Zoekt meetlat, of bedoel je wat anders?quote:
Echt een Belg he.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Zoekt meetlat, of bedoel je wat anders?
Fans draaien nu op volle toeren, CPU is nu 34 graden.quote:
mambo wik ik juist vanafquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:21 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ook
Portals:
www.mambo.org
www.phpnuke.org
Zoek op cms ofzo, krijg je veel hits
Toch hier, want ik heb daar weinig nuttigs toe te voegen.quote:
Is een goede reden. Ik wou dat ik je kon helpen. Ik neem aan dat je hotscripts al helemaal hebt afgezocht?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:16 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vind de interface niet helemala ideaal.
Dus orientatie
Niet te veel nadenkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch hier, want ik heb daar weinig nuttigs toe te voegen.
[..]
Is een goede reden. Ik wou dat ik je kon helpen. Ik neem aan dat je hotscripts al helemaal hebt afgezocht?
DAAR HEB IK DUS GEEN ZIN INquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef Sjowhan het volgende:
Gewoon van alles testen, kan je zelf kijken wat je precies ermee kan
heb je goed gedaan jumpiequote:Op dinsdag 6 september 2005 17:01 schreef Jump het volgende:
http://users.pandora.be/sam.serrien/politie.wmv
Tof
die flikken ook altijdquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:01 schreef Jump het volgende:
http://users.pandora.be/sam.serrien/politie.wmv
Tof
Dat is raarquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb opeens ook geen zin meer om jou te helpen![]()
Zoals je monitor staat kan echt nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
Heb van 18.30-21.30 geslapen, en heb fukking last weer van me schouders. Zo maar een pijnstiller nemen, en misschien toch maar hevig overwegen om een tft aan te schaffen ondanks dat ik eigenlijk niet de middelen ervoor heb..
hoe staat je monitor dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef Sjowhan het volgende:
Het kan niet, maar moet wel. Ik heb de middelen er eigenlijk niet voor, ruimte eveneens niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |