Wat is er nou zo bijzonder aan zo'n telefoon, TehRockstar?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef TehRockstar het volgende:
Nog iets minder dan 63.5 uur!
de motorola moto rokr das pasquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan zo'n telefoon, TehRockstar?
Maandag is er wat anders.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan zo'n telefoon, TehRockstar?
Wesleyquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:24 schreef creno het volgende:
weer thuis !
was toch wel leuk vanavond, bijgekletst met wesley en weer een paar oude bekenden gezien.
welke afdeling dan ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:29 schreef Weemz het volgende:
Goedemorgen! Vandaag wordt ik zomaar op een andere afdeling ingewerkt
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:36 schreef Weemz het volgende:
Op de counter/kassa...
1) Waar werk je dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:42 schreef creno het volgende:das inderdaad gaaf, ik doe dat nu ook al weer een aantal jaren erbij en op die afdeling sta ik het meeste op mun plek ! Heb je ook het post-gebeuren erbij ?
Super de Boer hier in het dorp, wij hebben bij de servocebalie niet alleen Lotto/foto-service en tabak en telefoonkaarten, maar we zijn ook een servicepunt van TPG-post, dus we nemen pakketjes aan, verkopen postzegels/pakketzegels etc. 's Avonds word die post opgehaald en moet je dus die zakken klaarmaken ! en we moeten 's ochtends de postbussen vullen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
1) Waar werk je dan?
2) Post gebeuren?
3) Ja zal wel, ik ga gewoon alles doen, alleen moet ik wel 's middags / 's avonds, dus geen post?...
Nee, we zijn geen Servicepunt, er zit namelijk 2 meter verder een postkantoortje. We mogen gelukkig wel strippenkaarten en postzegels verkopen (zij het uit de automaat, maar goed).quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:28 schreef creno het volgende:
Super de Boer hier in het dorp, wij hebben bij de servocebalie niet alleen Lotto/foto-service en tabak en telefoonkaarten, maar we zijn ook een servicepunt van TPG-post, dus we nemen pakketjes aan, verkopen postzegels/pakketzegels etc. 's Avonds word die post opgehaald en moet je dus die zakken klaarmaken ! en we moeten 's ochtends de postbussen vullen.
5eklasser.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hopelijk wel iemand van je eige leeftijd! ouderlokker!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hopelijk wel iemand van je eige leeftijd! ouderlokker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |