quote:Op maandag 12 september 2005 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
15. The Parallax View - Thunderbolt and Lightfoot 4 - 3
Lenny vind ik erg irritant eigenlijk. Pelham is idd een sterke crime, maar Valseuses deed me om een of andere reden meer, bizarder...quote:Op maandag 12 september 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Geen Lenny Kamagurka ?
En The taking of Pelham one two three lijkt me juist een film voor jou.
En al teruggekomen op je vooroordeel ?quote:Op maandag 12 september 2005 23:43 schreef Price het volgende:
Ik ga morgen Pelham kijken, zodat ik lekker op Dewaere en Depardieu kan stemmen.
Ik heb Pelham nog niet binnen. Het lijkt me sterk, dat deze van een film uit mijn top 10 gaat winnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
En al teruggekomen op je vooroordeel ?
Ik wacht nog even op Price. Morgenavond of zo een nieuwe ronde.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:46 schreef Sokolsky het volgende:
Niet gewoon een nieuwe ronde?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:04 schreef laurenzo85 het volgende:
* Kwartfinales
Volgende ronde hoop ik mee te kunnen stemmen
welke film is de beste blier dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:54 schreef Price het volgende:
* Kwartfinales
1. Les Valseuses - Bring me the Head of Alfredo Garcia
2. The Texas Chainsaw Massacre - The Conversation
3. Chinatown - Vérités et mensonges (F for Fake)
4. A Woman under the Influence - The Godfather: Part II
Zonet Alfredo gezien. (in een zak dan)
Zelfs als de beste van Peckinpah meedeed, kan hij niet tippen aan de op één na beste van Blier: Les Valseuses.
Buffet Froidquote:Op zaterdag 17 september 2005 08:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
welke film is de beste blier dan?
Eén van de eerste Franse video's die ik kocht in het pre-dvd-tijdperk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik die niet gezien heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |