Die nieuwe CD is inderdaad best prettig.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:59 schreef thaleia het volgende:
Doornroosje heeft ook Millionaire, en wel op 7 november. Ik denk dat ik wel ga, want ik vind de nieuwe cd erg prettig en het optreden op Lowlands vond ik ook aangenaam klinken.
Castanets!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
Morgen maar weer eens naar de Velvet. Eens kijken of ze wat leuks hebben, ook in de bakken.
Koel, ook nog na 24 uur?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:48 schreef pfaf het volgende:
Overigens kan ik nu de concert-agenda bijwerken.
Ah, dan heb ik dus nog tijd genoeg. Ik heb de cd vandaag gekocht en moet hem nog wat beter beluisteren.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef pfaf het volgende:
Voor Plans blijven ze vooralsnog ook in de VS.... spijtig genoeg.
Je bent dan ook wel bekend met het nummer waar de samenwerking tussen Jimmy Tamborello en Benjamin Gibbard mee begon, The Dream of Evan and Chan? Is in elk geval uitgebracht onder de naam Dntel, en erg mooi. Staat op het Dntel album Life is full of possibilities, uit 2001 alweer.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:48 schreef Croupouque het volgende:
Ik neem aan dat jullie The Postal Service ook kennen? Het zou echt een godsgeschenk zijn wanneer daar een nieuwe cd van zou verschijnen. Ik zou er spontaan religieus van worden.
Ja, dat is inderdaad een érg fraai nummer. Ik ga eens een keer opzoeken of ze weer plannen hebben om samen te werken.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je bent dan ook wel bekend met het nummer waar de samenwerking tussen Jimmy Tamborello en Benjamin Gibbard mee begon, The Dream of Evan and Chan? Is in elk geval uitgebracht onder de naam Dntel, en erg mooi.
Dat vond ik bij die vorige ook, maar dat groeit vanzelf wel weer - SFA is een van de weinige bands waar ik alle full lengths tot dusver van in de kast heb staan (afgezien van Mwng, maar die kom ik vanzelf nog wel een keer tegen).quote:Op donderdag 1 september 2005 22:24 schreef hesselmid het volgende:
Iemand de nieuwe plaat van Super Furry Animals, Love Kraft, al gehoord? Staan een paar sterke nummers op, vooral aan het begin, ik vind de cd alleen net wat te lang duren.
The Notwist hoeven we je verder ook niet meer aan te raden? Ligt wel enigszins in hetzelfde straatje.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:59 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een érg fraai nummer. Ik ga eens een keer opzoeken of ze weer plannen hebben om samen te werken.
Mooi issie he.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:42 schreef tonks het volgende:
Ik vind Plans echt een super cd.. vooral soul meets body
Ah, altijd een goed iets!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:52 schreef Z het volgende:
Grobbel, wat is, naast Pavement, het luisteren waard van Stephen Malkmus, en of Pavement gerelateerde projecten? Ik zit volgens mij in een 'Pavement-fase' ...
Ik vind bijna alle albums de moeite van het aanschaffen wel waard. Op Pete Philly and Perquisite en The Ex na vind ik het stuk voor stuk zeer goede albums.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:02 schreef Wepeel2 het volgende:
Zijn die 12 platen genomineerd voor de beste plaat van nederlandse bodem, of hoe moet ik dat zien?
Dat album van zZz ben ik nog wel benieuwd naar. Met de meeste artiesten uit dat lijstje heb ik niet erg veel, hoewel ik Coparck en LPG dan weer alleen van naam ken.
Nah, is al een maandje of 2 geleden gelekt geloof ik - ik heb die ook in mijn verhaaltje hierboven aangehaald (en ook in het vorige indietopic denk ik, net als DaisyDuke). Leuk plaatje in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:02 schreef Wepeel2 het volgende:
Er zwerft ook een nieuwe Silver Jews plaat op internet, Tanglewood Numbers.
Ik kan me vergissen maar volgens mij is die pas net gelekt.
Ok. Ik kruip weer terug in m'n grot nu.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nah, is al een maandje of 2 geleden gelekt geloof ik - ik heb die ook in mijn verhaaltje hierboven aangehaald (en ook in het vorige indietopic denk ik, net als DaisyDuke). Leuk plaatje in ieder geval.
Ben je gek - zo gauw die plaat nog niet officieel uit is, horen we er sowieso eigenlijk niet over te praten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:18 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ok. Ik kruip weer terug in m'n grot nu.![]()
Erg mooie serie, alleen ik ben ermee gestopt omdat ik hoorde dat de serie gecancelled was. En ik haat het als ik een serie volg waarvan ik weet dat het uiteindelijk met veel vragen eindigt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ben je gek - zo gauw die plaat nog niet officieel uit is, horen we er sowieso eigenlijk niet over te praten.![]()
Totaal off topic, ik heb net voor slechts 35 euro de boxset van het eerste seizoen van Carnivale op de kop getikt.![]()
Ik heb even wat dingen over ATCOED gelezen, maar moet ik het zien als een Nederlandstalige variant op 16 horsepower of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Espers is erg goed trouwens.
Nieuwe ATCOED is bijzonder, Nederlandstalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |