van de antibi0tica merk ik weinig (is 00k een erg lage d0sis begreep ik)... niet echt heftigere reactie maar h00fdpijn (en s0mmige andere klachten-) w0rden er 00k zeker niet minder 0p terwijl het v0rige week g0ed ging (z0nder antibi0tica...weet eigenlijk niet 0f deze h00fdpijn er 00k z0u zijn geweest z0nder ab). ik maak me niet heel erg z0rgen m lyme 0p zich want in dit s00rt situaties ga ik twijfelen 0f het wel lyme is (tegenstrijdige beweringen en ik 'v0el' zelf gew00n niet wat het is). het is gew00n ergens niet g0ed en ik maak me wel een beetje z0rgen 0ver het algemeen...wil gew00n weten wat de 00rzaak is...en de h00fdpijn nu maakt me gew00n gek 0mdat hij z0 0verheersend aanwezig is terwijl hier ng een stapel b0eken e.d. ligt die ik d00r wil w0rstelen...maar dat gaat gew00n niet ...quote:op zaterdag 3 september 2005 21:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
maak je je zorgen om je lyme? of werken de antibiotica naar je gevoel wel goed? ik heb reden voor mijn hoofdpijn nu.... een platypus die me keihard voor mijn hoofd gemept heeft met squash.. na jah. ongelukjes gebeuren
ik stond wel ff te tollen jaquote:op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
helpt ibupr0fen 0id bij j0u niet? lijkt me 00k niet echt fijn...squashballetje tegen je slaap...![]()
nee dat herken ik... ben 00k niet van de medicijnen als het ng enigszins is uit te h0uden... t is dus niet heeeeel erg ? (gelukkig maar)quote:op zaterdag 3 september 2005 21:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik stond wel ff te tollen jamaar ik ben niet zo van de middeltjes.. als het niet echt erg is dan neem ik liever geen paracetamol ofzo..
weet je wel weer dat je aantrekkelijk gevonden wordtquote:op zaterdag 3 september 2005 22:59 schreef _cara_ het volgende:
heren toch..! bij a.h ga je boodschappen doen, en niet op jacht! of heb ik soms "available" op mn voorhoofd staan?
ik dacht het niet!!![]()
ot
ik weet het gewoon ff niet....
ha! deze reactie bewijs dat het te laat is!!!quote:op zaterdag 3 september 2005 22:30 schreef twisted_fok het volgende:
ik weiger om me in de war te laten brengen.![]()
ah, u gaat voor de zware blessures, goed ideequote:op zondag 4 september 2005 10:52 schreef dromenvanger het volgende:
spierpijn maar dat maakt niet uit. daar zet ik me wel overheen.
verder rustig.
erg rustig is het in mijn hoofd.
tijd voor koffie![]()
straks weer sporten ondanks de spierpijn. eerst twijfelde ik tussen rennen en fietsen maar ik hou het bij fietsen.
ik ben al 2 keer wezen rennen vandaag en ik voel de pijn niet meerquote:op zondag 4 september 2005 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ah, u gaat voor de zware blessures, goed idee![]()
toch mooie fotos gemaakt enz...quote:op zondag 4 september 2005 18:11 schreef melismay het volgende:
ik heb de balen van mezelf
zolang dat maar niet het enige is dat je doet en je zo nu en dan ook wat leuks doetquote:op zondag 4 september 2005 20:45 schreef _cara_ het volgende:
ik maak me zorgen...s j >altijd moe that's me....
yup, maar ik kwetste 1 van mijn beste vrienden en dat was niet helemaal de bedoelingquote:op zondag 4 september 2005 18:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
toch mooie fotos gemaakt enz...![]()
ot ik voel me lui
ik maak me erg veel zorgen om een ander...quote:op zondag 4 september 2005 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
zolang dat maar niet het enige is dat je doet en je zo nu en dan ook wat leuks doet![]()
o.t. zeer lui, zo maar eens een film kijken ofzo..
das erg lief van je, ik geloof dat die ander dat net zo erg om jou doet.quote:op zondag 4 september 2005 21:03 schreef _cara_ het volgende:
ik maak me erg veel zorgen om een ander...
maar hoe is ie met jou nu? voel jij je weer iets beter?
als je dan helemaal maar op jezelf letquote:op zondag 4 september 2005 21:03 schreef _cara_ het volgende:
[..]
ik maak me erg veel zorgen om een ander...
maar hoe is ie met jou nu? voel jij je weer iets beter?
dat dus. maar uit ervaring weet ik dat mijn werk zo intensief is dat ik er zeker tot een uur of vier niets van merk. en daarna geen probleem meer, want 's avonds kom ik altijd toch wel tot leven, slaaptekort of nietquote:op maandag 5 september 2005 07:56 schreef twisted_fok het volgende:
best wel moe, na minder dan 5 uur slaap, alweer.
mooi zo! (van het slapen danquote:op maandag 5 september 2005 08:28 schreef darkelf het volgende:
heerlijk geslapen na een lang en vooral druk weekend met die twee koters
en straks maar eens mijn huis gaan opruimen![]()
wrom dat, je was nog wel jarig....quote:op zondag 4 september 2005 23:39 schreef boschjesman het volgende:
vrij klote.
moeheid, ziekheid en ik zat een beetje in een dipje. dat gebeurt wel eens.quote:op maandag 5 september 2005 10:11 schreef ilsjuhh het volgende:
[..]
wrom dat, je was nog wel jarig....
was de machtsoverdracht van de verschillende stafhoofden aan de chef defensiestaf. maar 20 september is het veel leuker op het binnenhofquote:op maandag 5 september 2005 14:27 schreef myxomatosekonijn het volgende:
sinds tijden weer gesp0rt en het v0elt g0edverder ng even staan kijken naar een 0f ander militair ged0e bij het binnenh0f en er ligt z0 00k ng een heerlijke grapefruit 0p me te wachten
yam!
ik h00rde al z0iets... en 20 september heb zelf n0g iets veel leukers: dan zit ik in madridquote:op maandag 5 september 2005 16:36 schreef nixxx het volgende:
was de machtsoverdracht van de verschillende stafhoofden aan de chef defensiestaf. maar 20 september is het veel leuker op het binnenhof
die zijn leuk om een keertje te zienquote:op maandag 5 september 2005 17:21 schreef qyroz het volgende:
woensdag ga ik naar de kaiser chiefs hoor ik net. ik ben tevreden.
heb ze al een keer in het voorprogramma van u2 gezienquote:op maandag 5 september 2005 17:55 schreef t1andonly het volgende:
[..]
die zijn leuk om een keertje te zien
in de arena of in duitslandquote:op maandag 5 september 2005 18:16 schreef qyroz het volgende:
[..]
heb ze al een keer in het voorprogramma van u2 gezien
wat heb je gewonnenquote:op maandag 5 september 2005 20:01 schreef mrsj het volgende:
whoei! gewonnen met de fok! prijsvraag
ik voel me kei goed![]()
a:renaquote:op maandag 5 september 2005 19:52 schreef t1andonly het volgende:
[..]
in de arena of in duitsland
ot: ik voel me echt goed, maar krijg totaal geen hoogte van 'n meisje op dit momenten dat is irritant
een lookx skincare tryout kit.quote:op maandag 5 september 2005 20:33 schreef t1andonly het volgende:
[..]
wat heb je gewonnen
ot:wel okeej
jij hebt wat geregeld.. het is te zienquote:
paar druifjes?quote:op dinsdag 6 september 2005 14:43 schreef _cara_ het volgende:
maagpijn....
een tomaat en een stuk paprika is blijkbaar al te veel.. allemaal mijn (eigen) schuld
![]()
welke baan heb je dan, want ik ben op het moment een beetje gedemotiveerd bij mijn baan......quote:op dinsdag 6 september 2005 14:32 schreef mrsj het volgende:
blij met m`n baan en m`n leven..
ook beetje zenuwachtig, dus maak je niet teveel zorgen..quote:op dinsdag 6 september 2005 15:07 schreef chanty het volgende:
zenuwachtig... sta te trillen op mijn benen, benauwd, zweterig....
administratief medewerkster in een museum.quote:op dinsdag 6 september 2005 14:47 schreef koningin het volgende:
[..]
welke baan heb je dan, want ik ben op het moment een beetje gedemotiveerd bij mijn baan......
niet down zijnquote:op dinsdag 6 september 2005 15:31 schreef twisted_fok het volgende:
beetje down, tijd om aandacht aan school te besteden dus.![]()
![]()
echt niet, dat krijg je niet vandaagquote:op dinsdag 6 september 2005 15:20 schreef morwen het volgende:
warm en goed. maar, ik heb het nu toch wel zo'n beetje gehad met die klamme warmte![]()
onweer, wil ik, donder en bliksem. duizend bommen en granaten!![]()
[afbeelding]
tuurlijk niet, mijnheertje god houdt weer alles voor zichzelf natuurlijkquote:op dinsdag 6 september 2005 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
echt niet, dat krijg je niet vandaag![]()
o.t. wel ok, straks lekker door de regen naar huis fietsen![]()
gewoon gaan!!quote:op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef vonkenboer het volgende:
kan even geen hoogte krijgen van een meisje. ik ben altijd vrijgezel geweest en nu vraagt een meid van vind je het niet leuk om een keer langs te komen ? we wonen nog geen 500 meter hemelsbreed uit elkaar... en toch weet ik niet echt of ik daar wel op in moet gaan![]()
andersom denk ik dat ik er gruwelijk spijt van ga krijgen als ik het niet ga doen![]()
ben bang dat ik verschrikkelijk stil ga vallen; ik weet niet echt wat ik er te zoeken hebquote:op dinsdag 6 september 2005 19:45 schreef melismay het volgende:
[..]
gewoon gaan!!als je het niet probeert weet je het niet...
ot: beetje huilerig zonder het daadwerkelijke huilen
niet vaag zijnquote:
quote:
mijn hoofd is erquote:op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef thunderchild het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat is er dan ??
off with her head!!!quote:op dinsdag 6 september 2005 23:09 schreef melismay het volgende:
[..]
mijn hoofd is erniks bijzonders, gaat vanzelf over
thanx
boeeeeeeeeeeeeequote:op woensdag 7 september 2005 12:06 schreef darkelf het volgende:
ik heb al een hele tijd de hik
verder geniet ik van deze lekkere warme dagen
denk dat je het nog een paar uurtjes met oordopjes zal moeten doenquote:op woensdag 7 september 2005 17:30 schreef darkelf het volgende:
koppijn.
en wanneer is het kinderbedtijd want het gegil van een kind
hier ergens in de buurt klinkt nogal door in mijn kop nu
quote:op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef _cara_ het volgende:
dat is een ontzettend understatement...it's much more than that..
er is dus wel een verschil tussen een s. jong en een ei...ik ben ook zo'n sul..vandaar,zeg het met songs ipv zeg het met bloemen..veel duidelijker![]()
quote:op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef _cara_ het volgende:
dat is een ontzettend understatement...it's much more than that..
er is dus wel een verschil tussen een s. jong en een ei...ik ben ook zo'n sul..vandaar,zeg het met songs ipv zeg het met bloemen..veel duidelijker![]()
dat kan... iemand anders vast wel...quote:
waarom maak je die nutteloze dag niet nuttig dan? je kunt zoveel doen in principe.quote:op woensdag 7 september 2005 17:38 schreef wolkje het volgende:
[..]
ik heb een nutteloze dag, en ik haat nutteloze dagen
ja, ik heb 101 dingen die ik eigenlijk zou moeten doen, ik doe het alleen niet.quote:op woensdag 7 september 2005 17:55 schreef dromenvanger het volgende:
waarom maak je die nutteloze dag niet nuttig dan? je kunt zoveel doen in principe.
kan gebeuren of nietquote:op woensdag 7 september 2005 18:04 schreef wolkje het volgende:
[..]
ja, ik heb 101 dingen die ik eigenlijk zou moeten doen, ik doe het alleen niet.
dat het mijn eigen schuld is, is het frustrerendste.
oow, dan heb ik nog evenquote:op woensdag 7 september 2005 18:20 schreef dromenvanger het volgende:
ik leer het ook pas na 28 jaar allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |