Ik zoek de liefde van mijn levenquote:Op maandag 5 september 2005 20:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou allemaal man?![]()
Ik had al zo'n voorgevoel...quote:[..]
Nee, en dat vertik ik gewoon.
Hoe weet je nou waar die zit?quote:Op maandag 5 september 2005 21:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zoek de liefde van mijn leven
Je had ook op een doel gehoopt?quote:Ik had al zo'n voorgevoel...
Ja, als ik dat wist hoefde ik niet te zoeken.quote:
Ja, wel lekker duidelijk en zoquote:Je had ook op een doel gehoopt?
Je kunt ook wachten tot ze naar jou toekomt.quote:Op maandag 5 september 2005 21:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, als ik dat wist hoefde ik niet te zoeken.
Ik heb eventueel wel wat religies voor je in de aanbieding als je echt omhoog zit.quote:Ja, wel lekker duidelijk en zo
alleen ik wil nu nog zoveel doenquote:Op maandag 5 september 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
Doe maar eens, qu. Is best lekker zo nu en dan.
Zou best kunnen. rude doet er ook een flink tijdje over om af te remmen wanneer hij met 140 km/u rijdt.quote:Op maandag 5 september 2005 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
alleen ik wil nu nog zoveel doen
het lijkt wel alsof mn kop nog steeds met 140km/u rondrijdt
en dat zou volgens rudeonline nog kunnen ook![]()
Slapen kan je zien als een grindbak waarin je afremtquote:Op maandag 5 september 2005 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]het lijkt wel alsof mn kop nog steeds met 140km/u rondrijdt
dat gaat me net iets te snelquote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef idontlikepizza het volgende:
[..]
Slapen kan je zien als een grindbak waarin je afremt.
Ik blijf op je wachten, A.quote:Op maandag 5 september 2005 21:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook wachten tot ze naar jou toekomt.
Hmmm...zo hoog is de nood nu ook weer niet. En veel duidelijkheid geeft dat ook niet. Wat zegt bijv. de Paus over de zin van het bestaan ?quote:Ik heb eventueel wel wat religies voor je in de aanbieding als je echt omhoog zit.
En jij kan ook een schop onder je hol krijgenquote:Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef DionysuZ het volgende:
ik vind het waarlijk zeer veelbelovend hoor Doffy, als het WELKOMSTOPIC al een grote baggerzooi is
quote:Op maandag 5 september 2005 22:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
En jij kan ook een schop onder je hol krijgen
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef qu63 het volgende:
* qu63 slapen gaat
morgen weer Rotterdamned en Haarlem
Maar ik zit gewoon in Nederland hoor.quote:
Geen idee eigenlijk.quote:Hmmm...zo hoog is de nood nu ook weer niet. En veel duidelijkheid geeft dat ook niet. Wat zegt bijv. de Paus over de zin van het bestaan ?
Zeker, zeker.quote:
Rotterdam is een puinhoopquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Goedemorgen allemaal![]()
nog feli met je prijzenquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Goedemorgen.
*Weer naar school, vakantie is toch echt voorbij nu.*
Nou je was een toffe vakantieliefde heurquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:04 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemorgen.
*Weer naar school, vakantie is toch echt voorbij nu.*
Not only that, babyquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:17 schreef Haushofer het volgende:
Ja, en een leuk accent.
Wattuh wie needuh is u quantummechanieks with uh field disctriptionuh.
Knakkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
Ik heb nog steeds PDF'jes liggen van die knakker, niet verder gegaan dan de eerste paar hoofdstukken nog steeds.
Hoe moet ik dat zien, een pastamonster dat een zoon heeft?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
KnakkerJe praat hier over de Zoon van God hoor
sort of
Macaroniquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Hoe moet ik dat zien, een pastamonster dat een zoon heeft?
Jeetje zeg, dat klinkt goed man. Natuurkundecolleges lijken mij echt geweldig!quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:11 schreef Haushofer het volgende:![]()
HoiColleges zijn weer begonnen
En als introductie tot mijn quantumveldentheorie kregen we een college ( van een Italiaanse !!! ) wat was gebaseerd op een college van Feynman. Toll
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |