Hmmmm...quote:
En hou je zoiets nou aan de hele tijd of mag ik dat niet vragen?quote:
hebben jullie sex gehad? Ja of nee?quote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
Kom even langsmekkeren, date staat onder de douche.
en jij staat er niet bijquote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
Hey Rocky, jij en WD hebben de zelfde ondertitelquote:Op zondag 4 september 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
Ligt eraan wat je onder sex verstaat.quote:Op zondag 4 september 2005 21:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hebben jullie sex gehad? Ja of nee?
heb je aan zijn pik gezete? heb je gepijpt? Gevreeen? Heb je een orgasme gekregen van hem?quote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder sex verstaat.
elkaar bekijken is ook al sex, op jullie leeftijd.quote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder sex verstaat.
Genoeg informatie?quote:Op zondag 4 september 2005 21:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
heb je aan zijn pik gezete? heb je gepijpt? Gevreeen? Heb je een orgasme gekregen van hem?
Niet gevreeen? Jezus dat klinkt me als een sexdatequote:
Ik weet niet wat JIJ bedoelt met vrijen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Niet gevreeen? Jezus dat klinkt me als een sexdate
op elkaar liggen met en zonder kleding, elkaar aanraken, knuffelen, zoenen. Een zekere intimiteit die meer is dan alleen lust.quote:Op zondag 4 september 2005 21:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat JIJ bedoelt met vrijen.
Oh ok, ja dan.quote:Op zondag 4 september 2005 21:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
op elkaar liggen met en zonder kleding, elkaar aanraken, knuffelen, zoenen. Een zekere intimiteit die meer is dan alleen lust.
wat zeg je dat toch sexyquote:Op zondag 4 september 2005 21:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
op elkaar liggen met en zonder kleding, elkaar aanraken, knuffelen, zoenen. Een zekere intimiteit die meer is dan alleen lust.
je begint met al je kleren aan, je kust een beetje, een beetje meer, je gaat met je handen over elkaars lichaam, voelt wat af aan het torso en de bovenbenen terwijl je door blijft kussen, je verandert van houding, een kledingstuk gaat uit, je gaat liggen naast elkaar, op elkaar, rolt wat rond, redelijk intens fysiek contact. Je lacht elkaar vriendelijk toe.quote:
en tot zover de beschrijving van Kugari-ken zijn zaterdag-avondquote:Op zondag 4 september 2005 21:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je begint met al je kleren aan, je kust een beetje, een beetje meer, je gaat met je handen over elkaars lichaam, voelt wat af aan het torso en de bovenbenen terwijl je door blijft kussen, je verandert van houding, een kledingstuk gaat uit, je gaat liggen naast elkaar, op elkaar, rolt wat rond, redelijk intens fysiek contact. Je lacht elkaar vriendelijk toe.
Je ligt uiteindelijk samen in je ondergoed en je gaat dan pas een stapje verder
nee helemaal niet.quote:Op zondag 4 september 2005 21:40 schreef creno het volgende:
en tot zover de beschrijving van Kugari-ken zijn zaterdag-avond![]()
maar de eerste keer is toch nooit zo leuk als de tweede keer, de tweede keer gaat dat allemaal een stuk meer ontspannenquote:Op zondag 4 september 2005 21:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee helemaal niet.
![]()
Ik vind dat iedereen een leuke eerste keer moet hebben, uitgebreid.
De eerste keer was voor mij nog steeds de beste keer, en de laatste keer was zo belabberd dat ik voorlopig geen sex meer wil.quote:Op zondag 4 september 2005 21:44 schreef creno het volgende:
[..]
maar de eerste keer is toch nooit zo leuk als de tweede keer, de tweede keer gaat dat allemaal een stuk meer ontspannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |