Een nieuw deel openen
Vorige delen
Maak ik me dan heel onmogelijk als ik zeg dat ik aan hockey, zeilen, tennis, squash en fietsen doe?quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 17:28 schreef idontlikepizza het volgende:
Maak ik me dan heel onmogelijk als ik zeg dat ik aan hockey, zeilen, tennis, squash en fietsen doe?
*phew*quote:Op zondag 4 september 2005 17:32 schreef idontlikepizza het volgende:
Dan blijf ik eerlijk, ik hockey en zeil alleen maar, en fiets als het nodig is.
Wat is dan het topic?quote:Op zondag 4 september 2005 17:36 schreef Alicey het volgende:
En ook hier gaat het weer off-topic. Heel het forum is off-topic vandaag!
Ja! Althans, da's toch altijd zo in de LFC?quote:Op zondag 4 september 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat is dan het topic?Seks?
Okee.quote:Op zondag 4 september 2005 17:38 schreef Alicey het volgende:
Ja! Althans, da's toch altijd zo in de LFC?
Dat is geheimquote:Op zondag 4 september 2005 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, wat is jullie geheimste fantasie?
Voor een pastafaat is dat een reine maaltijd.quote:Op zondag 4 september 2005 17:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Honig pastaschelpjes zijn liev.
quote:Op zondag 4 september 2005 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, wat is jullie geheimste fantasie?
Zoiets. Het is nog veel erger dan het ergste wat ik ooit gepost heb.quote:Op zondag 4 september 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook al geheim?
En dat terwijl de mijne allemaal over dit hele forum verspreid staan.
quote:Op zondag 4 september 2005 17:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zoiets. Het is nog veel erger dan het ergste wat ik ooit gepost heb.
Als je het allemaal een beetje optelt kom je wel aardig in de buurt, dat dan weerwel.quote:Op zondag 4 september 2005 17:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Daar word ik nieuwsgierig van.
Boris van der Ham.quote:Op zondag 4 september 2005 18:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goed, mij vraag is dus geen succes, op naar de volgende:
Als je het met een Tweede Kamerlid zou moeten doen, wie zou je dan kiezen en waarom?
Ik weet maar een paar tk-leden op te noemen. Degenen die ik ken zit niets tussen.quote:Op zondag 4 september 2005 18:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goed, mij vraag is dus geen succes, op naar de volgende:
Als je het met een Tweede Kamerlid zou moeten doen, wie zou je dan kiezen en waarom?
Ik vind wel dat dat een sport is. En nog een leuke ook!quote:Op zondag 4 september 2005 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Telt stijldansen eigelijk ook als sport? Tis er vermoeiend genoeg voor
Hebben ze hem op het rooster gelegd?quote:Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef Alicey het volgende:
Zo te horen heeft de kleine van mijn buren het naar zijn zin bij de bbq
Het klonk wel zo, ja.quote:Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hebben ze hem op het rooster gelegd?
Schijnt naar kip te smaken.quote:Op zondag 4 september 2005 18:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hmja, geroosterde kinderen, daar heb ik ook wel weer eens zin in.
Wanneer ga je me eindelijk leren stijl dansen, hekje?quote:Op zondag 4 september 2005 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Telt stijldansen eigelijk ook als sport? Tis er vermoeiend genoeg voor
Nee, ik heb het de buren niet gevraagd. Hij is nu wel stil, dus het zou kunnen dat ze het intussen wel weten.quote:
Je eigen worstje?quote:Op zondag 4 september 2005 18:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik hou het enkel bij het geroosterd worstje.
Vraag het even.quote:Op zondag 4 september 2005 18:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik heb het de buren niet gevraagd. Hij is nu wel stil, dus het zou kunnen dat ze het intussen wel weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |