Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
hoei hoertjequote:Op vrijdag 2 september 2005 08:30 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh sletje
Lekker zitten gamen. Donderdags avond altijd gamen met wat gastenquote:
En lekker gespeeld?quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:44 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb gister ook nog even 2 potjes gedaan
Keurigquote:
quote:
Netjesquote:
Weekend nog plannen dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:12 schreef Godlike02 het volgende:
Ik was ook verbaasd
http://bf2s.com die is erg okequote:Op vrijdag 2 september 2005 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben mn beste BF2 stats site kwijt
Heb alleen de url thuis
Valt wel mee hoor.quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:20 schreef Godlike02 het volgende:
Dan zijn mijn punten weer niet door gekomen
Kijk thuis wel ff
is goed man ik hoor het welquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:19 schreef Godlike02 het volgende:
ja bel even
of om half 2 of om drie uur
of beide
jij telt niet meer meequote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef devzero het volgende:
* devzero kijkt het nederlandse weer op teletekst![]()
quote:
Alleen een paar stevige regenbuien, meer niet. New Orleans is 6 uur rijden van hier; dus een redelijke afstandquote:nog last gehad van Katrina? of was ie daar nog orkaan sterkte 1 oid?
Je mag de doos met floppies dragenquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/748284/2/50#30223322]zaterdag 3 september 2005
voor een servermigratie
Heb voorbije dagen wat minder tijd gehad voor FOK!quote:
Was het vanwege liefde?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb voorbije dagen wat minder tijd gehad voor FOK!
Ik heb vandaag de ganse dag op het dak gezetenquote:
nee hoor er moeten 95 plekken worden geghostquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mag de doos met floppies dragen
Zo raar is dat nou ook weer niet. Hier hebben ze in een verzorgingstehuis zelfs een internetcafe.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor er moeten 95 plekken worden geghost
en d\at in een verzorgings tehuis
ja die hebben ze hier ook alleen zijn ze kennelijk vergeten het internet aan te leggenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo raar is dat nou ook weer niet. Hier hebben ze in een verzorgingstehuis zelfs een internetcafe.
Lekker handigquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ja die hebben ze hier ook alleen zijn ze kennelijk vergeten het internet aan te leggen![]()
maar m;n weekend is in iedergeval naar z'n grootje:
zat en zondag om 9.00 beginnen en waarschiojnlijk allebei om 18:00 eindigen (als het morgen niet langer duurt)
Nou ik heb ook een levende doos.. maar een livebox van een ander.. die moest ik gisteren installeren.. pff wat een pauper ding zeg..quote:Op zondag 4 september 2005 11:35 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb wel een levende doos maar niet van wanadoo
quote:Op zondag 4 september 2005 00:31 schreef Giem het volgende:
je wattes ??
Is dialect voor "ik ben voort"quote:Op zondag 4 september 2005 05:24 schreef devzero het volgende:
schoonmaken. Hoewel je met die belgen maar nooit weet wat voor platvloerse opmerking er achter schuil gaat.
Valt best mee met Jump hoorquote:Op zondag 4 september 2005 05:24 schreef devzero het volgende:
schoonmaken. Hoewel je met die belgen maar nooit weet wat voor platvloerse opmerking er achter schuil gaat.
ik heb het makkelijk kunnen uithouden hoor die twee dagen... enkel heb ik volgens mij meer "Watte?" gezegd dan hij dat heb gedaanquote:Op zondag 4 september 2005 17:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou je graag geloven, maar die vork is dan weer wel verdacht![]()
Elkaar verstaan viel beter mee dan ik verwachtquote:Op zondag 4 september 2005 17:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb het makkelijk kunnen uithouden hoor die twee dagen... enkel heb ik volgens mij meer "Watte?" gezegd dan hij dat heb gedaanMaar uitkuisen, brol, kamion en ander soortgelijke woorden waren al een gewenning na het chatten
Prik me eens niet met dat vorkquote:
indd. ik heb wel geprobeerd om me in te houden met wat plat rotterdamse woordenquote:Op zondag 4 september 2005 17:49 schreef Jump het volgende:
[..]
Elkaar verstaan viel beter mee dan ik verwacht
soz aai.gifquote:
* devzero hoort toch liever vlaams dan rotterdamsquote:Op zondag 4 september 2005 17:51 schreef BlueCurl het volgende:
indd. ik heb wel geprobeerd om me in te houden met wat plat rotterdamse woorden
goeie morgen iedereenquote:Op maandag 5 september 2005 03:37 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero hoort toch liever vlaams dan rotterdams
ik heb van het weekend volle dagen gedraaitquote:Op maandag 5 september 2005 11:46 schreef Marty26 het volgende:
damm lekker weer vandaag ik wil naar huis
quote:Op maandag 5 september 2005 12:26 schreef Jump het volgende:
Ik ben nog thuis. Heb nog 3 weken vakantie [afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 12:26 schreef Jump het volgende:
Ik ben nog thuis. Heb nog 3 weken vakantie [afbeelding]
Kom de richting bij mij op school volgen?quote:Op maandag 5 september 2005 13:13 schreef BlueCurl het volgende:
hehehe en ik heb volgende zomervakantie maar 4 weken vakantie
laatste week van juli pas
ach ik zie wel
ik kan altijd nog naar Belgie verhuizen en dan ook maar 6 maanden zonder de vakanties naar school te hoeven
Bij Jump intrekken?quote:Op maandag 5 september 2005 13:13 schreef BlueCurl het volgende:
ach ik zie wel
ik kan altijd nog naar Belgie verhuizen en dan ook maar 6 maanden zonder de vakanties naar school te hoeven
als jij een kamer/zolder uitkuistquote:Op maandag 5 september 2005 13:15 schreef Jump het volgende:
[..]
Kom de richting bij mij op school volgen?![]()
School begint hier pas op de 26ste septemberquote:Op maandag 5 september 2005 13:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
als jij een kamer/zolder uitkuistzodat ik een slaapplek heb
maar beetje laat nu denk ik om nog ff te veranderen
zal ook me mams even vragen of ze nog een partij schoolgeld en boeken mag betalen voor mequote:Op maandag 5 september 2005 13:19 schreef Jump het volgende:
[..]
School begint hier pas op de 26ste september
En inschrijvingen nog altijd open
en met jump gaan samen wonenquote:Op maandag 5 september 2005 13:13 schreef BlueCurl het volgende:
ach ik zie wel
Schoolgeld in nederland kun je waarschijnlijk wel terug krijgen en boeken koop je niet, maar kopieer je laat je door jump kopieerenquote:Op maandag 5 september 2005 13:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zal ook me mams even vragen of ze nog een partij schoolgeld en boeken mag betalen voor me
quote:
Niet.quote:Op maandag 5 september 2005 17:01 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wil ook wle gaan rellen
Maar het is dood hier
Viese slet!quote:Op maandag 5 september 2005 17:01 schreef Godlike02 het volgende:
Ik wil ook wle gaan rellen
Maar het is dood hier
Schijt wijf! Coke Hoer!quote:Op maandag 5 september 2005 17:05 schreef Godlike02 het volgende:
Stomme HIV hoer
Jah we hebben samen leuke dingen gedaanquote:Op maandag 5 september 2005 17:06 schreef Godlike02 het volgende:
Wat kreeg ik nou te horen pis nicht?
Hier grote bek en het hele weekend poeslief doen?![]()
quote:
Wat ga je zegge?quote:Op maandag 5 september 2005 17:09 schreef Marty26 het volgende:
[..]
![]()
![]()
liev doen jij ander gaan wij eens ff praten met BC
quote:Op maandag 5 september 2005 17:09 schreef Marty26 het volgende:
[..]
![]()
![]()
liev doen jij ander gaan wij eens ff praten met BC
Jij toch?quote:Op maandag 5 september 2005 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]zodra jij straks weer terug gaat naar polen wordt BC dig-mod.
En hoe zit het met een kleine devvie?quote:Op maandag 5 september 2005 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Laat ze eerst nog meer even oefenen
Wilt ze nietquote:Op maandag 5 september 2005 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]zodra jij straks weer terug gaat naar polen wordt BC dig-mod.
4) Jumpie en ik zijn in love??quote:Op maandag 5 september 2005 17:18 schreef BlueCurl het volgende:
1) ik word geen DIG mod...
2) heeft geen invloed hoor om met mij te praten
3) ... uhm... mijn eerste schooldag was best om te lachen... stomme havistenben ik blij dat ik al een ervaring rijker ben qua vervolgschool
Maar ik heb echt wel een goed innerlijkquote:
Je wil ons echt geen antwoord geven he?quote:
Smakelijkquote:Op maandag 5 september 2005 17:28 schreef BlueCurl het volgende:
*gaat eten maken voor de mensjes hier*
Ik vind het ook nog steeds kut dat wij geen duo mod op PUB zijn geworden, maar ik begin er niet steeds over.quote:
Mote je eerst naaktofot's zoals ijsmeis posten, of dochter van A zijn. Maar die foto's moet je niet posten hoorquote:Op maandag 5 september 2005 17:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog steeds kut dat wij geen duo mod op PUB zijn geworden, maar ik begin er niet steeds over.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:41 schreef Jump het volgende:
[..]
Mote je eerst naaktofot's zoals ijsmeis posten, of dochter van A zijn. Maar die foto's moet je niet posten hoor
quote:God:
What's wrong.
Me:
you are wrong
God:
No, I am right.
Me:
no, you are left
God:
Are you serious? Thanks for telling me that I am left.
quote:
yvonne wou niet geloven dat die foto van een naakte devvie recent waren. misschien had ik even de datum van 85 in een 05 moeten veranderenquote:Op maandag 5 september 2005 17:41 schreef Jump het volgende:
[..]
Mote je eerst naaktofot's zoals ijsmeis posten, of dochter van A zijn. Maar die foto's moet je niet posten hoor
Was binnen de 5 minuten ofzo. Zit een tijdslimiet op wanneer dat er pas onderkomtquote:Op maandag 5 september 2005 18:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
staat nieteens dat je post aangepast is
dacht altijd dat het een bepaald aanta; percentage moest zijnquote:Op maandag 5 september 2005 18:28 schreef Jump het volgende:
[..]
Was binnen de 5 minuten ofzo. Zit een tijdslimiet op wanneer dat er pas onderkomt
Of als je expliciet de reden er bij zet.quote:Op maandag 5 september 2005 18:28 schreef Jump het volgende:
[..]
Was binnen de 5 minuten ofzo. Zit een tijdslimiet op wanneer dat er pas onderkomt
>>quote:
quote:jump » internix.be »says:
![]()
BlueCurl.nl - studiebol says:
...
ik dacht altijd dat het een bug wasquote:Op maandag 5 september 2005 18:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dacht altijd dat het een bepaald aanta; percentage moest zijn
ik ga zo maar filmpie of serie kijken morgen om 9.00 op me werk zijnquote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
Goedenavond
Weer een uurtje terug vanuit Hoorn; vertraging in Haarlem zorgde ervoor dat ik per bus naar huis moest (defecte bovenleiding tussen H'lem en Leiden). Nu aan een borrel (redvodka-bullit) en zometeen nog eventjes beginnen om dingen te tikken voor school...
Dan draai ik me nog es in me warme bedjequote:
Ik zie hem wel vaker posten. Van de dig aardbodem is hij echter verdwenen. :`(quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zag saban in een van de topics![]()
Die si dr nooit meer![]()
Sletjequote:
Dat klinkt ernstig...quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
Ik moet vanaf morgen tot eind september erg hard studeren van mezelf
Als ik dit niet doe, krijg ik geen contract + verder loopbaan valt dan (momenteel dan) in duigen..
* Sjowhan heeft dus een erg strakke planning gemaakt...
nou inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:57 schreef SHERMAN het volgende:
Geile sletten hier.
Op school hier bedoel ik dan ook.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef BlueCurl het volgende:
whoei. weer eens wat tussenuren. we deden te snel de les waardoor ik nu inzaam in de mediatheek zit te fokken.
klas oogt wel gezellig!
Haalt zen aansteker boven om je terug aan te stekenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef SHERMAN het volgende:
Over 9minuten ben ik uit!
Ik zou bijna zeggen dat je humor hebt. Bijna.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:38 schreef Jump het volgende:
[..]
Haalt zen aansteker boven om je terug aan te steken
Succes en tot strakkiesquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:39 schreef BlueCurl het volgende:![]()
Jump! ik ga zo pc zoeken waar ik mag webms\essengeren. Moest ff proberen in telogge met studenten zut enzo.
![]()
Belgenhumorquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat je humor hebt. Bijna.
ik vond hem anders best grappig hoor ({)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Succes en tot strakkies![]()
[..]
Belgenhumor
tssk... belgenhumor is vaak zo droog en dom dat ze juist wel leuk zijn... enkel niet de grappen over Kuijpers die in een caravan aan dat ruimte station zitquote:
Belgen maken altijd toffe grappenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tssk... belgenhumor is vaak zo droog en dom dat ze juist wel leuk zijn... enkel niet de grappen over Kuijpers die in een caravan aan dat ruimte station zit
Zowat alle Belgenmoppen maar dan veranderd naar 'Hollandermoppe'quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
weet je nog meer leuke grappen over ons? ben ik wel benieuwd naar
![]()
maar uhm ook nog exclusieve hollandermoppen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef Jump het volgende:
[..]
Zowat alle Belgenmoppen maar dan veranderd naar 'Hollandermoppe'![]()
Hoh, niet direct. Maar wel cartoons enzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar uhm ook nog exclusieve hollandermoppen?
Die van Kuijpers is ruimtestation vond ik tofferquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Hoh, niet direct. Maar wel cartoons enzo
Zoals deze hierboven
ik vanavond pasquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat zo maar es wat eten...
Zoekt meetlat, of bedoel je wat anders?quote:
Echt een Belg he.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Zoekt meetlat, of bedoel je wat anders?
Fans draaien nu op volle toeren, CPU is nu 34 graden.quote:
mambo wik ik juist vanafquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:21 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ook
Portals:
www.mambo.org
www.phpnuke.org
Zoek op cms ofzo, krijg je veel hits
Toch hier, want ik heb daar weinig nuttigs toe te voegen.quote:
Is een goede reden. Ik wou dat ik je kon helpen. Ik neem aan dat je hotscripts al helemaal hebt afgezocht?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:16 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vind de interface niet helemala ideaal.
Dus orientatie
Niet te veel nadenkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch hier, want ik heb daar weinig nuttigs toe te voegen.
[..]
Is een goede reden. Ik wou dat ik je kon helpen. Ik neem aan dat je hotscripts al helemaal hebt afgezocht?
DAAR HEB IK DUS GEEN ZIN INquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef Sjowhan het volgende:
Gewoon van alles testen, kan je zelf kijken wat je precies ermee kan
heb je goed gedaan jumpiequote:Op dinsdag 6 september 2005 17:01 schreef Jump het volgende:
http://users.pandora.be/sam.serrien/politie.wmv
Tof
die flikken ook altijdquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:01 schreef Jump het volgende:
http://users.pandora.be/sam.serrien/politie.wmv
Tof
Dat is raarquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb opeens ook geen zin meer om jou te helpen![]()
Zoals je monitor staat kan echt nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
Heb van 18.30-21.30 geslapen, en heb fukking last weer van me schouders. Zo maar een pijnstiller nemen, en misschien toch maar hevig overwegen om een tft aan te schaffen ondanks dat ik eigenlijk niet de middelen ervoor heb..
hoe staat je monitor dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef Sjowhan het volgende:
Het kan niet, maar moet wel. Ik heb de middelen er eigenlijk niet voor, ruimte eveneens niet.
Nee heb wel eerder gespeeld maar is gewoon kicke om te doenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
heb je gewonnen?
pas je eerste keer ofzo?
Is idd erg lachenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:23 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee heb wel eerder gespeeld maar is gewoon kicke om te doen
Ik zat wel bij de top 3 ja dat wel
Dag godtquote:
Zeker niet binnenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:34 schreef Marty26 het volgende:
nee was binnen 11 tegen 11.
Oke Paintball meet doen?
nee buiten gewoonquote:
die is al voorbij jurkquote:
quote:
Jeuh dan gaan we volgend jaar lente paint ballenquote:
Mooiquote:Op woensdag 7 september 2005 12:39 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jeuh dan gaan we volgend jaar lente paint ballen
Als ik het zo bekijk dan lijkt het mij juist precies het tegenover gestelde...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:57 schreef Jaguarized het volgende:
Even een vraagje voor de doorgewinterde DIG-gangers.Informatieontsluiting, is dat nou hetzelfde als information retrieval?
Mjah zo dacht ik er ook over maar des te langer ik er over nadenk, des te meer ik ga twijfelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik het zo bekijk dan lijkt het mij juist precies het tegenover gestelde...
nerdquote:Op woensdag 7 september 2005 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
wat een warmte.. Ik ga zo maar weer es buiten zitten, gezamelijk met een cisco-boek
Warm?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
wat een warmte.. Ik ga zo maar weer es buiten zitten, gezamelijk met een cisco-boek
Ach daar wordt je toch alleen maar ziek van.. tenminst ik wel.. altijd verkoudenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:05 schreef Marty26 het volgende:
godlike02 zit biij airco zoals altijd
Ik zit in climat control en ik moet zeggen dat ik nu mezelf ook niet zo goed voelquote:Op woensdag 7 september 2005 14:08 schreef Giem het volgende:
[..]
Ach daar wordt je toch alleen maar ziek van.. tenminst ik wel.. altijd verkouden
Daarom hou ik het altijd gewoon lekker op een ventrilator.. de overgang van die airco hokken en de buiten temp is ook veel te groot..quote:Op woensdag 7 september 2005 14:09 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik zit in climat control en ik moet zeggen dat ik nu mezelf ook niet zo goed voel![]()
quote:Trouw aan haar gewoonte , gaat een oud vrouwtje naar de ochtendmis.
Plots zegt de pastoor:"Al diegenen, die deze week hun partner bedrogen hebben moeten naar voor komen".
Het stokoude en slecht horende vrouwtje vraagt daarop aan haar
gebuur: "Wat zegt meneer de pastoor juuust?"
"Hij zei dat al diegenen die een muntbolleke willen naar voor
moeten gaan", zegt de gebuur.
Het oude vrouwtje, steunend op haar wandelstok, zet zich met veel
moeite >recht en strompelt naar voor.
De totaal verwarde pastoor roept haar toe: "U ? Mevrouw ? Op uw
leeftijd, ben je niet beschaamd?"
Meneer pastoor, het is nie omdat ik geen tanden meer heb, da ik er
nie meer kan op zuigen, heee........"
Wahahahhaa echte belgen humor.quote:
Zijn we daar al bijna dan.. moesten er toch nog 25?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:17 schreef Jump het volgende:
Wat moet ik als TT zetten voor het volgende deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |