quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:04 schreef laurenzo85 het volgende:
* Kwartfinales
Volgende ronde hoop ik mee te kunnen stemmen
welke film is de beste blier dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:54 schreef Price het volgende:
* Kwartfinales
1. Les Valseuses - Bring me the Head of Alfredo Garcia
2. The Texas Chainsaw Massacre - The Conversation
3. Chinatown - Vérités et mensonges (F for Fake)
4. A Woman under the Influence - The Godfather: Part II
Zonet Alfredo gezien. (in een zak dan)
Zelfs als de beste van Peckinpah meedeed, kan hij niet tippen aan de op één na beste van Blier: Les Valseuses.
Buffet Froidquote:Op zaterdag 17 september 2005 08:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
welke film is de beste blier dan?
Eén van de eerste Franse video's die ik kocht in het pre-dvd-tijdperk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik die niet gezien heb
Ik weet niet hoe goed je Frans is, maar hij is o.a. verkrijgbaar in een box samen met Buffet Froid voor ¤ 39,48. (zonder ondertitels)quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:14 schreef dolle_hond het volgende:
beau pere staat ook nog op t verlanglijstje
erg moeilijk aan te komen en duur
niet goed genoegquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:05 schreef Price het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je Frans is, maar hij is o.a. verkrijgbaar in een box samen met Buffet Froid voor ¤ 39,48. (zonder ondertitels)
Kan ik wat voor je betekenen? Ik heb het origineel met english subtitles.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet goed genoeg
als er nou franse ondertitels bij zitten, dan gaat t wel.
mijn frans lezen is redelijk, bij luisteren loop ik snel 3 zinnen achter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |