Die weet al wel dat ze geen kans meer maakt (hoewel ze zich daar nog wel eens in kan vergissen, maar dan moet ze wel de Bart stunt herhalen). Ze kan wel eens de sympathie van de kijker hebben, omdat BB duidelijk te ver ging vanavond.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:04 schreef Morwen het volgende:
Lieske is lief, toch wel, maar niet erg strategisch of ze denkt echt dat ze gaat winnen en die eurootjes in haar zak gaat steken![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
haha
Roel:"Ik zit hier wel voor mn lol"
Nee hoor voor het geld Roel!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
haha
Roel:"Ik zit hier wel voor mn lol"
Ik denk dat Lieske wel echt "leeft" in het huis. Vrij ombekommerd. Ik bedoel als je je al druk gaat maken als je 12 totaal onbekende belazerd als student zijnde, te weten dat je het geld keihard kan gebruiken, dan ben je teveel gevoelsmens voor BBquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die weet al wel dat ze geen kans meer maakt (hoewel ze zich daar nog wel eens in kan vergissen, maar dan moet ze wel de Bart stunt herhalen). Ze kan wel eens de sympathie van de kijker hebben, omdat BB duidelijk te ver ging vanavond.
Scanman toch!!!quote:
Ik vind het ook wel jammer dat ze zich aan het verdedigen is nu. Dat zou ze gewoon niet moeten doen. Maar als ze dat zo voelt, doe je daar niets aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieske wel echt "leeft" in het huis. Vrij ombekommerd. Ik bedoel als je je al druk gaat maken als je 12 totaal onbekende belazerd als student zijnde, te weten dat je het geld keihard kan gebruiken, dan ben je teveel gevoelsmens voor BB
Scherpquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wel grappig Roel en Menno zitten op de fiets en worden door iedereen bikkels genoemt
Ralph deed het gister ook en werd een idioot genoemt
verschil is wel dat er toen genoeg andere fietsers waren die wildenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wel grappig Roel en Menno zitten op de fiets en worden door iedereen bikkels genoemt
Ralph deed het gister ook en werd een idioot genoemt
Tot hoe laat is ze vannacht, vanochtend, gebleven?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ben benieuwd of Milagro het gaat volhouden gezien het feit dat ze vanacht ook wakker is gebleven![]()
Hoezo? Ik heb er al ongeveer 300 gemaakt en dit is de meest blote tot nu toe volgens mij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Scanman toch!!!![]()
Als je hier al screenshots van maakt!!!!!![]()
De homo bedoel je.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:11 schreef Zapje het volgende:
Linda staat met doorzichtige slip naast Jhoosth..........Maar Joost vind het circus belangrijker....tsss..de kluns
Ja dan is het inderdaad een idiootquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
verschil is wel dat er toen genoeg andere fietsers waren die wilden![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef Bigfoot het volgende:
Haha... Menno zegt als ze maandag zeggen dat als jullie tot donderdag door gaan nog een 50000 euro krijgen dat hij dan gaat zeggen "Bridget je hebt lekkere tieten maar je lult nu echt onzin"![]()
Haha, fijne uitspraak inderdaad.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef Bigfoot het volgende:
Haha... Menno zegt als ze maandag zeggen dat als jullie tot donderdag door gaan nog een 50000 euro krijgen dat hij dan gaat zeggen "Bridget je hebt lekkere tieten maar je lult nu echt onzin"![]()
Nah, ik heb wel eens lekkerder kontjes gezien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb er al ongeveer 300 gemaakt en dit is de meest blote tot nu toe volgens mij.
Ohquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
O dat weet ik allemaal niet, ik had alleen begrepen uit een livestream verslag dat het lang was.
Nighty Night.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ga naar bed, ben te moe en vind het niet boeiend genoeg om te blijven.![]()
Dat zei ik niet... Ik vind Linda niets eigenlijk. Te berekenend volgens mij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel eens lekkerder kontjes gezien.
Dat zei je toch? Lekker kontje?
Nah nee wil ik maar zeggen.![]()
BOEIUH!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ga naar bed, ben te moe en vind het niet boeiend genoeg om te blijven.![]()
ik zit nu tegen de 500 aanquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb er al ongeveer 300 gemaakt en dit is de meest blote tot nu toe volgens mij.
milagro is nu de handrem van haar zoontjes fiets aan het maken, want remmen is best handig soms en dan pleurt ze zo d'r bedje in want ze is als rijst zo gebroken dus zo onderhand.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ben benieuwd of Milagro het gaat volhouden gezien het feit dat ze vanacht ook wakker is gebleven![]()
Dan wil ik jou alvast een fijne nachtrust wensen? Moet ik je wakkersmsah als er iets gebeurd?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
milagro is nu de handrem van haar zoontjes fiets aan het maken, want remmen is best handig soms en dan pleurt ze zo d'r bedje in want ze is als rijst zo gebroken dus zo onderhand.
morgen over zes uur weer een dag![]()
Ze gaan bij mij meteen weer de prullenbak inquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:15 schreef Zapje het volgende:
[..]
ik zit nu tegen de 500 aan........ach tis leuk voor later............
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |