Slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef qu63 het volgende:
* qu63 slapen gaat
morgen weer Rotterdamned en Haarlem
Maar ik zit gewoon in Nederland hoor.quote:
Geen idee eigenlijk.quote:Hmmm...zo hoog is de nood nu ook weer niet. En veel duidelijkheid geeft dat ook niet. Wat zegt bijv. de Paus over de zin van het bestaan ?
Zeker, zeker.quote:
Rotterdam is een puinhoopquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Goedemorgen allemaal![]()
nog feli met je prijzenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Goedemorgen.
*Weer naar school, vakantie is toch echt voorbij nu.*
Nou je was een toffe vakantieliefde heurquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:04 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemorgen.
*Weer naar school, vakantie is toch echt voorbij nu.*
Not only that, babyquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:17 schreef Haushofer het volgende:
Ja, en een leuk accent.
Wattuh wie needuh is u quantummechanieks with uh field disctriptionuh.
Knakkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
Ik heb nog steeds PDF'jes liggen van die knakker, niet verder gegaan dan de eerste paar hoofdstukken nog steeds.
Hoe moet ik dat zien, een pastamonster dat een zoon heeft?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
KnakkerJe praat hier over de Zoon van God hoor
sort of
Macaroniquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Hoe moet ik dat zien, een pastamonster dat een zoon heeft?
Jeetje zeg, dat klinkt goed man. Natuurkundecolleges lijken mij echt geweldig!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:11 schreef Haushofer het volgende:![]()
HoiColleges zijn weer begonnen
En als introductie tot mijn quantumveldentheorie kregen we een college ( van een Italiaanse !!! ) wat was gebaseerd op een college van Feynman. Toll
Wat moeten watjes lezen dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:44 schreef DionysuZ het volgende:
feynman is voor mietjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |