Kan een SOA opleveren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt dat lust niets oplevert
(geile sex is toch niet niets??)
sweet dreams.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:29 schreef TRiXeS het volgende:
Zucht... over iets anders dan sex zal er wel niet meer gesproken worden. Ga naar bed...
Ik zou graag de optie hebben, dat iemand in Nederland per dag wat mag brullen, net als Bridget door de uitzending heenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:27 schreef snakelady het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn he, als ze daar een pc zouden hebben en er elke dag 4 mensen ofzo (door Talpa uitgezocht) met de bewoners zouden mogen chatten.
Of dat wij een gespreksonderwerp moeten verzinnen voor ze.
nope, ze heeft net toegegeven dat ze met meerdere mannen sex heeft gehad.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is die Lieske nou maagd of niet
(Ik geloof er trouwens niets van)
Omdat ze nog net niet naar bed willen gaan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:28 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
waarom fohnen ze zo laat hun haar nog?
Ik heb zo'n vaag gevoel dat je BB eigenlijk niet volgt, kan dit kloppen?quote:
En je gelooft alles wat ze zegt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
nope, ze heeft net toegegeven dat ze met meerdere mannen sex heeft gehad.
Nee, ze heeft wel een paar vriendjes gehad incl sex.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is die Lieske nou maagd of niet
(Ik geloof er trouwens niets van)
Waarom kijk ik toch altijd net naar de verkeerde streamquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
nope, ze heeft net toegegeven dat ze met meerdere mannen sex heeft gehad.
Dat is ook humor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zou graag de optie hebben, dat iemand in Nederland per dag wat mag brullen, net als Bridget door de uitzending heen![]()
Nee niet uitzending, gewoon in het huis, willekeurig moment bedoel ik.
Als je iemand in dat huis kunt geloven is het Lieske wel denk ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je gelooft alles wat ze zegt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |