Eigenlijk verwachtte ik niet echt een antwoord op een vraag naar geheimste fantasieën.quote:Op zondag 4 september 2005 19:37 schreef Haushofer het volgende:
Euj....ohja. Dat zou ze niet zo leuk vinden, geloof ik
Bedenk wel ff wat anders. Je wilt serieus antwoord hebben, neem ik aan.
Nujaquote:Op zondag 4 september 2005 19:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Dat hoort zo bij spare ribs.
Dat kan niet, want dan zijn ze niet geheim meer, en dan je op-één-na-geheimste fantasieën de geheimste.quote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Eigenlijk verwachtte ik niet echt een antwoord op een vraag naar geheimste fantasieën.
Dat kan niet, want dan zijn ze niet geheim meer, en dan je op-twéé-na-geheimste fantasieën de op-één-na-geheimste.quote:Op zondag 4 september 2005 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, misschien kunnen jullie dan je op één na geheimste fantasie vertellen.
Ik suggereer iets met fruit. Sappige appels ofzo.quote:Op zondag 4 september 2005 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vertel dan gewoon een fantasie die niet geheim is maar wel sappig.
weer zo'n slechte remake van 91/2 weeksquote:Op zondag 4 september 2005 19:47 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Ik suggereer iets met fruit. Sappige appels ofzo.
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 19:54 schreef idontlikepizza het volgende:
Oh, overigens kan ik een Dyson stofzuiger tot buikhoogte optillen met mijn voet / been!
Ik moest de euforie even kwijt...
voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op zondag 4 september 2005 20:23 schreef Doffy het volgende:
De échte vraag is: kan schaap zijn stofzuiger al met één been tot kruisbuikhoogte optillen?
Jij hebt een Dyson? Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 4 september 2005 19:54 schreef idontlikepizza het volgende:
Oh, overigens kan ik een Dyson stofzuiger tot buikhoogte optillen met mijn voet / been!
Ik moest de euforie even kwijt...
Er komt weer eens een nieuwe mannelijke slowchatter in de LFC, en Lupa wil 'm meteen weer aanraken hoorquote:Op zondag 4 september 2005 20:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij hebt een Dyson? Mag ik je aanraken?
Alleen maar omdat hij een Dyson heeft.quote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef Doffy het volgende:
Er komt weer eens een nieuwe mannelijke slowchatter in de LFC, en Lupa wil 'm meteen weer aanraken hoor
Wat natuurlijk het ideale excuus is.quote:Op zondag 4 september 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Alleen maar omdat hij een Dyson heeft.
Tuuwk. Ik moet toch goed op mijn kindertjes passen?quote:Op zondag 4 september 2005 23:08 schreef het_fokschaap het volgende:
blijf je als modje nu op tot we allemaal naar bed zijn ?
Serieus? Je leek met toch dunner op de meet. Of is het iets van de laatste weken?quote:
ligt ook aan de lengte hequote:Op maandag 5 september 2005 01:33 schreef FuifDuif het volgende:
80 kg is toch helemaal niet dik?
volgende meet dan maar?quote:Op zondag 4 september 2005 18:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer ga je me eindelijk leren stijl dansen, hekje?
Succesquote:Op maandag 5 september 2005 07:01 schreef het_fokschaap het volgende:ik nu naar Engeland voor een weekje
Ok!quote:Op maandag 5 september 2005 08:16 schreef Alicey het volgende:
Ik verwacht vanavond wel on-line te zijn, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |