Dus moet je je altijd maar verzoenen met het feit wat de meerderheid denktquote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
Ik word een beetje moe van die term "overrated" hier op het forum. Ik vond Chinatown ook niet zo hemeltergend briljant, maar aangezien de meerderheid hier dat wel lijkt te vinden, wie ben ik dan om 'm overrated te noemen?
Ach, mensen hebben een term geleerd en gebruiken die te pas en te onpasquote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef Sokolsky het volgende:
Ik word een beetje moe van die term "overrated" hier op het forum. Ik vond Chinatown ook niet zo hemeltergend briljant, maar aangezien de meerderheid hier dat wel lijkt te vinden, wie ben ik dan om 'm overrated te noemen?
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:24 schreef Ulx het volgende:
Chinatown (pets) - Godfather (pets) - Chinatown (pets) Godfather (pets) - Chintown (pets)- Godfather (pets)
OK, als jij iets vind moeten we ons daar maar bij neerleggen zeker?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:36 schreef Sokolsky het volgende:
Natuurlijk, kamagurka. Ik verzoen mij altijd met "het feit wat de meerderheid denkt". Zucht.
Bij mij staat ie op t moment in de downloadquote:Op donderdag 22 september 2005 19:13 schreef dolle_hond het volgende:
heeft iig er voor gezorgd dat heel wat mensen nu ook Les Valseuses hebben gezien
Op-één-na.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Eluc het volgende:
En The Godfather Part II is natuurlijk de beste film van '74.
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:26 schreef California het volgende:
[..]
Op-een-paar-na.
Toch bedankt, SK.
op Chinatown naquote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Eluc het volgende:
[..]
Bij mij staat ie op t moment in de download
SoK bedankt!
En The Godfather Part II is natuurlijk de beste film van '74.
Toch vraag ik het me af bij sommigen.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:13 schreef dolle_hond het volgende:
dank voor de organisatie SoK
heeft iig er voor gezorgd dat heel wat mensen nu ook Les Valseuses hebben gezien
Ja, je bent immers een baggeruserquote:Op donderdag 22 september 2005 19:59 schreef kinky_queen het volgende:
Mag ik THE GODFATHER II saai vinden?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |