Nee heb wel eerder gespeeld maar is gewoon kicke om te doenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
heb je gewonnen?
pas je eerste keer ofzo?
Is idd erg lachenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:23 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee heb wel eerder gespeeld maar is gewoon kicke om te doen
Ik zat wel bij de top 3 ja dat wel
Dag godtquote:
Zeker niet binnenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:34 schreef Marty26 het volgende:
nee was binnen 11 tegen 11.
Oke Paintball meet doen?
nee buiten gewoonquote:
die is al voorbij jurkquote:
quote:
Jeuh dan gaan we volgend jaar lente paint ballenquote:
Mooiquote:Op woensdag 7 september 2005 12:39 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jeuh dan gaan we volgend jaar lente paint ballen
Als ik het zo bekijk dan lijkt het mij juist precies het tegenover gestelde...quote:Op woensdag 7 september 2005 12:57 schreef Jaguarized het volgende:
Even een vraagje voor de doorgewinterde DIG-gangers.Informatieontsluiting, is dat nou hetzelfde als information retrieval?
Mjah zo dacht ik er ook over maar des te langer ik er over nadenk, des te meer ik ga twijfelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik het zo bekijk dan lijkt het mij juist precies het tegenover gestelde...
nerdquote:Op woensdag 7 september 2005 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
wat een warmte.. Ik ga zo maar weer es buiten zitten, gezamelijk met een cisco-boek
Warm?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
wat een warmte.. Ik ga zo maar weer es buiten zitten, gezamelijk met een cisco-boek
Ach daar wordt je toch alleen maar ziek van.. tenminst ik wel.. altijd verkoudenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:05 schreef Marty26 het volgende:
godlike02 zit biij airco zoals altijd
Ik zit in climat control en ik moet zeggen dat ik nu mezelf ook niet zo goed voelquote:Op woensdag 7 september 2005 14:08 schreef Giem het volgende:
[..]
Ach daar wordt je toch alleen maar ziek van.. tenminst ik wel.. altijd verkouden
Daarom hou ik het altijd gewoon lekker op een ventrilator.. de overgang van die airco hokken en de buiten temp is ook veel te groot..quote:Op woensdag 7 september 2005 14:09 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik zit in climat control en ik moet zeggen dat ik nu mezelf ook niet zo goed voel![]()
quote:Trouw aan haar gewoonte , gaat een oud vrouwtje naar de ochtendmis.
Plots zegt de pastoor:"Al diegenen, die deze week hun partner bedrogen hebben moeten naar voor komen".
Het stokoude en slecht horende vrouwtje vraagt daarop aan haar
gebuur: "Wat zegt meneer de pastoor juuust?"
"Hij zei dat al diegenen die een muntbolleke willen naar voor
moeten gaan", zegt de gebuur.
Het oude vrouwtje, steunend op haar wandelstok, zet zich met veel
moeite >recht en strompelt naar voor.
De totaal verwarde pastoor roept haar toe: "U ? Mevrouw ? Op uw
leeftijd, ben je niet beschaamd?"
Meneer pastoor, het is nie omdat ik geen tanden meer heb, da ik er
nie meer kan op zuigen, heee........"
Wahahahhaa echte belgen humor.quote:
Zijn we daar al bijna dan.. moesten er toch nog 25?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:17 schreef Jump het volgende:
Wat moet ik als TT zetten voor het volgende deel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |