Handig dit. Kom ik altijd foutjes in die van mij tegenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:19 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mijn Excelfile komt Holy Grail niet uit 1974.
die ondersteun ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:18 schreef Gorro het volgende:
The Man with the Golden Gun
Yep.quote:
Consider it gedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:37 schreef Sokolsky het volgende:
Hey nieuwe mod, kun jij daar 12 Angry Men en dit tournament even toevoegen?
Steunt!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:18 schreef Gorro het volgende:
Chinatown
The Godfather, Part II
The Conversation
Animals Are Beautiful People
Young Frankenstein
Monty Python and the Holy Grail
The Man with the Golden Gun
steunquote:Op zondag 4 september 2005 03:08 schreef California het volgende:
The Front Page (Billy Wilder mag toch niet ontbreken)
Ben het helemaal met je eens, The Conversation is ook erg goedquote:Op zondag 4 september 2005 11:44 schreef pascalheister het volgende:
er kan er maar 1 de winnaar zijn natuurlijk
Gezien en die mag wel mee.quote:Op zondag 4 september 2005 11:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Il fiore delle mille e una notte
Eerst kijken hoeveel films er worden genomineerd alvorens er beslist wordt over een voorronde. Maar die voorronde of 1ste ronde zal beginnen in de loop van volgende week.quote:Op zondag 4 september 2005 17:53 schreef Eluc het volgende:
Er komt nu dus een voorronde? Wanneer begint die?
Hé, ja!quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze staan nog steeds te wachten op iemand die zegt: "Hé, ja."
Black Christmas
Dark Star
The Great Gatsby
Thieves Like Us
Ik ken hem helaas niet, maar aan de omschrijving te zien zou het een verdomd leuke film kunnen zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef Price het volgende:
Niemand die, naast mij , Vincent, François, Paul… et les autres steunt?
Die steun ik. Die was heel gaaf met snelle auto's, Nicholas Kage en die geile Angelie Jolie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gone in 60 Seconds
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die steun ik. Die was heel gaaf met snelle auto's, Nicholas Kage en die geile Angelie Jolie.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die steun ik. Die was heel gaaf met snelle auto's, Nicholas Kage en die geile Angelie Jolie.![]()
Tot het weekend. Ik wil, indien mogelijk, nog Sugarland Express, Les Valseuses, Parallax View, Thunderbolt and Lightfoot, Dark Star en The Great Gatsby zien. Dat gaat uiteraard niet lukken (misschien die eerste 2 welquote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef California het volgende:
Hoe lang heb ik nog om Benji te kijken, SoK?.
zo te zien hoef je je bij les valseuses niet te haastenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tot het weekend. Ik wil, indien mogelijk, nog Sugarland Express, Les Valseuses, Parallax View, Thunderbolt and Lightfoot, Dark Star en The Great Gatsby zien. Dat gaat uiteraard niet lukken (misschien die eerste 2 wel).
Bij een shoot-out gaat de naam die het eerste wordt geroepen door. Dat is erg willekeurig en onvoorspelbaar en daarom vind ik dat ook iets eerlijker dan ratings te gebruiken. Want dan begint de ene film altijd met een (onzichtbare) achterstand op een andere film. De ene moet winnen, de andere heeft genoeg aan een draw.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:04 schreef Sokolsky het volgende:
Wat gebeurt er bij een 0-0 SoK? Bijvoorbeeld bij nummer 4. Een shoot-out heeft dan ook geen zin, want er kan niemand stemmen. Of mag ik smokkelen en gewoon op het erg leuke AABF stemmen?
waarom?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ik ben principieel tegen gewogen stemmen.
Volgens mij valt er ook weinig te wegen bij 0-0 in een eerste rondequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien moet ik ook maar shoot-outs gaan doen. Die doe ik dan om 4 uur 's nachts, en na een kwartier druk ik m'n eigen favorieten er doorheen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij een shoot-out gaat de naam die het eerste wordt geroepen door. Dat is erg willekeurig en onvoorspelbaar en daarom vind ik dat ook iets eerlijker dan ratings te gebruiken. Want dan begint de ene film altijd met een (onzichtbare) achterstand op een andere film. De ene moet winnen, de andere heeft genoeg aan een draw.
Omdat iedereen gelijk is uiteraard.quote:
Met een shoot-out bepaalt uiteindelijk één iemand, die het vaaktst op F5 loopt te drukken, wie er door gaan. Lekker eerlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat iedereen gelijk is uiteraard.
Ze wasquote:Op donderdag 8 september 2005 13:25 schreef dolle_hond het volgende:
(tenzij je miou miou heel graag bloot wil zien)
Dan mag je nog steeds kiezen, het is een loterij.quote:Op maandag 12 september 2005 20:09 schreef dolle_hond het volgende:
pleur ze er alle 6 maar uit
nee, kan er niet op stemmen
quote:Op maandag 12 september 2005 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
15. The Parallax View - Thunderbolt and Lightfoot 4 - 3
Lenny vind ik erg irritant eigenlijk. Pelham is idd een sterke crime, maar Valseuses deed me om een of andere reden meer, bizarder...quote:Op maandag 12 september 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Geen Lenny Kamagurka ?
En The taking of Pelham one two three lijkt me juist een film voor jou.
En al teruggekomen op je vooroordeel ?quote:Op maandag 12 september 2005 23:43 schreef Price het volgende:
Ik ga morgen Pelham kijken, zodat ik lekker op Dewaere en Depardieu kan stemmen.
Ik heb Pelham nog niet binnen. Het lijkt me sterk, dat deze van een film uit mijn top 10 gaat winnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
En al teruggekomen op je vooroordeel ?
Ik wacht nog even op Price. Morgenavond of zo een nieuwe ronde.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef Sokolsky het volgende:
Niet gewoon een nieuwe ronde?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:04 schreef laurenzo85 het volgende:
* Kwartfinales
Volgende ronde hoop ik mee te kunnen stemmen
welke film is de beste blier dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:54 schreef Price het volgende:
* Kwartfinales
1. Les Valseuses - Bring me the Head of Alfredo Garcia
2. The Texas Chainsaw Massacre - The Conversation
3. Chinatown - Vérités et mensonges (F for Fake)
4. A Woman under the Influence - The Godfather: Part II
Zonet Alfredo gezien. (in een zak dan)
Zelfs als de beste van Peckinpah meedeed, kan hij niet tippen aan de op één na beste van Blier: Les Valseuses.
Buffet Froidquote:Op zaterdag 17 september 2005 08:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
welke film is de beste blier dan?
Eén van de eerste Franse video's die ik kocht in het pre-dvd-tijdperk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik die niet gezien heb
Ik weet niet hoe goed je Frans is, maar hij is o.a. verkrijgbaar in een box samen met Buffet Froid voor ¤ 39,48. (zonder ondertitels)quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:14 schreef dolle_hond het volgende:
beau pere staat ook nog op t verlanglijstje
erg moeilijk aan te komen en duur
niet goed genoegquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:05 schreef Price het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je Frans is, maar hij is o.a. verkrijgbaar in een box samen met Buffet Froid voor ¤ 39,48. (zonder ondertitels)
Kan ik wat voor je betekenen? Ik heb het origineel met english subtitles.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet goed genoeg
als er nou franse ondertitels bij zitten, dan gaat t wel.
mijn frans lezen is redelijk, bij luisteren loop ik snel 3 zinnen achter
ik zal je er morgen over mailenquote:Op zondag 18 september 2005 03:29 schreef Price het volgende:
[..]
Kan ik wat voor je betekenen? Ik heb het origineel met english subtitles.![]()
dat spreekt voor zich hequote:Op zondag 18 september 2005 20:59 schreef Sai het volgende:
* Halve finales
1. The Godfather: Part II - Les Valseuses
2. The Conversation - Chinatown
En ik stem sowieso op de winnaar van 2..
quote:Op zondag 18 september 2005 21:41 schreef Saviola het volgende:
Ik zal enkel kunnen stemmen als Chinatown en Godfather tegen elkaar uitkomen..![]()
Ik zal enkel kunnen stemmen als Chinatown en Godfather tegen elkaar uitkomen..![]()
Ik ben hier blijkbaar een uitzondering. Ik heb Chinatown nogquote:Op maandag 19 september 2005 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Schopje.
De meesten hebben al gestemd. Misschien willen/kunnen lot3 of Gillingham nog stemmen?
Duel 2 staat namelijk vrij gelijk.
moet je de dvd lenen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik ben hier blijkbaar een uitzondering. Ik heb Chinatown nogniet
gezien namelijk.
Daarom kan ik alleen stemmen als de Coppola's tegen elkaar komen te staan.
Het zal niet meer lang duren voordat ik die gezien heb, maar zolang wil ik jullie uiteraard niet laten wachten. Erzal toch wel iemand zijn die beide films heeft gezien maar nog niet gestemd heeft?
quote:Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Halve finales
1. The Godfather: Part II - Les Valseuses
2. The Conversation - Chinatown
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:33 schreef Sokolsky het volgende:
Verdorie. Da's de verkeerde.
pulp fiction de bestequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef Dos37 het volgende:
Dit is kinderwerk
The Godfather: Part II de beste film na pulp fiction
Dat zekerquote:
ik heb gepoogd je te mailen, maar je hebt geen email-adres in je profiel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Price het volgende:
Ik ga voor Chinatown
Ik zat al met spanning te wachten. toch staat het in mijn profielquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb gepoogd je te mailen, maar je hebt geen email-adres in je profiel.
wil je evt mij mailen
owquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef Price het volgende:
[..]
Ik zat al met spanning te wachten. toch staat het in mijn profiel
trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow
bij MSN
ik mail morgen wel, ik ga nu slapen
En de ontieglijk fijne sfeer en formidabele score. Ik ben ook echt helemaal into film-noir de laatste tijd. Een geweldig genre. Godfather II is natuurlijk ook gewoon meesterlijk hoor.quote:Een film die je onmiddellijk nog een keer wil zien door het briljante scenario.
Dus moet je je altijd maar verzoenen met het feit wat de meerderheid denktquote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
Ik word een beetje moe van die term "overrated" hier op het forum. Ik vond Chinatown ook niet zo hemeltergend briljant, maar aangezien de meerderheid hier dat wel lijkt te vinden, wie ben ik dan om 'm overrated te noemen?
Ach, mensen hebben een term geleerd en gebruiken die te pas en te onpasquote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
Ik word een beetje moe van die term "overrated" hier op het forum. Ik vond Chinatown ook niet zo hemeltergend briljant, maar aangezien de meerderheid hier dat wel lijkt te vinden, wie ben ik dan om 'm overrated te noemen?
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:24 schreef Ulx het volgende:
Chinatown (pets) - Godfather (pets) - Chinatown (pets) Godfather (pets) - Chintown (pets)- Godfather (pets)
OK, als jij iets vind moeten we ons daar maar bij neerleggen zeker?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:36 schreef Sokolsky het volgende:
Natuurlijk, kamagurka. Ik verzoen mij altijd met "het feit wat de meerderheid denkt". Zucht.
Bij mij staat ie op t moment in de downloadquote:Op donderdag 22 september 2005 19:13 schreef dolle_hond het volgende:
heeft iig er voor gezorgd dat heel wat mensen nu ook Les Valseuses hebben gezien
Op-één-na.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Eluc het volgende:
En The Godfather Part II is natuurlijk de beste film van '74.
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:26 schreef California het volgende:
[..]
Op-een-paar-na.
Toch bedankt, SK.
op Chinatown naquote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Eluc het volgende:
[..]
Bij mij staat ie op t moment in de download
SoK bedankt!
En The Godfather Part II is natuurlijk de beste film van '74.
Toch vraag ik het me af bij sommigen.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:13 schreef dolle_hond het volgende:
dank voor de organisatie SoK
heeft iig er voor gezorgd dat heel wat mensen nu ook Les Valseuses hebben gezien
Ja, je bent immers een baggeruserquote:Op donderdag 22 september 2005 19:59 schreef kinky_queen het volgende:
Mag ik THE GODFATHER II saai vinden?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |