Woops, ik dacht een nummertje maken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nummertje?
ja lekkerquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nummertje?
quote:
Ik wel dan ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ben je te jong voor die discussie hebben we al eens eerder gehad! kom maar terug over 4 jaar!
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh dan mag hij ook nog niet!![]()
voel je nix vanquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef keizerpinguin het volgende:
he mensen ik ga ook slapen!! tot snel!![]()
![]()
![]()
![]()
lekker.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef TehRockstar het volgende:
Nueken?
Lekker hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:24 schreef wonderer het volgende:
Best lekker, kaasdip voor doritos, in plaats van salsa
:Lekker hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef keizerpinguin het volgende:
he mensen ik ga ook slapen!! tot snel!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar tis 'm wel, foto uit de New York Post.quote:
In de auto?quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
vanochtend weer een heerlijk bakkie gehad in de auto...
Durf je dat nog na je DE meeneemmokdebacle?quote:
ik heb nog steeds dezelfde slecht afsluitende nep versiequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Durf je dat nog na je DE meeneemmokdebacle?
En je hebt er nog wel zo lang voor gespaard.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb nog steeds dezelfde slecht afsluitende nep versie
net als er genoeg punten zijn worden er hier altijd lelijke spullen uit de rest van het boekje gehaaldquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En je hebt er nog wel zo lang voor gespaard.
Ik kan me toch een redelijk mooi koffiezet apparaat herrinneren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
net als er genoeg punten zijn worden er hier altijd lelijke spullen uit de rest van het boekje gehaald
Stiekum ben je dat toch ook een beetje?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:16 schreef Cybart het volgende:
ik klink nu wel als een gefrustreerde 14/16-jarige
daarom maar niet happen op deze opmerkingquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Stiekum ben je dat toch ook een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |