Bah Timmah zit je nu weer naar Amerikaanse militaire heaumeau films te kijken ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:32 schreef Timmah het volgende:
Oh yes.. Oh yes oh yes They both.. they both they both reached for... The gun the gun the gun.. Oh yes! they both reached for the Gun...
Chicago-soundtrack eerder.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bah Timmah zit je nu weer naar Amerikaanse militaire heaumeau films te kijken ?
intuition bij XFM is ook zeer zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef Weemz het volgende:
538 klinkt best lekker op dit moment.
Ruim je het zelf even op?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:37 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zit te geilen op de Motorola v3
had dat nu ook nog een of andere connectie met Jane Mansfield en die beroemde opmerking van haar, "is that a gun in your pocket, or are you just pleased to see me" ?quote:
Niet dat ik weet... maar ik heb alleen de film gezien hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had dat nu ook nog een of andere connectie met Jane Mansfield en die beroemde opmerking van haar, "is that a gun in your pocket, or are you just pleased to see me" ?
of ben ik nu een enorme cultuur barbaar en moet ik mij in een hoekje gaan zitten schamen
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef Timmah het volgende:
The Nightmare Before Christmas - Jack's Lament..
Danny Elfman... Tim Burton...quote:
Ik weet ik weet, ik heb de film ook (Burton fan)quote:
Bij de SE W800i krijg je 34 Mb intern en een kaartje van 512Mb erbijquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, die RAZR heeft maar 5 mb geheugen
Ik zeg schande!quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, die RAZR heeft maar 5 mb geheugen
Sleepy Hollow, Big Fish, Nightmare before christmas, edward scissorhands, planet of the apes zijn in mijn bezit. De rets moet nog komenquote:
Big Fish, Nightmare Before Christmas, Ed Wood en Edward Scissorhands heb ik zelf... maar dat gaat hier zeker ook nog goedkomen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sleepy Hollow, Big Fish, Nightmare before christmas, edward scissorhands, planet of the apes zijn in mijn bezit. De rets moet nog komen
* LEL *quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb zo niks met Tim Burton..
*dekking zoek*.
You know you love me.quote:
Na Wiskundemeneer hoor.quote:
Nou, vooruit dan.quote:
Waren ze niet lief tegen je?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef Cybart het volgende:
Iedereen mag dood behalve Ikke
ok, en mn papa en mama, en me zus, en me vrienden, en rikkert en menno, en raymond, en...
damn selecteren valt niet mee
ik vraag niet waaromquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:25 schreef TehRockstar het volgende:
Nog 63.5 uur!
je loopt ons gewoon te jennen hequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef TehRockstar het volgende:
Nog iets minder dan 63.5 uur!
Goeie foon. Ik heb em al een lange lange tijdquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:37 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zit te geilen op de Motorola v3
Wat is er nou zo bijzonder aan zo'n telefoon, TehRockstar?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef TehRockstar het volgende:
Nog iets minder dan 63.5 uur!
de motorola moto rokr das pasquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan zo'n telefoon, TehRockstar?
Maandag is er wat anders.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan zo'n telefoon, TehRockstar?
Wesleyquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:24 schreef creno het volgende:
weer thuis !
was toch wel leuk vanavond, bijgekletst met wesley en weer een paar oude bekenden gezien.
welke afdeling dan ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:29 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen! Vandaag wordt ik zomaar op een andere afdeling ingewerkt
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:36 schreef Weemz het volgende:
Op de counter/kassa...
1) Waar werk je dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:42 schreef creno het volgende:das inderdaad gaaf, ik doe dat nu ook al weer een aantal jaren erbij en op die afdeling sta ik het meeste op mun plek ! Heb je ook het post-gebeuren erbij ?
Super de Boer hier in het dorp, wij hebben bij de servocebalie niet alleen Lotto/foto-service en tabak en telefoonkaarten, maar we zijn ook een servicepunt van TPG-post, dus we nemen pakketjes aan, verkopen postzegels/pakketzegels etc. 's Avonds word die post opgehaald en moet je dus die zakken klaarmaken ! en we moeten 's ochtends de postbussen vullen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
1) Waar werk je dan?
2) Post gebeuren?
3) Ja zal wel, ik ga gewoon alles doen, alleen moet ik wel 's middags / 's avonds, dus geen post?...
Nee, we zijn geen Servicepunt, er zit namelijk 2 meter verder een postkantoortje. We mogen gelukkig wel strippenkaarten en postzegels verkopen (zij het uit de automaat, maar goed).quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:28 schreef creno het volgende:
Super de Boer hier in het dorp, wij hebben bij de servocebalie niet alleen Lotto/foto-service en tabak en telefoonkaarten, maar we zijn ook een servicepunt van TPG-post, dus we nemen pakketjes aan, verkopen postzegels/pakketzegels etc. 's Avonds word die post opgehaald en moet je dus die zakken klaarmaken ! en we moeten 's ochtends de postbussen vullen.
5eklasser.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hopelijk wel iemand van je eige leeftijd! ouderlokker!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hopelijk wel iemand van je eige leeftijd! ouderlokker!
Mooi zo!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T gaat goed..gister weer uitgeweest
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:42 schreef TehRockstar het volgende:
telt morgenavond?
Nou dan bennik benieuwd met wiequote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef creno het volgende:
Poll: Wie gaan er vanavond sex hebben ?cazman
hahahaha, eigenlijk had het moeten zijn "wie denk je dat er vanavond sex heeft" dus aangepastquote:
sorry, ik heb gekeken naar de H en wist een aantal namen niet, en er staan meer mensen in de H dan dat er keuzes waren, vandaar de optie: staat er niet bij, namelijk...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef Joosteh het volgende:
[..]
Nou dan bennik benieuwd met wieAangezien ik er nie bij sta
![]()
Ik kan er wel een paar opnoemenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef Joosteh het volgende:
[..]
Nou dan bennik benieuwd met wieAangezien ik er nie bij sta
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:11 schreef TehRockstar het volgende:
wie heeft er gestemd op tehrockstar.
In T hebben ze ook een leuk restaurant genaamd Tortilla's. Is dta niet veiliger?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:07 schreef petre86 het volgende:
jeeeeej
ik ga eten in T
tortillia's alį KK
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef creno het volgende:
Poll: Wie denk je dat er vanavond sex hebben ?
Dat vraagt om uitlegquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:13 schreef Weemz het volgende:
Zo... werk was gelukkig goed gegaan vandaag.... Bij het jongerencafé daaraantegen liep het een beetje vreemd toen ik er (even) was...
Nuecken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet degene die op mij heeft gestemd teleurstellen. Ik ga vanavond niet Oh Ja-en.
Of er moet plotseling een zeer aparte wending aan deze avond komen..
Ik heb nog wel 2 minuten over.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 minuten over..
Je wiskundemeneer wat doe je nou alweer?!
Nou vooruit... Bij het jongerencafé hebben we al heel lang een groep gothics op bezoek (die steeds groter wordt lijkt het wel). Niks mis mee, hele aardige mensen. Maar er was wel een probeleem, buiten voor het café stonden ze steeds te blowen. Met het nieuwe beleid zijn ze iig weg voor het café, maar staan ze een eind verderop (waar we niet meer verantwoordelijk zijn zeg maar). Maar nu zagen we vandaag een paar keer dezelfde auto staan en langzaam wegrijden. We vermoeden dat dat een dealer is... Dat is dus het gedoe...quote:
Lijkt me een klusje voor de wijkagent.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou vooruit... Bij het jongerencafé hebben we al heel lang een groep gothics op bezoek (die steeds groter wordt lijkt het wel). Niks mis mee, hele aardige mensen. Maar er was wel een probeleem, buiten voor het café stonden ze steeds te blowen. Met het nieuwe beleid zijn ze iig weg voor het café, maar staan ze een eind verderop (waar we niet meer verantwoordelijk zijn zeg maar). Maar nu zagen we vandaag een paar keer dezelfde auto staan en langzaam wegrijden. We vermoeden dat dat een dealer is... Dat is dus het gedoe...
quote:Op zondag 4 september 2005 12:30 schreef creno het volgende:
en dan op speciaal verzoek, de follow-up
Er komt weer een nieuwe uitbreiding aan in sept. Nachtlevenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:08 schreef Timmah het volgende:.
Ik heb eindelijk The Sims 2. Guus en Elisabeth hebben al ge-Oh-Jah't.
Jij ook niet, jij mag nog nietquote:
The University uitbreiding is erg grappig, vooral de "streak"-optie.quote:Op zondag 4 september 2005 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er komt weer een nieuwe uitbreiding aan in sept. Nachtleven
we zijn nu een uur verder ! en heeft de bitch een sandwich voor je gemaakt ? en zoja, welke van de tweequote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
bitch make me a sandwhich
allebei mijn bitches zitten nu in de treinquote:Op zondag 4 september 2005 15:35 schreef creno het volgende:
[..]
we zijn nu een uur verder ! en heeft de bitch een sandwich voor je gemaakt ? en zoja, welke van de twee![]()
Zoals zoals zoals?quote:Op zondag 4 september 2005 14:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
The University uitbreiding is erg grappig, vooral de "streak"-optie..
En d'r zijn ook heel andere vormen van uitbreiding mogelijk die het spel opeens geheel anders maken, maar dat terzijde..
wat voor kadootje?! ik denk dat iedreen hier heel beneiuwd is!!quote:Op zondag 4 september 2005 12:19 schreef creno het volgende:
het vriendje zit weer in de trein, op weg naar z'n werk.
Hij had een kei-leuk cadeautje voor me gisteren
nou dat vraag ik me af, maak maar een poll, en als er voor 8 uur 4 of meer mensen benieuwd zijn dan wil ik het wel vertellenquote:Op zondag 4 september 2005 17:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wat voor kadootje?! ik denk dat iedreen hier heel beneiuwd is!!![]()
Slecht contrast, het brandt aan mijn ogen.quote:Op zondag 4 september 2005 17:50 schreef creno het volgende:
dankzij wat wondererlijke hulp is mijn homepage weer wat aangepast
kijk zelf maar
*water in ogen gooi*quote:Op zondag 4 september 2005 17:56 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Slecht contrast, het brandt aan mijn ogen.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:00 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
*water op Creno's computer gooit*
![]()
maar ik wil het wel wetenquote:Op zondag 4 september 2005 17:54 schreef creno het volgende:
[..]
nou dat vraag ik me af, maak maar een poll, en als er voor 8 uur 4 of meer mensen benieuwd zijn dan wil ik het wel vertellen
het is bijna half zeven, en er zijn er al 2 benieuwdquote:
Ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik oooooook!quote:
Verwarrendquote:Op zondag 4 september 2005 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Samen geshopt, film gekeken op de bank (hoofd op mijn schoot), samen uit eten geweest, daarna gaan poolen en vervolgens samen gaan stappenIk snap 't allemaal niet meer
dat is drie, eigenlijk twee, want KP weet het natuurlijk al,nog een uur te gaanquote:Op zondag 4 september 2005 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik oooooook!
klonen tellen niet meequote:Op zondag 4 september 2005 19:17 schreef Cairon het volgende:
ik wil het ook weten
nog 18 minuten te gaan en nog een nieuwsgierig aagje nodig (want *kuch*kug-kloons*kuch* tellen niet, en dat geldt ook voor anderen)quote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
creno en verliezen.. gaat niet samen?![]()
't Is goed met jou. De regels worden aangepast waar we bij zijn... Over de brug met dat geheim!quote:Op zondag 4 september 2005 19:42 schreef creno het volgende:
[..]
nog 18 minuten te gaan en nog een nieuwsgierig aagje nodig (want *kuch*kug-kloons*kuch* tellen niet)
quote:Op zondag 4 september 2005 19:42 schreef creno het volgende:
[..]
nog 18 minuten te gaan en nog een nieuwsgierig aagje nodig (want *kuch*kug-kloons*kuch* tellen niet, en dat geldt ook voor anderen)
snoesje wil jij Creno's geheim weten?quote:
Innercity?quote:
JA.quote:Op zondag 4 september 2005 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Innercity?
Vlarpje vroeg het zich af, en ik
ik wil alles wetenquote:Op zondag 4 september 2005 19:51 schreef petre86 het volgende:
wizz en E_A willen het ook weten toch?
Ik denk hetquote:Op zondag 4 september 2005 19:51 schreef petre86 het volgende:
wizz en E_A willen het ook weten toch?
ik las het al in je msn naam eigenlijkquote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef creno het volgende:
een jockstrap
hjahah ja met mij ook lekkere spekblokquote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hee lentebloempje![]()
Alles kits hoor, en jij?
Foto!quote:Op zondag 4 september 2005 20:00 schreef creno het volgende:
een jockstrap
Een configureerbare penis. Ik weet niet hoe ik het anders zou moeten omschrijven.quote:Op zondag 4 september 2005 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals zoals zoals?
Ik zoek de uitbreiding nog
Wat voor spel is dat??quote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een configureerbare penis. Ik weet niet hoe ik het anders zou moeten omschrijven..
Hmmmm...quote:
En hou je zoiets nou aan de hele tijd of mag ik dat niet vragen?quote:
hebben jullie sex gehad? Ja of nee?quote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
Kom even langsmekkeren, date staat onder de douche.
en jij staat er niet bijquote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
Hey Rocky, jij en WD hebben de zelfde ondertitelquote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
Ligt eraan wat je onder sex verstaat.quote:Op zondag 4 september 2005 21:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hebben jullie sex gehad? Ja of nee?
heb je aan zijn pik gezete? heb je gepijpt? Gevreeen? Heb je een orgasme gekregen van hem?quote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder sex verstaat.
elkaar bekijken is ook al sex, op jullie leeftijd.quote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder sex verstaat.
Genoeg informatie?quote:Op zondag 4 september 2005 21:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
heb je aan zijn pik gezete? heb je gepijpt? Gevreeen? Heb je een orgasme gekregen van hem?
Niet gevreeen? Jezus dat klinkt me als een sexdatequote:
Ik weet niet wat JIJ bedoelt met vrijen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Niet gevreeen? Jezus dat klinkt me als een sexdate
op elkaar liggen met en zonder kleding, elkaar aanraken, knuffelen, zoenen. Een zekere intimiteit die meer is dan alleen lust.quote:Op zondag 4 september 2005 21:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat JIJ bedoelt met vrijen.
Oh ok, ja dan.quote:Op zondag 4 september 2005 21:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
op elkaar liggen met en zonder kleding, elkaar aanraken, knuffelen, zoenen. Een zekere intimiteit die meer is dan alleen lust.
wat zeg je dat toch sexyquote:Op zondag 4 september 2005 21:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
op elkaar liggen met en zonder kleding, elkaar aanraken, knuffelen, zoenen. Een zekere intimiteit die meer is dan alleen lust.
je begint met al je kleren aan, je kust een beetje, een beetje meer, je gaat met je handen over elkaars lichaam, voelt wat af aan het torso en de bovenbenen terwijl je door blijft kussen, je verandert van houding, een kledingstuk gaat uit, je gaat liggen naast elkaar, op elkaar, rolt wat rond, redelijk intens fysiek contact. Je lacht elkaar vriendelijk toe.quote:
en tot zover de beschrijving van Kugari-ken zijn zaterdag-avondquote:Op zondag 4 september 2005 21:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je begint met al je kleren aan, je kust een beetje, een beetje meer, je gaat met je handen over elkaars lichaam, voelt wat af aan het torso en de bovenbenen terwijl je door blijft kussen, je verandert van houding, een kledingstuk gaat uit, je gaat liggen naast elkaar, op elkaar, rolt wat rond, redelijk intens fysiek contact. Je lacht elkaar vriendelijk toe.
Je ligt uiteindelijk samen in je ondergoed en je gaat dan pas een stapje verder
nee helemaal niet.quote:Op zondag 4 september 2005 21:40 schreef creno het volgende:
en tot zover de beschrijving van Kugari-ken zijn zaterdag-avond![]()
maar de eerste keer is toch nooit zo leuk als de tweede keer, de tweede keer gaat dat allemaal een stuk meer ontspannenquote:Op zondag 4 september 2005 21:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee helemaal niet.
![]()
Ik vind dat iedereen een leuke eerste keer moet hebben, uitgebreid.
De eerste keer was voor mij nog steeds de beste keer, en de laatste keer was zo belabberd dat ik voorlopig geen sex meer wil.quote:Op zondag 4 september 2005 21:44 schreef creno het volgende:
[..]
maar de eerste keer is toch nooit zo leuk als de tweede keer, de tweede keer gaat dat allemaal een stuk meer ontspannen
Ik wil dit helemaal niet weten.quote:
quote:
volgens mij is zijn date nu aan het afdrogenquote:TehRockstar - zondag 4 september 2005 @ 21:25
En toen was ik weer weg
Bahquote:Op zondag 4 september 2005 22:09 schreef creno het volgende:
[..]
[..]
volgens mij is zijn date nu aan het afdrogen![]()
met wie heb jij in bed gelegen dan?quote:Op zondag 4 september 2005 22:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik...ben...een ...wrak..maar mijn weekend was best tof
Geen leuke jongen...maar wie weet wat de toekomst brengtquote:Op zondag 4 september 2005 22:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
met wie heb jij in bed gelegen dan?
quote:Op zondag 4 september 2005 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen leuke jongen...maar wie weet wat de toekomst brengt
\quote:Op zondag 4 september 2005 22:35 schreef creno het volgende:
[..]heb je in bed gelegen met een niet-leuke-jongen
quote:Op zondag 4 september 2005 22:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
\
Nee ik heb de nacht doorgehaald met wat geweldige meiden maar lang verhaal.
Die RAT in de eerste foto is mijn vader.quote:
Vertaling: "Ik moet nu de PC uitzetten van mijn moeder."quote:Op zondag 4 september 2005 23:07 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga bij 't vriendje liggen.Slaap lekker, iedereen.
quote:Op zondag 4 september 2005 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat hele verhaal over die date komt me verdacht DP-achtig over..
maar dan ook echt SLAPEN he, niet meer voelen/friemelen e.d. dat komt morgen dan wel weer als de vogeltjes fluiten en zo.quote:Op zondag 4 september 2005 23:31 schreef TehRockstar het volgende:
CDP, ik klikte prongeluk het scherm wegemail me ff ofzo
Ik ga slapen
was je weer eens niet liev geweest dan?quote:Op zondag 4 september 2005 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Cool Ik ben weer eens uit iemand MSN lijst getrapt.
scheelt weer zelf opruimen !quote:Op zondag 4 september 2005 23:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Cool Ik ben weer eens uit iemand MSN lijst getrapt.
Ik ben altijd lief.quote:Op zondag 4 september 2005 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was je weer eens niet liev geweest dan?
En in dit geval was de uitspraak "liever kwijt dan rijk" erg op zijn plaats.quote:
welcome to the majorityquote:Op zondag 4 september 2005 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ik lees het alweer. Niemand uit dit topic wil met me neuken.
ik heb al een blik geworpen, er werd gedacht dat 16 mensen sex zouden hebben, in de tweede poll is ook zestien keer gestemd (misschien inmiddels meer) maar daarvan zijn er 4 die geen sex hebben gehad...quote:Op zondag 4 september 2005 23:55 schreef Stroekie het volgende:
Creno
gaan we hier ook nog de poll van gisteren en vandaag met elkaar vergelijken, analyseren en de uitkomsten duiden ??
door wie uit het topic wil je geneukt worden dan ? of moet ik er weer een poll tegenaan gooien ! op de vraag hoeft niet geantwoord te worden, hoorquote:Op zondag 4 september 2005 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ik lees het alweer. Niemand uit dit topic wil met me neuken.
Op de eerste of de tweede vraag?quote:Op maandag 5 september 2005 00:03 schreef creno het volgende:
[..]
door wie uit het topic wil je geneukt worden dan ? of moet ik er weer een poll tegenaan gooien ! op de vraag hoeft niet geantwoord te worden, hoor
ja die gegevens had ik ook wel op gezocht en zo, maar stemt u je dat nu blij, of valt het weer tegen wat betreft reakties en zo.quote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb al een blik geworpen, er werd gedacht dat 16 mensen sex zouden hebben, in de tweede poll is ook zestien keer gestemd (misschien inmiddels meer) maar daarvan zijn er 4 die geen sex hebben gehad...
in de eerste poll heb ik zelf niet gestemd, in de tweede wel
TehRockStar had een date vandaag, dus hij had geen tijd om hier te postenquote:Op maandag 5 september 2005 00:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er is trouwens niet veel gepost tijdens mijn afwezigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |