abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30270274
Het zit zo:

De buurman is net terug van vakantie uurtje of 4 in zijn vakantie hebben wij een nieuw hek geplaatst op eigen grond en ook niet aan zijn eigendom bevestigd. hek is geplaatst omdat de honden tekeer gaan als ze iemand zien lopen(en omdat er een bende achterthuis is)

Na thuis komst van buurman gaat de sterio weer op 10( vaker politie voor gebeld)
wij reageren al niet meer paar uur later staat buurman te filmen achterthuis we zien hem wel maar we reageren niet buurman gaat weg haalt keuken trapje en begint op nieuw (wij in de lach)

Daarna klom hij op het hek en begin zijn broek uit te doen en zijn pik te tonen (jammer genoeg foto;s zijn mislukt) vervolgens trapt hij het hek om ver. Dit is vernieling werd dus politie bij gehaald gewoon 112 gebelt die vonden de situatie nog niet dreigend genoeg blijkbaar.

Maar nu was de poltie er en gingen samen met me vader de schade op nemen komt buurman naar buiten begint te dreigen pa flipt ook een beetje dus agentes sturen hem weer naar binnen. Buurman klikt weer op het hek en trap hem voor de poltie omver Hier op kunnen ze ze man toch aanhouden ??????

heterdaad noem ik dat als je dat opstraat flikt ga je geheid mee naar het buro maar nee nu niet meneer zit lekker thuis ik vertrouw het vanacht niet met die man.
pi_30272475
Tering, in wat voor een tokkie-buurt woon jij?
pi_30272584
Als je in een huurhuis zit zou ik toch even de woningbouw inschakelen. Hebben meer buren problemen met deze man? Dan kun je eventueel ook de wijkagent inschakelen of met al deze buren naar het politiebureau gaan
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_30272639
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:31 schreef J_CDA het volgende:
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 4 september 2005 @ 22:39:12 #5
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_30272737
Sodeju, da's akelig. Familie van mij had ook zulke buren. Die gingen bijvoorbeeld tijdens een feestje van allerlei dingen over de schutting gooien. Zo daar waren het rooster van de BBQ, de kruiwagen, etc.

De politie doet inderdaad weinig. De beste raad die er is, is niet reageren (niet gaan lachen, geen discussie, geen foto's gaan maken van zijn blote piem0l); ga gewoon naar binnen en bel de politie. Eens is ook voor hen de maat vol.

Woningbouw is ook een hele goede. Óf de verhuurder van de woning van de buurman.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 4 september 2005 @ 22:40:10 #6
33954 ElisaB
pi_30272768
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:31 schreef J_CDA het volgende:
Daar hoef je echt niet voor in een heel bijzondere buurt te wonen hoor. Mensen die zich niet kunnen gedragen wonen overal. Niet overal in even grote mate, maar ze zitten in de beste wiojken. Het zij zo.
pi_30274170
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:34 schreef Cyan het volgende:
Als je in een huurhuis zit zou ik toch even de woningbouw inschakelen. Hebben meer buren problemen met deze man? Dan kun je eventueel ook de wijkagent inschakelen of met al deze buren naar het politiebureau gaan
Jammer genoeg koopwoningen (hoe ze dat betalen mag joost weten)
wijkagent was ook al geweest vervolgens hoor je 3 maand niks meer van die beste man. Maar hij is volgende week pas weer terug van vakantie.
  zondag 4 september 2005 @ 23:20:18 #8
33954 ElisaB
pi_30274206
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:19 schreef jan_onbekend het volgende:
Jammer genoeg koopwoningen (hoe ze dat betalen mag joost weten)
Misschien betalen ze niet

(dat is overigens precies de reden dat de buren van mijnfamilielid uiteindelijk vertrokken)
pi_30274318
Foto's maken zit in het bloed (persfotograaf) en zo heb je ook het één en ander aan bewijs politie was er ook wel blij mee. plaatjes zeggen meer dan woorden het is dan zijn woord tegen het onze
pi_30279964
Maak eerst je verhaal eens leesbaar of zo. Tering hee, wel eens van punten en komma's gehoord!?!
  maandag 5 september 2005 @ 08:04:56 #11
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30279973
En lekker geslapen?
  maandag 5 september 2005 @ 08:20:15 #12
33954 ElisaB
pi_30280074
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:23 schreef jan_onbekend het volgende:
Foto's maken zit in het bloed (persfotograaf) en zo heb je ook het één en ander aan bewijs politie was er ook wel blij mee. plaatjes zeggen meer dan woorden het is dan zijn woord tegen het onze
Tsja, maar het agressieve zit de buurman in het bloed. Het is dan maar net wie de verstandigste is
pi_30280110
quote:
Als zo'n gek ziet dat je foto's maakt, dan wil dat ook nog wel eens extra agressie oproepen!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30280131
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:39 schreef ElisaB het volgende:
Sodeju, da's akelig. Familie van mij had ook zulke buren. Die gingen bijvoorbeeld tijdens een feestje van allerlei dingen over de schutting gooien. Zo daar waren het rooster van de BBQ, de kruiwagen, etc.

De politie doet inderdaad weinig. De beste raad die er is, is niet reageren (niet gaan lachen, geen discussie, geen foto's gaan maken van zijn blote piem0l); ga gewoon naar binnen en bel de politie. Eens is ook voor hen de maat vol.

Woningbouw is ook een hele goede. Óf de verhuurder van de woning van de buurman.
gewoon naar binnen gaan kan ook soms niet helpen. wij hebben nu ongeveer 6 jaar geleden (misschien al langer) een schuur neergezet, op onze grond. maar volgens onze achterburen was het een halve achtertegel op hun grond (er zit een gangetje achter onze schuur). en ik kan je zeggen, een halve tegel kan veel problemen opleveren. zo hebben ze ons in huis opgesloten, meerdere bedreigingen ontvangen en ga zo maar door. bij ons reageerde de wijkpolitie dan wel, gelukkig, maar ja, duurt wel ff voordat baricade weggeruimd is.

aan de ts zou ik zeggen: elke vernieling of ander probleem moet je foto's van maken of opnemen. en doorgeven aan de politie. net zolang totdat ze er wel wat aan doen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  maandag 5 september 2005 @ 08:29:32 #15
3542 Gia
User under construction
pi_30280147
quote:
Foto's maken zit in het bloed (persfotograaf) en zo heb je ook het één en ander aan bewijs politie was er ook wel blij mee.
Huh? Ze waren toch mislukt!
pi_30280155
Hij maakte de foto's vanuit binnen, dus het viel niet heel erg op.

He, ik hoop dat je toch nog beetje geslapen hebt? Laat je het me even weten per sms? Ben namelijk tot 8 uur weg! (school)
pi_30280157
quote:
Op maandag 5 september 2005 08:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Huh? Ze waren toch mislukt!
Sommige, niet allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')