toch mooie fotos gemaakt enz...quote:op zondag 4 september 2005 18:11 schreef melismay het volgende:
ik heb de balen van mezelf
zolang dat maar niet het enige is dat je doet en je zo nu en dan ook wat leuks doetquote:op zondag 4 september 2005 20:45 schreef _cara_ het volgende:
ik maak me zorgen...s j >altijd moe that's me....
yup, maar ik kwetste 1 van mijn beste vrienden en dat was niet helemaal de bedoelingquote:op zondag 4 september 2005 18:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
toch mooie fotos gemaakt enz...![]()
ot ik voel me lui
ik maak me erg veel zorgen om een ander...quote:op zondag 4 september 2005 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
zolang dat maar niet het enige is dat je doet en je zo nu en dan ook wat leuks doet![]()
o.t. zeer lui, zo maar eens een film kijken ofzo..
das erg lief van je, ik geloof dat die ander dat net zo erg om jou doet.quote:op zondag 4 september 2005 21:03 schreef _cara_ het volgende:
ik maak me erg veel zorgen om een ander...
maar hoe is ie met jou nu? voel jij je weer iets beter?
als je dan helemaal maar op jezelf letquote:op zondag 4 september 2005 21:03 schreef _cara_ het volgende:
[..]
ik maak me erg veel zorgen om een ander...
maar hoe is ie met jou nu? voel jij je weer iets beter?
dat dus. maar uit ervaring weet ik dat mijn werk zo intensief is dat ik er zeker tot een uur of vier niets van merk. en daarna geen probleem meer, want 's avonds kom ik altijd toch wel tot leven, slaaptekort of nietquote:op maandag 5 september 2005 07:56 schreef twisted_fok het volgende:
best wel moe, na minder dan 5 uur slaap, alweer.
mooi zo! (van het slapen danquote:op maandag 5 september 2005 08:28 schreef darkelf het volgende:
heerlijk geslapen na een lang en vooral druk weekend met die twee koters
en straks maar eens mijn huis gaan opruimen![]()
wrom dat, je was nog wel jarig....quote:op zondag 4 september 2005 23:39 schreef boschjesman het volgende:
vrij klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |