Mooi zo!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T gaat goed..gister weer uitgeweest
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:42 schreef TehRockstar het volgende:
telt morgenavond?
Nou dan bennik benieuwd met wiequote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef creno het volgende:
Poll: Wie gaan er vanavond sex hebben ?cazman
hahahaha, eigenlijk had het moeten zijn "wie denk je dat er vanavond sex heeft" dus aangepastquote:
sorry, ik heb gekeken naar de H en wist een aantal namen niet, en er staan meer mensen in de H dan dat er keuzes waren, vandaar de optie: staat er niet bij, namelijk...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef Joosteh het volgende:
[..]
Nou dan bennik benieuwd met wieAangezien ik er nie bij sta
![]()
Ik kan er wel een paar opnoemenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef Joosteh het volgende:
[..]
Nou dan bennik benieuwd met wieAangezien ik er nie bij sta
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:11 schreef TehRockstar het volgende:
wie heeft er gestemd op tehrockstar.
In T hebben ze ook een leuk restaurant genaamd Tortilla's. Is dta niet veiliger?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:07 schreef petre86 het volgende:
jeeeeej
ik ga eten in T
tortillia's alá KK
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef creno het volgende:
Poll: Wie denk je dat er vanavond sex hebben ?
Dat vraagt om uitlegquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:13 schreef Weemz het volgende:
Zo... werk was gelukkig goed gegaan vandaag.... Bij het jongerencafé daaraantegen liep het een beetje vreemd toen ik er (even) was...
Nuecken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet degene die op mij heeft gestemd teleurstellen. Ik ga vanavond niet Oh Ja-en.
Of er moet plotseling een zeer aparte wending aan deze avond komen..
Ik heb nog wel 2 minuten over.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 minuten over..
Je wiskundemeneer wat doe je nou alweer?!
Nou vooruit... Bij het jongerencafé hebben we al heel lang een groep gothics op bezoek (die steeds groter wordt lijkt het wel). Niks mis mee, hele aardige mensen. Maar er was wel een probeleem, buiten voor het café stonden ze steeds te blowen. Met het nieuwe beleid zijn ze iig weg voor het café, maar staan ze een eind verderop (waar we niet meer verantwoordelijk zijn zeg maar). Maar nu zagen we vandaag een paar keer dezelfde auto staan en langzaam wegrijden. We vermoeden dat dat een dealer is... Dat is dus het gedoe...quote:
Lijkt me een klusje voor de wijkagent.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou vooruit... Bij het jongerencafé hebben we al heel lang een groep gothics op bezoek (die steeds groter wordt lijkt het wel). Niks mis mee, hele aardige mensen. Maar er was wel een probeleem, buiten voor het café stonden ze steeds te blowen. Met het nieuwe beleid zijn ze iig weg voor het café, maar staan ze een eind verderop (waar we niet meer verantwoordelijk zijn zeg maar). Maar nu zagen we vandaag een paar keer dezelfde auto staan en langzaam wegrijden. We vermoeden dat dat een dealer is... Dat is dus het gedoe...
quote:Op zondag 4 september 2005 12:30 schreef creno het volgende:
en dan op speciaal verzoek, de follow-up
Er komt weer een nieuwe uitbreiding aan in sept. Nachtlevenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:08 schreef Timmah het volgende:.
Ik heb eindelijk The Sims 2. Guus en Elisabeth hebben al ge-Oh-Jah't.
Jij ook niet, jij mag nog nietquote:
The University uitbreiding is erg grappig, vooral de "streak"-optie.quote:Op zondag 4 september 2005 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er komt weer een nieuwe uitbreiding aan in sept. Nachtleven
we zijn nu een uur verder ! en heeft de bitch een sandwich voor je gemaakt ? en zoja, welke van de tweequote:Op zondag 4 september 2005 14:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
bitch make me a sandwhich
allebei mijn bitches zitten nu in de treinquote:Op zondag 4 september 2005 15:35 schreef creno het volgende:
[..]
we zijn nu een uur verder ! en heeft de bitch een sandwich voor je gemaakt ? en zoja, welke van de twee![]()
Zoals zoals zoals?quote:Op zondag 4 september 2005 14:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
The University uitbreiding is erg grappig, vooral de "streak"-optie..
En d'r zijn ook heel andere vormen van uitbreiding mogelijk die het spel opeens geheel anders maken, maar dat terzijde..
wat voor kadootje?! ik denk dat iedreen hier heel beneiuwd is!!quote:Op zondag 4 september 2005 12:19 schreef creno het volgende:
het vriendje zit weer in de trein, op weg naar z'n werk.
Hij had een kei-leuk cadeautje voor me gisteren
nou dat vraag ik me af, maak maar een poll, en als er voor 8 uur 4 of meer mensen benieuwd zijn dan wil ik het wel vertellenquote:Op zondag 4 september 2005 17:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wat voor kadootje?! ik denk dat iedreen hier heel beneiuwd is!!![]()
Slecht contrast, het brandt aan mijn ogen.quote:Op zondag 4 september 2005 17:50 schreef creno het volgende:
dankzij wat wondererlijke hulp is mijn homepage weer wat aangepast
kijk zelf maar
*water in ogen gooi*quote:Op zondag 4 september 2005 17:56 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Slecht contrast, het brandt aan mijn ogen.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:00 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
*water op Creno's computer gooit*
![]()
maar ik wil het wel wetenquote:Op zondag 4 september 2005 17:54 schreef creno het volgende:
[..]
nou dat vraag ik me af, maak maar een poll, en als er voor 8 uur 4 of meer mensen benieuwd zijn dan wil ik het wel vertellen
het is bijna half zeven, en er zijn er al 2 benieuwdquote:
Ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik oooooook!quote:
Verwarrendquote:Op zondag 4 september 2005 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Samen geshopt, film gekeken op de bank (hoofd op mijn schoot), samen uit eten geweest, daarna gaan poolen en vervolgens samen gaan stappenIk snap 't allemaal niet meer
dat is drie, eigenlijk twee, want KP weet het natuurlijk al,nog een uur te gaanquote:Op zondag 4 september 2005 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik oooooook!
klonen tellen niet meequote:Op zondag 4 september 2005 19:17 schreef Cairon het volgende:
ik wil het ook weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |