Die weet al wel dat ze geen kans meer maakt (hoewel ze zich daar nog wel eens in kan vergissen, maar dan moet ze wel de Bart stunt herhalen). Ze kan wel eens de sympathie van de kijker hebben, omdat BB duidelijk te ver ging vanavond.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:04 schreef Morwen het volgende:
Lieske is lief, toch wel, maar niet erg strategisch of ze denkt echt dat ze gaat winnen en die eurootjes in haar zak gaat steken![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
haha
Roel:"Ik zit hier wel voor mn lol"
Nee hoor voor het geld Roel!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
haha
Roel:"Ik zit hier wel voor mn lol"
Ik denk dat Lieske wel echt "leeft" in het huis. Vrij ombekommerd. Ik bedoel als je je al druk gaat maken als je 12 totaal onbekende belazerd als student zijnde, te weten dat je het geld keihard kan gebruiken, dan ben je teveel gevoelsmens voor BBquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die weet al wel dat ze geen kans meer maakt (hoewel ze zich daar nog wel eens in kan vergissen, maar dan moet ze wel de Bart stunt herhalen). Ze kan wel eens de sympathie van de kijker hebben, omdat BB duidelijk te ver ging vanavond.
Scanman toch!!!quote:
Ik vind het ook wel jammer dat ze zich aan het verdedigen is nu. Dat zou ze gewoon niet moeten doen. Maar als ze dat zo voelt, doe je daar niets aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieske wel echt "leeft" in het huis. Vrij ombekommerd. Ik bedoel als je je al druk gaat maken als je 12 totaal onbekende belazerd als student zijnde, te weten dat je het geld keihard kan gebruiken, dan ben je teveel gevoelsmens voor BB
Scherpquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wel grappig Roel en Menno zitten op de fiets en worden door iedereen bikkels genoemt
Ralph deed het gister ook en werd een idioot genoemt
verschil is wel dat er toen genoeg andere fietsers waren die wildenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wel grappig Roel en Menno zitten op de fiets en worden door iedereen bikkels genoemt
Ralph deed het gister ook en werd een idioot genoemt
Tot hoe laat is ze vannacht, vanochtend, gebleven?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ben benieuwd of Milagro het gaat volhouden gezien het feit dat ze vanacht ook wakker is gebleven![]()
Hoezo? Ik heb er al ongeveer 300 gemaakt en dit is de meest blote tot nu toe volgens mij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Scanman toch!!!![]()
Als je hier al screenshots van maakt!!!!!![]()
De homo bedoel je.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:11 schreef Zapje het volgende:
Linda staat met doorzichtige slip naast Jhoosth..........Maar Joost vind het circus belangrijker....tsss..de kluns
Ja dan is het inderdaad een idiootquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
verschil is wel dat er toen genoeg andere fietsers waren die wilden![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef Bigfoot het volgende:
Haha... Menno zegt als ze maandag zeggen dat als jullie tot donderdag door gaan nog een 50000 euro krijgen dat hij dan gaat zeggen "Bridget je hebt lekkere tieten maar je lult nu echt onzin"![]()
Haha, fijne uitspraak inderdaad.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef Bigfoot het volgende:
Haha... Menno zegt als ze maandag zeggen dat als jullie tot donderdag door gaan nog een 50000 euro krijgen dat hij dan gaat zeggen "Bridget je hebt lekkere tieten maar je lult nu echt onzin"![]()
Nah, ik heb wel eens lekkerder kontjes gezien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb er al ongeveer 300 gemaakt en dit is de meest blote tot nu toe volgens mij.
Ohquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
O dat weet ik allemaal niet, ik had alleen begrepen uit een livestream verslag dat het lang was.
Nighty Night.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ga naar bed, ben te moe en vind het niet boeiend genoeg om te blijven.![]()
Dat zei ik niet... Ik vind Linda niets eigenlijk. Te berekenend volgens mij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel eens lekkerder kontjes gezien.
Dat zei je toch? Lekker kontje?
Nah nee wil ik maar zeggen.![]()
BOEIUH!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ga naar bed, ben te moe en vind het niet boeiend genoeg om te blijven.![]()
ik zit nu tegen de 500 aanquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb er al ongeveer 300 gemaakt en dit is de meest blote tot nu toe volgens mij.
milagro is nu de handrem van haar zoontjes fiets aan het maken, want remmen is best handig soms en dan pleurt ze zo d'r bedje in want ze is als rijst zo gebroken dus zo onderhand.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ben benieuwd of Milagro het gaat volhouden gezien het feit dat ze vanacht ook wakker is gebleven![]()
Dan wil ik jou alvast een fijne nachtrust wensen? Moet ik je wakkersmsah als er iets gebeurd?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
milagro is nu de handrem van haar zoontjes fiets aan het maken, want remmen is best handig soms en dan pleurt ze zo d'r bedje in want ze is als rijst zo gebroken dus zo onderhand.
morgen over zes uur weer een dag![]()
Ze gaan bij mij meteen weer de prullenbak inquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef Zapje het volgende:
[..]
ik zit nu tegen de 500 aan........ach tis leuk voor later............
![]()
Ze heeft wel een leuk koppie, maar haar lichaam vind ik niets eigenlijk. Van alles te weinig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:16 schreef Coos het volgende:
Ik zie en hoor haar nu wel niet maar ik blijf Didofan.![]()
ja doe maarquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:17 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Dan wil ik jou alvast een fijne nachtrust wensen? Moet ik je wakkersmsah als er iets gebeurd?
Zijn vriendin weet dat dan niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost is homo volgens mij
offtopic....ik gebruik Hypersnap DX-5..quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
ff ontopic (kan wel 's nachts)
Met welk programma maken jullie die screens??
Ik heb Screenshot pilot, Capture-A, en nog 1 gebruikt maar niets werkte!!
Ik gewoon print screen of screehunter. (beide in media player).quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:20 schreef Zapje het volgende:
[..]
offtopic....ik gebruik Hypersnap DX-5..
Heerlijk toch een streng wief??quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is me te arrogant de laatste dagen.
Joost zei dat!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
Menno: Rikkert ik trek jou af, als je me nu twee dropjes geeft
Echt ik hoop zo dat die er als eerste uitgaat. Ik word gewoon sjagerijnig van die gast.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:21 schreef Shirley het volgende:
Joost met z'n quiz...Nieuwe Jos Brink?
In BB wel ja... om mee te leven... nee, dank je. Maar ze is niet streng. Ze laat eigenlijk niets zien, behalve haar lichaam en mooie glimlach.quote:
Heel streng is zij zal blijken!!! Die laat zich niet neuken door op geld en "roem" beluste oversexte pubers. Dido zit daar met een eigen plan en ik wil met haar verloven voorlopig dan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ze is niet streng. Ze laat eigenlijk niets zien, behalve haar lichaam en mooie glimlach.
Ja maar hij wil zelf niet stoppenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:28 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Menno is echt kapot aan het gaan zeg, goe-de-morgen
Nah ik denk wel dat dit echt is. Gewoon ff bezig zijn, niks mis mee. We moeten 'r natuurlijk niet gaan zoekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:31 schreef Maurisico het volgende:
Lieske doet er alles aan om weer in de gratie te komen; loopt nu als een bezetene op te ruimem.
Ja dat ze een week niet mogen roken ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:30 schreef LuukBes het volgende:
Chantal is weer wakker en start met een sigaret.
Ik hoop toch zo dat ze spoedig een tabak-stop erin gooien, vallen al die weak chainsmokers allemaal door de mand met hun zenuwen.
Was ze uit de gratie dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:31 schreef Maurisico het volgende:
Lieske doet er alles aan om weer in de gratie te komen; loopt nu als een bezetene op te ruimem.
Ja, dat was al voordat het 5000 euro verhaal duidelijk werd. Allemaal nominaties door vrouwen. Blijft zéér opvallend en voer voor psychologen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:34 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nou, gezien de nominaties.....
Rikkert zegt terecht dat dat niet in verhouding staan met een kans van 1 op 13 om te winnen. Hij zei dat het met 2000 euro moeilijker zou worden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:34 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk gesprek tussen Roel en Menno. Ze speculeren erover wat ze zouden doen als BB ze 10.000euro zou aanbieden om te stoppen met fietsen. Roel heeft het erover, dat degene die dat doet, uit de gratie zal raken bij het publiek.
Omdat?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef Maurisico het volgende:
Let op, de opdracht gaat NU mislukken...
Rikkert heeft zijn eerste kopjes koffie gezet; Roel en Menno zullen nu stervend van de fiets afvallen...
Misschien omdat de mannen haar geil vinden, en de vrouwen haar bedreigend?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat was al voordat het 5000 euro verhaal duidelijk werd. Allemaal nominaties door vrouwen. Blijft zéér opvallend en voer voor psychologen!
Luister je wel goed? Hij zei "omkleden", waarop zij zei "hoezo, bevalt deze outfit niet?"quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef Steve.Porter het volgende:
"lieske wanneer ga je je nou uitkleden?" en daar nog serieus op in gaan he "ik zal me zo wat schaarser kleden"
Lieske is zo instabiel en onzeker dat ze alles doet behalve aftrekken, pijpen en nuecken met een van de mannen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef Steve.Porter het volgende:
"lieske wanneer ga je je nou uitkleden?" en daar nog serieus op in gaan he "ik zal me zo wat schaarser kleden"
Zoiets zal het wel zijn ja. Beetje triest is het wel.... van de vrouwen danquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien omdat de mannen haar geil vinden, en de vrouwen haar bedreigend?![]()
Lieske hield de mogelijk om sex in het huis te hebben open.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:38 schreef LuukBes het volgende:
Is ze echt nog maagd ? Geloof er niks van. Gevalltje Klitney Spears, je voordoen als maagd maar intussen al een vrachtwagen kerels afgewerkt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:39 schreef b0ng het volgende:
tanja is jaloers dat lieske klef doet met de mannen vandaar die nominatie, zelfde met linda en ingrid.
Moet zij weten, maar als dat echt als maagd is dan spoor je toch niet helemaal. Maar goed, dat je je hiervoor opgeeft als in principe al voor spoorlozen. Gelukkig zijn die er genoeg, heb ik weer wat te kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske hield de mogelijk om sex in het huis te hebben open.
Hé Steve porter ben je van een reclamebureau, de boel een beetje opleukenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luister je wel goed? Hij zei "omkleden", waarop zij zei "hoezo, bevalt deze outfit niet?"
dat doet de acherliggende gedachte van de hele situatie niet anders maken hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luister je wel goed? Hij zei "omkleden", waarop zij zei "hoezo, bevalt deze outfit niet?"
Lieske is helemaal geen maagd. Hoe kom je daar bij. Ze zei zelfs dat ze sex zou missen in het huis... er vanuit gaand dat ze er geen leuke jongen zou ontmoeten).quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:40 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Moet zij weten, maar als dat echt als maagd is dan spoor je toch niet helemaal. Maar goed, dat je je hiervoor opgeeft als in principe al voor spoorlozen. Gelukkig zijn die er genoeg, heb ik weer wat te kijken.
Linda en Rob whahahhahahahahhahhahahaquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:41 schreef KonnieKipke het volgende:
Over seks: ik voorspel:
Dido - Niemand
Nathalie - Niemand
Lieske - Roel, Rikkert
Linda - Rob
Hij bedoelde Linda en het been van Robquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Linda en Rob whahahhahahahahhahhahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij gaat het over shag geven. Meen dat Chantal hem geen shag wou geven ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:42 schreef Zapje het volgende:
Wat is er precies tussen Roel en Chantal gebeurt dan.....???
Klopt, dit heeft ze gisteren gezegd!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Lieske's moeder heeft tegen haar gezegd dat ze alles best vindt, maar geen sex in het huis! Daarop schijnt Lieske te hebben gezegd "Dat zet je de tv maar uit"
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:20 schreef Zapje het volgende:
[..]
offtopic....ik gebruik Hypersnap DX-5..
Dank jullie welquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gewoon print screen of screehunter. (beide in media player).
Net zo maagd als Britney was denk ik, niet dus.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:43 schreef Steve.Porter het volgende:
is lieske maagd? no way dus he
Heb je een minuut of twaalf... tjezus deed ze gisteren ook al zo langh over..quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
ATTENTIE:
LIeske gaat TANDENPOETSEN
Is dus ook niet zo. Er wordt hier heel veel gezegd wat niet klopt... helaas.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:44 schreef LuukBes het volgende:
Ja iemand zei hier vol overtuiging dat ze nog maagd was. Geloof het ook niet.
Er staat ook nog een kerelquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
ATTENTIE:
ga daar maar eens luisteren dan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig, er begint geroddel met Roel, Menno en Chantal.
Ze maken nu de man van Tanja enigszins belachelijk, en wordt het wel gerelativeerd met de opmerking dat ie ook zenuwachtig zal zijn geweest...
Tnx, vanmiddag ook al 7 minuten ademloos naar zitten kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
ATTENTIE:
Is me opgevallen dat niemand een electrische borstel heeft, ik heb toen ik in het ziekenhuis lag mijn vrouw de volgende dag een extra body laten halen, kan niet meer tegen die borstelsquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
ATTENTIE:
Ja zat ie nou aan der tiet ?quote:
gewoon een nieuw scherm openenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:49 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Hoe open je 2 steams tegelijk in Windows Media Player?
allooooooo Of moet het anders?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:49 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Hoe open je 2 steams tegelijk in Windows Media Player?
Ohhhquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:48 schreef KonnieKipke het volgende:
als ze net zo rukt als ze haar tandenpoetst O
Moet je kijken hoe dat er uitziet met die witte vlekken rond haar lippen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:51 schreef snakelady het volgende:
Rikkert kijkt wel heel erg zwoel naar Lieske.![]()
Sex: Lieske en Rikkert![]()
Werkt bij mij niet, zelfs klikken met rechts en openen in nieuw venster werkt nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
gewoon een nieuw scherm openen![]()
Dat ziet ze goed.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
"Tanja kan wel eens op mij gestemd hebben", meent Lieske. "Ingrid weet ik niet, maar lijkt me sterk. "
En als je ctrl + N doet dan ??quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet, zelfs klikken met rechts en openen in nieuw venster werkt niet![]()
![]()
Dat is nog slecht ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
whwhahahhahahahhahahaha, is echt niet te geloven: die voortanden worden echt geschrobt![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Rikkert staat zich gewoon op te geilen daar![]()
Hij stelt zich voor dat de tandpasta iets anders isquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Rikkert staat zich gewoon op te geilen daar![]()
streamid=23&a=.asxquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En als je ctrl + N doet dan ??
Sorry maar als dat niet werkt dan heb ik echt geen idee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
streamid=23&a=.asx
streamid=24&a=.asx
streamid=25&a=.asx
streamid=26&a=.asx
Dit heb ik in een mailtje staan, hoe moet ik de 2de openen dan? Sorry ben echt een leek, mijn vrouw is de expert (en de baas)
![]()
Als ik dat doe wordt mijn email geopendquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Sorry maar als dat niet werkt dan heb ik echt geen idee.![]()
stream 3 en 4 bij mij en ik heb ze geowon alle 4 openstaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
WElke stream isset tandenpoetsen te zien?!?! En hoe open ik 2 streams tegelijk?
Heb me bijdrage net gepost..LOLquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske-de-Tandenpoets-miep plaatjestopic
Iemand leuke bijdragen? Fotoverzameltopic, buiten de normale Lieske-topic om
Nee, ze krijgt 5000 EUR als ze alle haartjes wegpoetst voor zondag 21:00.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan het zijn dat ze zich daar nog snel wil omkleden en daarom net zo lang poetst tot dat Rikkert weg gaat ?
Hoe doe je dat dan? Meerdere openzettenquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
stream 3 en 4 bij mij en ik heb ze geowon alle 4 openstaan.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb me bijdrage net gepost..LOL![]()
Hahaquote:
Ik klik er op en dan komen ze te voorschijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:00 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Meerdere openzetten
Hier wordt degene die al wordt afgespeeld dan vervangen voor degene die ik heb aangekliktquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik klik er op en dan komen ze te voorschijn.
Daar hoeft ze echt niet voor haar tanden te blijven poetsen. Rikkert wil ook niets anders dan bij Lieske zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:02 schreef Steve.Porter het volgende:
doe normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!zij poetst nou al 15 minuten.. tsja het is domheid hoor.. ze is gewoon opgewonden en ze vindt het spannend om nu met hem te praten zo na zo'n zware avond
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:00 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Meerdere openzetten
o, dat is klote.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier wordt degene die al wordt afgespeeld dan vervangen voor degene die ik heb aangeklikt. Kan er dus ook maar 1 tegelijk kijken.
Dan was me lul al lang slap van het rukken voor dat ze eindelijk klaar wasquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:04 schreef Jammie het volgende:
Stel je voor:je hebt lekker gedronken, je wil van bil, gaat naar de slaapkamer en wacht totdat Lieske haar tanden heeft gepoetst...![]()
in de tussentijd heb je je dan al 3x afgerukt en bent vermoeid in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:04 schreef Jammie het volgende:
Stel je voor:je hebt lekker gedronken, je wil van bil, gaat naar de slaapkamer en wacht totdat Lieske haar tanden heeft gepoetst...![]()
HEEE dan kan ik opeens kiezen! Extra afspeellijsten!quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:01 schreef Jammie het volgende:
[..]
Haha
Trouwens: probeer http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp eens te openen in Media Player.
Mijn dank is groot en eeuwig.quote:
Mijn slangen ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
(gelukkig heb ik verstand van muizen en ratten![]()
)
Hoe weet jij hoe die mensen poetsenquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ze poetst als iemand die net verkracht is ofzo
Bed is lekker, maar BB is ook leuk!quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:09 schreef milagro het volgende:
Lieske praat echt alleen maar over Lieske, hè
welk onderwerp er ook aangesneden wordt
Voorstellingsvermogen denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe die mensen poetsen![]()
ben aan het opruimen , schroefjes en moertjes , ben zo weg, no worriesquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Bed is lekker, maar BB is ook leuk!![]()
Ach , blijf nog ff joh, is gezellig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ben aan het opruimen , schroefjes en moertjes , ben zo weg, no worries
Zodra je meer dan 10 slangen hebt, kun je muizen, ratten en gerbils bestellenquote:
is het ook, maar gaat niet meer lukkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach , blijf nog ff joh, is gezellig.![]()
O van mij mag je blijven hoor. Ik deel je last.quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ben aan het opruimen , schroefjes en moertjes , ben zo weg, no worries
Begint al best geil topic te worden!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske-de-Tandenpoets-miep plaatjestopic
Iemand leuke bijdragen? Fotoverzameltopic, buiten de normale Lieske-topic om
Ja!quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:13 schreef HAL9000S het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Lieske ontiegelijk dom is??
o, hahaha, ik heb 4 slangen, elaphe'squote:Op vrijdag 2 september 2005 02:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zodra je meer dan 10 slangen hebt, kun je muizen, ratten en gerbils bestellen![]()
Kweek voor een reptielenopvangcentrum![]()
Neequote:Op vrijdag 2 september 2005 02:13 schreef HAL9000S het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Lieske ontiegelijk dom is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |