denk dat je het nog een paar uurtjes met oordopjes zal moeten doenquote:op woensdag 7 september 2005 17:30 schreef darkelf het volgende:
koppijn.
en wanneer is het kinderbedtijd want het gegil van een kind
hier ergens in de buurt klinkt nogal door in mijn kop nu
quote:op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef _cara_ het volgende:
dat is een ontzettend understatement...it's much more than that..
er is dus wel een verschil tussen een s. jong en een ei...ik ben ook zo'n sul..vandaar,zeg het met songs ipv zeg het met bloemen..veel duidelijker![]()
quote:op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef _cara_ het volgende:
dat is een ontzettend understatement...it's much more than that..
er is dus wel een verschil tussen een s. jong en een ei...ik ben ook zo'n sul..vandaar,zeg het met songs ipv zeg het met bloemen..veel duidelijker![]()
dat kan... iemand anders vast wel...quote:
waarom maak je die nutteloze dag niet nuttig dan? je kunt zoveel doen in principe.quote:op woensdag 7 september 2005 17:38 schreef wolkje het volgende:
[..]
ik heb een nutteloze dag, en ik haat nutteloze dagen
ja, ik heb 101 dingen die ik eigenlijk zou moeten doen, ik doe het alleen niet.quote:op woensdag 7 september 2005 17:55 schreef dromenvanger het volgende:
waarom maak je die nutteloze dag niet nuttig dan? je kunt zoveel doen in principe.
kan gebeuren of nietquote:op woensdag 7 september 2005 18:04 schreef wolkje het volgende:
[..]
ja, ik heb 101 dingen die ik eigenlijk zou moeten doen, ik doe het alleen niet.
dat het mijn eigen schuld is, is het frustrerendste.
oow, dan heb ik nog evenquote:op woensdag 7 september 2005 18:20 schreef dromenvanger het volgende:
ik leer het ook pas na 28 jaar allemaal.
bij mij helpt eten daartegen (al werkt dat wel beter als ik dat doe direct na het sporten). heb lange tijd gedacht dat het een vochttekort was en zoop me dus de tering aan water & sportdrankjes, maar pas toen ik op het idee kwam om me gewoon ongans te vreten vond ik de oplossingquote:op woensdag 7 september 2005 18:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
hele middag al erge h00fdpijn d00rdat ik ben wezen sp0rten en niks helpt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |