van de antibi0tica merk ik weinig (is 00k een erg lage d0sis begreep ik)... niet echt heftigere reactie maar h00fdpijn (en s0mmige andere klachten-) w0rden er 00k zeker niet minder 0p terwijl het v0rige week g0ed ging (z0nder antibi0tica...weet eigenlijk niet 0f deze h00fdpijn er 00k z0u zijn geweest z0nder ab). ik maak me niet heel erg z0rgen m lyme 0p zich want in dit s00rt situaties ga ik twijfelen 0f het wel lyme is (tegenstrijdige beweringen en ik 'v0el' zelf gew00n niet wat het is). het is gew00n ergens niet g0ed en ik maak me wel een beetje z0rgen 0ver het algemeen...wil gew00n weten wat de 00rzaak is...en de h00fdpijn nu maakt me gew00n gek 0mdat hij z0 0verheersend aanwezig is terwijl hier ng een stapel b0eken e.d. ligt die ik d00r wil w0rstelen...maar dat gaat gew00n niet ...quote:op zaterdag 3 september 2005 21:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
maak je je zorgen om je lyme? of werken de antibiotica naar je gevoel wel goed? ik heb reden voor mijn hoofdpijn nu.... een platypus die me keihard voor mijn hoofd gemept heeft met squash.. na jah. ongelukjes gebeuren
ik stond wel ff te tollen jaquote:op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
helpt ibupr0fen 0id bij j0u niet? lijkt me 00k niet echt fijn...squashballetje tegen je slaap...![]()
nee dat herken ik... ben 00k niet van de medicijnen als het ng enigszins is uit te h0uden... t is dus niet heeeeel erg ? (gelukkig maar)quote:op zaterdag 3 september 2005 21:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik stond wel ff te tollen jamaar ik ben niet zo van de middeltjes.. als het niet echt erg is dan neem ik liever geen paracetamol ofzo..
weet je wel weer dat je aantrekkelijk gevonden wordtquote:op zaterdag 3 september 2005 22:59 schreef _cara_ het volgende:
heren toch..! bij a.h ga je boodschappen doen, en niet op jacht! of heb ik soms "available" op mn voorhoofd staan?
ik dacht het niet!!![]()
ot
ik weet het gewoon ff niet....
ha! deze reactie bewijs dat het te laat is!!!quote:op zaterdag 3 september 2005 22:30 schreef twisted_fok het volgende:
ik weiger om me in de war te laten brengen.![]()
ah, u gaat voor de zware blessures, goed ideequote:op zondag 4 september 2005 10:52 schreef dromenvanger het volgende:
spierpijn maar dat maakt niet uit. daar zet ik me wel overheen.
verder rustig.
erg rustig is het in mijn hoofd.
tijd voor koffie![]()
straks weer sporten ondanks de spierpijn. eerst twijfelde ik tussen rennen en fietsen maar ik hou het bij fietsen.
ik ben al 2 keer wezen rennen vandaag en ik voel de pijn niet meerquote:op zondag 4 september 2005 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ah, u gaat voor de zware blessures, goed idee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |