Of als je expliciet de reden er bij zet.quote:Op maandag 5 september 2005 18:28 schreef Jump het volgende:
[..]
Was binnen de 5 minuten ofzo. Zit een tijdslimiet op wanneer dat er pas onderkomt
>>quote:
quote:jump » internix.be »says:
![]()
BlueCurl.nl - studiebol says:
...
ik dacht altijd dat het een bug wasquote:Op maandag 5 september 2005 18:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dacht altijd dat het een bepaald aanta; percentage moest zijn
ik ga zo maar filmpie of serie kijken morgen om 9.00 op me werk zijnquote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
Goedenavond
Weer een uurtje terug vanuit Hoorn; vertraging in Haarlem zorgde ervoor dat ik per bus naar huis moest (defecte bovenleiding tussen H'lem en Leiden). Nu aan een borrel (redvodka-bullit) en zometeen nog eventjes beginnen om dingen te tikken voor school...
Dan draai ik me nog es in me warme bedjequote:
Ik zie hem wel vaker posten. Van de dig aardbodem is hij echter verdwenen. :`(quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zag saban in een van de topics![]()
Die si dr nooit meer![]()
Sletjequote:
Dat klinkt ernstig...quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
Ik moet vanaf morgen tot eind september erg hard studeren van mezelf
Als ik dit niet doe, krijg ik geen contract + verder loopbaan valt dan (momenteel dan) in duigen..
* Sjowhan heeft dus een erg strakke planning gemaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |