Bah Timmah zit je nu weer naar Amerikaanse militaire heaumeau films te kijken ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:32 schreef Timmah het volgende:
Oh yes.. Oh yes oh yes They both.. they both they both reached for... The gun the gun the gun.. Oh yes! they both reached for the Gun...
Chicago-soundtrack eerder.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bah Timmah zit je nu weer naar Amerikaanse militaire heaumeau films te kijken ?
intuition bij XFM is ook zeer zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:34 schreef Weemz het volgende:
538 klinkt best lekker op dit moment.
Ruim je het zelf even op?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:37 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zit te geilen op de Motorola v3
had dat nu ook nog een of andere connectie met Jane Mansfield en die beroemde opmerking van haar, "is that a gun in your pocket, or are you just pleased to see me" ?quote:
Niet dat ik weet... maar ik heb alleen de film gezien hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had dat nu ook nog een of andere connectie met Jane Mansfield en die beroemde opmerking van haar, "is that a gun in your pocket, or are you just pleased to see me" ?
of ben ik nu een enorme cultuur barbaar en moet ik mij in een hoekje gaan zitten schamen
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef Timmah het volgende:
The Nightmare Before Christmas - Jack's Lament..
Danny Elfman... Tim Burton...quote:
Ik weet ik weet, ik heb de film ook (Burton fan)quote:
Bij de SE W800i krijg je 34 Mb intern en een kaartje van 512Mb erbijquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, die RAZR heeft maar 5 mb geheugen
Ik zeg schande!quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, die RAZR heeft maar 5 mb geheugen
Sleepy Hollow, Big Fish, Nightmare before christmas, edward scissorhands, planet of the apes zijn in mijn bezit. De rets moet nog komenquote:
Big Fish, Nightmare Before Christmas, Ed Wood en Edward Scissorhands heb ik zelf... maar dat gaat hier zeker ook nog goedkomen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sleepy Hollow, Big Fish, Nightmare before christmas, edward scissorhands, planet of the apes zijn in mijn bezit. De rets moet nog komen
* LEL *quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb zo niks met Tim Burton..
*dekking zoek*.
You know you love me.quote:
Na Wiskundemeneer hoor.quote:
Nou, vooruit dan.quote:
Waren ze niet lief tegen je?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef Cybart het volgende:
Iedereen mag dood behalve Ikke
ok, en mn papa en mama, en me zus, en me vrienden, en rikkert en menno, en raymond, en...
damn selecteren valt niet mee
ik vraag niet waaromquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:25 schreef TehRockstar het volgende:
Nog 63.5 uur!
je loopt ons gewoon te jennen hequote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef TehRockstar het volgende:
Nog iets minder dan 63.5 uur!
Goeie foon. Ik heb em al een lange lange tijdquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:37 schreef TehRockstar het volgende:
Ik zit te geilen op de Motorola v3
Wat is er nou zo bijzonder aan zo'n telefoon, TehRockstar?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef TehRockstar het volgende:
Nog iets minder dan 63.5 uur!
de motorola moto rokr das pasquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan zo'n telefoon, TehRockstar?
Maandag is er wat anders.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan zo'n telefoon, TehRockstar?
Wesleyquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:24 schreef creno het volgende:
weer thuis !
was toch wel leuk vanavond, bijgekletst met wesley en weer een paar oude bekenden gezien.
welke afdeling dan ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:29 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen! Vandaag wordt ik zomaar op een andere afdeling ingewerkt
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:36 schreef Weemz het volgende:
Op de counter/kassa...
1) Waar werk je dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:42 schreef creno het volgende:das inderdaad gaaf, ik doe dat nu ook al weer een aantal jaren erbij en op die afdeling sta ik het meeste op mun plek ! Heb je ook het post-gebeuren erbij ?
Super de Boer hier in het dorp, wij hebben bij de servocebalie niet alleen Lotto/foto-service en tabak en telefoonkaarten, maar we zijn ook een servicepunt van TPG-post, dus we nemen pakketjes aan, verkopen postzegels/pakketzegels etc. 's Avonds word die post opgehaald en moet je dus die zakken klaarmaken ! en we moeten 's ochtends de postbussen vullen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
1) Waar werk je dan?
2) Post gebeuren?
3) Ja zal wel, ik ga gewoon alles doen, alleen moet ik wel 's middags / 's avonds, dus geen post?...
Nee, we zijn geen Servicepunt, er zit namelijk 2 meter verder een postkantoortje. We mogen gelukkig wel strippenkaarten en postzegels verkopen (zij het uit de automaat, maar goed).quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:28 schreef creno het volgende:
Super de Boer hier in het dorp, wij hebben bij de servocebalie niet alleen Lotto/foto-service en tabak en telefoonkaarten, maar we zijn ook een servicepunt van TPG-post, dus we nemen pakketjes aan, verkopen postzegels/pakketzegels etc. 's Avonds word die post opgehaald en moet je dus die zakken klaarmaken ! en we moeten 's ochtends de postbussen vullen.
5eklasser.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hopelijk wel iemand van je eige leeftijd! ouderlokker!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hopelijk wel iemand van je eige leeftijd! ouderlokker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |