Serieus? Je leek met toch dunner op de meet. Of is het iets van de laatste weken?quote:
ligt ook aan de lengte hequote:Op maandag 5 september 2005 01:33 schreef FuifDuif het volgende:
80 kg is toch helemaal niet dik?
volgende meet dan maar?quote:Op zondag 4 september 2005 18:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer ga je me eindelijk leren stijl dansen, hekje?
Succesquote:Op maandag 5 september 2005 07:01 schreef het_fokschaap het volgende:ik nu naar Engeland voor een weekje
Ok!quote:Op maandag 5 september 2005 08:16 schreef Alicey het volgende:
Ik verwacht vanavond wel on-line te zijn, ja.
welnee, ik had toevallig m'n laptop aan om een adres op te zoeken voor de taxi-chauffeur en toen zag ik dat m'n netwerkkaart een draadloos netwerk oppikte. die was niet beveiligd, dus ja...dan maar ff snel fokken...nadat ik op invoeren klikte was de verbinding weg...quote:
Succes schaap.quote:Op maandag 5 september 2005 10:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
welnee, ik had toevallig m'n laptop aan om een adres op te zoeken voor de taxi-chauffeur en toen zag ik dat m'n netwerkkaart een draadloos netwerk oppikte. die was niet beveiligd, dus ja...dan maar ff snel fokken...nadat ik op invoeren klikte was de verbinding weg...
nu in cursuslokaal in UK
we gaan zo beginnen...![]()
Ik helaas nietquote:Op maandag 5 september 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
Ik zit helemaal alleen en in mijn eentje hier.
Doe eens niet zo idolaatquote:Op maandag 5 september 2005 13:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En Doffy is trouwens niet dik! Doffy is lekker.![]()
Lenen van iemand/internetcafé?quote:Op maandag 5 september 2005 13:39 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn batterij is op en ik heb geen UK stroom adapter meegenomen
quote:Paspoorten moeten persoonlijk worden afgehaald, dit geldt ook voor kinderen en baby’s.
woord.quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 16:18 schreef DionysuZ het volgende:
welkom doffy als modik lees het net
veel succes!
Wow, doetus ff iets heel snel fout, straks ga ik het modden van je nog waarderenquote:Op maandag 5 september 2005 17:59 schreef Doffy het volgende:
NiettesIk probeer alleen maar om het slappe gelul in het juiste topic te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |