Sletjequote:
Dat klinkt ernstig...quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
Ik moet vanaf morgen tot eind september erg hard studeren van mezelf
Als ik dit niet doe, krijg ik geen contract + verder loopbaan valt dan (momenteel dan) in duigen..
* Sjowhan heeft dus een erg strakke planning gemaakt...
nou inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:57 schreef SHERMAN het volgende:
Geile sletten hier.
Op school hier bedoel ik dan ook.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:25 schreef BlueCurl het volgende:
whoei. weer eens wat tussenuren. we deden te snel de les waardoor ik nu inzaam in de mediatheek zit te fokken.
klas oogt wel gezellig!
Haalt zen aansteker boven om je terug aan te stekenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:36 schreef SHERMAN het volgende:
Over 9minuten ben ik uit!
Ik zou bijna zeggen dat je humor hebt. Bijna.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:38 schreef Jump het volgende:
[..]
Haalt zen aansteker boven om je terug aan te steken
Succes en tot strakkiesquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:39 schreef BlueCurl het volgende:![]()
Jump! ik ga zo pc zoeken waar ik mag webms\essengeren. Moest ff proberen in telogge met studenten zut enzo.
![]()
Belgenhumorquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat je humor hebt. Bijna.
ik vond hem anders best grappig hoor ({)quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Succes en tot strakkies![]()
[..]
Belgenhumor
tssk... belgenhumor is vaak zo droog en dom dat ze juist wel leuk zijn... enkel niet de grappen over Kuijpers die in een caravan aan dat ruimte station zitquote:
Belgen maken altijd toffe grappenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tssk... belgenhumor is vaak zo droog en dom dat ze juist wel leuk zijn... enkel niet de grappen over Kuijpers die in een caravan aan dat ruimte station zit
Zowat alle Belgenmoppen maar dan veranderd naar 'Hollandermoppe'quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
weet je nog meer leuke grappen over ons? ben ik wel benieuwd naar
![]()
maar uhm ook nog exclusieve hollandermoppen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef Jump het volgende:
[..]
Zowat alle Belgenmoppen maar dan veranderd naar 'Hollandermoppe'![]()
Hoh, niet direct. Maar wel cartoons enzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar uhm ook nog exclusieve hollandermoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |