Nee dat niet. Best veel lol hier (onder het harde werken uiteraardquote:Op maandag 5 september 2005 12:56 schreef Alicey het volgende:
Je hebt vreselijke collegaes?
* livEliveD opgelucht adem haalt.quote:Op maandag 5 september 2005 18:01 schreef Doffy het volgende:
Wees gerust liv, zover zal 't niet komen![]()
Wat ist?quote:
Ik heb net een uur van jan met die bijzondere korte achternaam in de rij gestaan doordat de overheid zaakjes niet op orde heeft.quote:
Maar dat verbaasd je toch niks, neem ik aan?quote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef Alicey het volgende:
Ik heb net een uur van jan met die bijzondere korte achternaam in de rij gestaan doordat de overheid zaakjes niet op orde heeft.
Ergens niet, maar ik vind ergens dat ik er wel van uit mag gaan die informatie die de overheid zelf geeft accuraat is.quote:Op maandag 5 september 2005 19:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar dat verbaasd je toch niks, neem ik aan?![]()
Je moet maar zo denken: Zolang het bitje 'deze persoon is een terrorist' nog op 0 staat valt het allemaal nog meequote:Op maandag 5 september 2005 19:51 schreef Alicey het volgende:
Ergens niet, maar ik vind ergens dat ik er wel van uit mag gaan die informatie die de overheid zelf geeft accuraat is.
Daar was ik ja.quote:Op maandag 5 september 2005 19:52 schreef idontlikepizza het volgende:
Ik heb een gemeentehuis zonder rijen.
Je moest toch naar het gemeentehuis?
iedereen is tegenwoordig een potentiele terroristquote:Op maandag 5 september 2005 19:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: Zolang het bitje 'deze persoon is een terrorist' nog op 0 staat valt het allemaal nog mee![]()
Eet ze.quote:Ik ga maar eens vis eten. Jullie ruiken me later![]()
Een bit kan alleen 0 of 1 zijn. Er is dus geen ruimte voor potentieel..quote:Op maandag 5 september 2005 19:54 schreef Alicey het volgende:
iedereen is tegenwoordig een potentiele terrorist
Dan is het bitje vast stuk en aan het wandelen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:59 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Een bit kan alleen 0 of 1 zijn. Er is dus geen ruimte voor potentieel..
Hij is het niet eens met zijn functiequote:Op maandag 5 september 2005 20:08 schreef Alicey het volgende:
[..]Dan is het bitje vast stuk en aan het wandelen.
Maar die wandelende bitjes voeren dan wel altijd hun functie uit.. Ze zullen nooit gaan wandelen om eens lekker NIET die functie te doen.quote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Hij is het niet eens met zijn functie![]()
Dat denk jíj [insert_conspiracy].quote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]Maar die wandelende bitjes voeren dan wel altijd hun functie uit.. Ze zullen nooit gaan wandelen om eens lekker NIET die functie te doen.
Nee, ik weet gewoon zeker dat bitjes workaholics zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Dat denk jíj [insert_conspiracy].
En dan toch nog stuk gaanquote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef Alicey het volgende:
[..]Nee, ik weet gewoon zeker dat bitjes workaholics zijn.
Workaholics gaan wel vaker stuk. Overwerkt. Duh.quote:Op maandag 5 september 2005 20:38 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
En dan toch nog stuk gaan...
Als een bit kapot gaat, is hij dan 0 of 1? En als hij weg is?quote:Op maandag 5 september 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
Workaholics gaan wel vaker stuk. Overwerkt. Duh.
Als hij gaat wandelen is hij dus 1, maar wel een 1 met een identiteitscrisis. Hij kan ook zo stuk zijn dat hij 0 is tot in alle eeuwigheden. Het ligt er maar net aan hoe hij kapot is.quote:Op maandag 5 september 2005 20:43 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Als een bit kapot gaat, is hij dan 0 of 1? En als hij weg is?
Goed antwoord.quote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]Als hij gaat wandelen is hij dus 1, maar wel een 1 met een identiteitscrisis. Hij kan ook zo stuk zijn dat hij 0 is tot in alle eeuwigheden. Het ligt er maar net aan hoe hij kapot is.
uh...Land of Oz...quote:Op maandag 5 september 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
SingleCoil!![]()
![]()
Hoe is het? Waar ben je al die tijd geweest?
Wat moet je daar nou allemaal man?quote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
uh...Land of Oz...
New York, Paris, London, Zurich, Jerusalem, Johannesburg, Boston, Eindhoven, Barcelona, Landgraaf, Amsterdam, Almere en weer London...lekker veel airmiles...
Nee, en dat vertik ik gewoon.quote:Hoe is je bestaan, A. ? Is het doel al vastgesteld?
Ik zoek de liefde van mijn levenquote:Op maandag 5 september 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou allemaal man?![]()
Ik had al zo'n voorgevoel...quote:[..]
Nee, en dat vertik ik gewoon.
Hoe weet je nou waar die zit?quote:Op maandag 5 september 2005 21:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zoek de liefde van mijn leven
Je had ook op een doel gehoopt?quote:Ik had al zo'n voorgevoel...
Ja, als ik dat wist hoefde ik niet te zoeken.quote:
Ja, wel lekker duidelijk en zoquote:Je had ook op een doel gehoopt?
Je kunt ook wachten tot ze naar jou toekomt.quote:Op maandag 5 september 2005 21:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, als ik dat wist hoefde ik niet te zoeken.
Ik heb eventueel wel wat religies voor je in de aanbieding als je echt omhoog zit.quote:Ja, wel lekker duidelijk en zo
alleen ik wil nu nog zoveel doenquote:Op maandag 5 september 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
Doe maar eens, qu. Is best lekker zo nu en dan.
Zou best kunnen. rude doet er ook een flink tijdje over om af te remmen wanneer hij met 140 km/u rijdt.quote:Op maandag 5 september 2005 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
alleen ik wil nu nog zoveel doen
het lijkt wel alsof mn kop nog steeds met 140km/u rondrijdt
en dat zou volgens rudeonline nog kunnen ook![]()
Slapen kan je zien als een grindbak waarin je afremtquote:Op maandag 5 september 2005 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]het lijkt wel alsof mn kop nog steeds met 140km/u rondrijdt
dat gaat me net iets te snelquote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Slapen kan je zien als een grindbak waarin je afremt.
Ik blijf op je wachten, A.quote:Op maandag 5 september 2005 21:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook wachten tot ze naar jou toekomt.
Hmmm...zo hoog is de nood nu ook weer niet. En veel duidelijkheid geeft dat ook niet. Wat zegt bijv. de Paus over de zin van het bestaan ?quote:Ik heb eventueel wel wat religies voor je in de aanbieding als je echt omhoog zit.
En jij kan ook een schop onder je hol krijgenquote:Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef DionysuZ het volgende:
ik vind het waarlijk zeer veelbelovend hoor Doffy, als het WELKOMSTOPIC al een grote baggerzooi is
quote:Op maandag 5 september 2005 22:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
En jij kan ook een schop onder je hol krijgen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |