ook beetje zenuwachtig, dus maak je niet teveel zorgen..quote:op dinsdag 6 september 2005 15:07 schreef chanty het volgende:
zenuwachtig... sta te trillen op mijn benen, benauwd, zweterig....
administratief medewerkster in een museum.quote:op dinsdag 6 september 2005 14:47 schreef koningin het volgende:
[..]
welke baan heb je dan, want ik ben op het moment een beetje gedemotiveerd bij mijn baan......
niet down zijnquote:op dinsdag 6 september 2005 15:31 schreef twisted_fok het volgende:
beetje down, tijd om aandacht aan school te besteden dus.![]()
![]()
echt niet, dat krijg je niet vandaagquote:op dinsdag 6 september 2005 15:20 schreef morwen het volgende:
warm en goed. maar, ik heb het nu toch wel zo'n beetje gehad met die klamme warmte![]()
onweer, wil ik, donder en bliksem. duizend bommen en granaten!![]()
[afbeelding]
tuurlijk niet, mijnheertje god houdt weer alles voor zichzelf natuurlijkquote:op dinsdag 6 september 2005 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
echt niet, dat krijg je niet vandaag![]()
o.t. wel ok, straks lekker door de regen naar huis fietsen![]()
gewoon gaan!!quote:op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef vonkenboer het volgende:
kan even geen hoogte krijgen van een meisje. ik ben altijd vrijgezel geweest en nu vraagt een meid van vind je het niet leuk om een keer langs te komen ? we wonen nog geen 500 meter hemelsbreed uit elkaar... en toch weet ik niet echt of ik daar wel op in moet gaan![]()
andersom denk ik dat ik er gruwelijk spijt van ga krijgen als ik het niet ga doen![]()
ben bang dat ik verschrikkelijk stil ga vallen; ik weet niet echt wat ik er te zoeken hebquote:op dinsdag 6 september 2005 19:45 schreef melismay het volgende:
[..]
gewoon gaan!!als je het niet probeert weet je het niet...
ot: beetje huilerig zonder het daadwerkelijke huilen
niet vaag zijnquote:
quote:
mijn hoofd is erquote:op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef thunderchild het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat is er dan ??
off with her head!!!quote:op dinsdag 6 september 2005 23:09 schreef melismay het volgende:
[..]
mijn hoofd is erniks bijzonders, gaat vanzelf over
thanx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |