Tot het weekend. Ik wil, indien mogelijk, nog Sugarland Express, Les Valseuses, Parallax View, Thunderbolt and Lightfoot, Dark Star en The Great Gatsby zien. Dat gaat uiteraard niet lukken (misschien die eerste 2 welquote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef California het volgende:
Hoe lang heb ik nog om Benji te kijken, SoK?.
zo te zien hoef je je bij les valseuses niet te haastenquote:Op donderdag 8 september 2005 13:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tot het weekend. Ik wil, indien mogelijk, nog Sugarland Express, Les Valseuses, Parallax View, Thunderbolt and Lightfoot, Dark Star en The Great Gatsby zien. Dat gaat uiteraard niet lukken (misschien die eerste 2 wel).
Bij een shoot-out gaat de naam die het eerste wordt geroepen door. Dat is erg willekeurig en onvoorspelbaar en daarom vind ik dat ook iets eerlijker dan ratings te gebruiken. Want dan begint de ene film altijd met een (onzichtbare) achterstand op een andere film. De ene moet winnen, de andere heeft genoeg aan een draw.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:04 schreef Sokolsky het volgende:
Wat gebeurt er bij een 0-0 SoK? Bijvoorbeeld bij nummer 4. Een shoot-out heeft dan ook geen zin, want er kan niemand stemmen. Of mag ik smokkelen en gewoon op het erg leuke AABF stemmen?
waarom?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ik ben principieel tegen gewogen stemmen.
Volgens mij valt er ook weinig te wegen bij 0-0 in een eerste rondequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien moet ik ook maar shoot-outs gaan doen. Die doe ik dan om 4 uur 's nachts, en na een kwartier druk ik m'n eigen favorieten er doorheen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij een shoot-out gaat de naam die het eerste wordt geroepen door. Dat is erg willekeurig en onvoorspelbaar en daarom vind ik dat ook iets eerlijker dan ratings te gebruiken. Want dan begint de ene film altijd met een (onzichtbare) achterstand op een andere film. De ene moet winnen, de andere heeft genoeg aan een draw.
Omdat iedereen gelijk is uiteraard.quote:
Met een shoot-out bepaalt uiteindelijk één iemand, die het vaaktst op F5 loopt te drukken, wie er door gaan. Lekker eerlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat iedereen gelijk is uiteraard.
Ze wasquote:Op donderdag 8 september 2005 13:25 schreef dolle_hond het volgende:
(tenzij je miou miou heel graag bloot wil zien)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |