Tnx, vanmiddag ook al 7 minuten ademloos naar zitten kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
ATTENTIE:
LIeske gaat TANDENPOETSEN
Is me opgevallen dat niemand een electrische borstel heeft, ik heb toen ik in het ziekenhuis lag mijn vrouw de volgende dag een extra body laten halen, kan niet meer tegen die borstelsquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
ATTENTIE:
LIeske gaat TANDENPOETSEN
Ja zat ie nou aan der tiet ?quote:
gewoon een nieuw scherm openenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:49 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Hoe open je 2 steams tegelijk in Windows Media Player?
allooooooo Of moet het anders?quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:49 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Hoe open je 2 steams tegelijk in Windows Media Player?
Ohhhquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:48 schreef KonnieKipke het volgende:
als ze net zo rukt als ze haar tandenpoetst O
Moet je kijken hoe dat er uitziet met die witte vlekken rond haar lippen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:51 schreef snakelady het volgende:
Rikkert kijkt wel heel erg zwoel naar Lieske.![]()
Sex: Lieske en Rikkert![]()
Werkt bij mij niet, zelfs klikken met rechts en openen in nieuw venster werkt nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
gewoon een nieuw scherm openen![]()
Dat ziet ze goed.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:52 schreef scanman01 het volgende:
"Tanja kan wel eens op mij gestemd hebben", meent Lieske. "Ingrid weet ik niet, maar lijkt me sterk. "
En als je ctrl + N doet dan ??quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet, zelfs klikken met rechts en openen in nieuw venster werkt niet![]()
![]()
Dat is nog slecht ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
whwhahahhahahahhahahaha, is echt niet te geloven: die voortanden worden echt geschrobt![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Rikkert staat zich gewoon op te geilen daar![]()
Hij stelt zich voor dat de tandpasta iets anders isquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Rikkert staat zich gewoon op te geilen daar![]()
streamid=23&a=.asxquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En als je ctrl + N doet dan ??
Sorry maar als dat niet werkt dan heb ik echt geen idee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
streamid=23&a=.asx
streamid=24&a=.asx
streamid=25&a=.asx
streamid=26&a=.asx
Dit heb ik in een mailtje staan, hoe moet ik de 2de openen dan? Sorry ben echt een leek, mijn vrouw is de expert (en de baas)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |