Nou ook dankbaar voor die digitale taart ben je ook niet!quote:Op donderdag 1 september 2005 08:59 schreef Godlike02 het volgende:
wat een smerige taart
U bent ook inwoner van het keigezellige Brabant?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:56 schreef babus het volgende:
Keigaaf man frezer
Kloptquote:Op donderdag 1 september 2005 09:00 schreef babus het volgende:
[..]
Nou ook dankbaar voor die digitale taart ben je ook niet!![]()
Dan ben je wel snelquote:Op donderdag 1 september 2005 09:01 schreef QyRoZ het volgende:
Oh, kom er net achter dat vandaag de laatste dag is dat mn maandtrajectkaart geldig is zodat ik morgen met de auto moet.
Dacht dat ie morgen ook nog geldig was. Maar goed dat ik ff keek, anders was ik morgen met dat verlopen ding gewoon in de trein gaan zitten.quote:
We zaten net dan ook op pagina 6quote:Op donderdag 1 september 2005 09:02 schreef Metro2005 het volgende:even kijk je niet en er is alweer een nieuw topic
gefeli jongen...quote:
Hoe vaak heb je controle?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dacht dat ie morgen ook nog geldig was. Maar goed dat ik ff keek, anders was ik morgen met dat verlopen ding gewoon in de trein gaan zitten.
dank Uquote:Op donderdag 1 september 2005 09:06 schreef petitlapin het volgende:
gelukkig verjaardag, Ynske, en hoeveel jaartjes zijn het precies ?
haaayquote:Op donderdag 1 september 2005 09:07 schreef Sjeen het volgende:
25 geworden... JonkieAmuseer je vandaag!
Dikke knuffel
Sjeen
Uhm, heb je nog wensen?
thnxquote:Op donderdag 1 september 2005 09:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN
Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
En goede morgen poppies![]()
![]()
21????quote:Op donderdag 1 september 2005 09:07 schreef Pakspul het volgende:
[..]
eindelijk 21 en nog steeds een jongen
Maar jij ook gefeliciteerd ouwe
van 3 naar 12 heb je ook weinig aanquote:Op donderdag 1 september 2005 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
21????
dan pas je geboortejaar in je profiel maar eens aan
ik had kunnen weten dat het ynske was, en dat ze 25 jaar werd als ik gewoon wat naar boven had gescroldquote:
Ah bedankt, ik vind het wel lief dat ik een hele taart krijg. Altijd dat Nederlandse schrale gedoe met die kleine puntjes.quote:
Leuk hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:30 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al jarig?
Zo orgineel ookquote:
Oiquote:
Zal ik doenquote:Op donderdag 1 september 2005 09:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vraag het volgende week vrijdag nog een keer.![]()
dan zijn t er tweequote:
Ik ben nog lang niet jarigquote:
Neu, dat doe ik 1x per week, meer dan genoegquote:Op donderdag 1 september 2005 09:45 schreef Sjeen het volgende:
check hotmail effe
Maar een dag kan langer dan 24 uur zijn.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neu, dat doe ik 1x per week, meer dan genoeg
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:53 schreef petitlapin het volgende:
is sjeen je zus, ynske, dan heb je een schattig nichtje
Ach, na je worp zou het na een tijdje weer moeten kunnenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:02 schreef petitlapin het volgende:
ik heb een zomerkleed aangetrokken dat veel te veel spant, ik dacht dat het nog ging gaan, maar het is echt geen zicht
Dat ligt eraan waar naar toequote:
soms piep ik eens in OUD, voor zover ik het me herinner heet je meid Isa, correct me if I am wrongquote:
geen tieten wel een buikquote:Op donderdag 1 september 2005 10:02 schreef petitlapin het volgende:
ik heb een zomerkleed aangetrokken dat veel te veel spant, ik dacht dat het nog ging gaan, maar het is echt geen zicht
Rightquote:Op donderdag 1 september 2005 10:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
soms piep ik eens in OUD, voor zover ik het me herinner heet je meid Isa, correct me if I am wrong![]()
quote:
psst had van pap en mam gister een hele grote leuke winnie the pooh kaart gekregenquote:
jij altijd Godt jij altijdquote:
Al dat moderne gedoequote:
Ik weet dat omdat ik er ook benquote:Op donderdag 1 september 2005 10:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben overal
Dat weet pheno ook![]()
neeeeeeeeeej, dat weet ik nog niet, nog drie weekjes wachten, godt mag de vrouwelijke variant ook nog eventjes opzoeken.quote:
Beurre (m)quote:Op donderdag 1 september 2005 10:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik laat het wel weten, dan wil ik naamadvies, al staat het voor een meid al zo goed als vast
Pffff, dan niet...quote:
neej Pheno waagt zich niet aan het grote geilheidstopicquote:
Ik laat je inderdaad met rust op de wcquote:
Als ik geil ben dan neuk ik. Daar heb ik geen topic voor nodigquote:Op donderdag 1 september 2005 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej Pheno waagt zich niet aan het grote geilheidstopic
die heeft hier al genoeg van Pietertje gezien
heey die is nieuwquote:Op donderdag 1 september 2005 10:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Pffff, dan niet...![]()
Even het nichtje van Ynske spammen...
[afbeelding]
Wat een schatjequote:Op donderdag 1 september 2005 10:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Pffff, dan niet...![]()
Even het nichtje van Ynske spammen...
[afbeelding]
Ik zou jeroen heten als ik een jongetje wasquote:Op donderdag 1 september 2005 10:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
neeeeeeeeeej, dat weet ik nog niet, nog drie weekjes wachten, godt mag de vrouwelijke variant ook nog eventjes opzoeken.
Ik laat het wel weten, dan wil ik naamadvies, al staat het voor een meid al zo goed als vast
afblijvenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat een schatje
Mag ik dr hebben?
tis geen dingquote:Op donderdag 1 september 2005 10:16 schreef petitlapin het volgende:
oh, la petite puce, 't is echt een schattig ding, sjeen en ynske
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:13 schreef Una_Piedra het volgende:
Ynske Gefeliciteerd
[afbeelding]
Feest
![]()
quote:
Jammerquote:Op donderdag 1 september 2005 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik laat je inderdaad met rust op de wc
ook niet delen?quote:
Blij dat je geen jongetje bentquote:Op donderdag 1 september 2005 10:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik zou jeroen heten als ik een jongetje was
thnx meisquote:
Je belt JoeyT maar op als je je aars afgeveegd wilt hebbenquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
ook niet delen?![]()
Dan moet mn zus maar eens gaan beginnen
dat ben ik ookquote:
of jijquote:Op donderdag 1 september 2005 10:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
ook niet delen?![]()
Dan moet mn zus maar eens gaan beginnen
Daar hebben ze een topic voor in USquote:Op donderdag 1 september 2005 10:30 schreef Tranceptor het volgende:
Fotoboek aangepast, nieuwe (normalere) foto's.
Beledig me maar !![]()
Een uitdaging!quote:Op donderdag 1 september 2005 10:34 schreef PhaE het volgende:
En dammit, teveel gezopen gisteren, en teveel door elkaar...
Gaan slapen en dan dronken wakker worden en naar je werk moeten schiet niet op
dank je lieverdquote:
Heee TC, jou ben ik allang niet meer tegengekomen... haaiquote:
Die natte tong tussen mn bilspleet is ook niet ideaalquote:Op donderdag 1 september 2005 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je belt JoeyT maar op als je je aars afgeveegd wilt hebben![]()
Ik kan je zelfs niet meer herinneren, zo lang is het geleden.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heee TC, jou ben ik allang niet meer tegengekomen... haai![]()
verklaard waarom je zo vrolijk bentquote:Op donderdag 1 september 2005 10:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
TC wat heb jij allemaal met mijn zus gedeeldquote:Op donderdag 1 september 2005 10:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
verklaard waarom je zo vrolijk bent![]()
TC as in ThunderChildquote:Op donderdag 1 september 2005 10:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan je zelfs niet meer herinneren, zo lang is het geleden.
Heej Sjeenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:39 schreef Sjeen het volgende:
Mijn zusje een beetje vervelenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heej Sjeen
Wat doe jij ooit hier in het Singles topic ??![]()
![]()
mij feliciterenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heej Sjeen
Wat doe jij ooit hier in het Singles topic ??![]()
![]()
Voor jou een vraag, voor ons een weet . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
TC wat heb jij allemaal met mijn zus gedeeld![]()
Is Ynske jouw zussie ?? Crap, wist ik niet eens . . .quote:
Heb je nu het hele gezin gehad?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is Ynske jouw zussie ?? Crap, wist ik niet eens . . .
Wat is de wereld toch weer klein . . .
niets dusquote:Op donderdag 1 september 2005 10:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor ons een weet . . .![]()
![]()
![]()
![]()
Zo zie je maar weerquote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niemandquote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bedankt voor de vermelding, dat had ik nog niet door.
niet veel die dat wistenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zeg, ik ben origineel blondt hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bedankt voor de vermelding, dat had ik nog niet door.
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zeg, ik ben origineel blondt hoor![]()
Wel oud... geen fietsquote:Op donderdag 1 september 2005 10:48 schreef Tranceptor het volgende:
Fiets.
Ja zeg, help me dan ook effequote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
je pakt t ook helemaal verkeerd aan
Nuecken
voorstel?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kan het desondanks vast van me leren.![]()
Ze heeft een kindquote:Op donderdag 1 september 2005 10:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kan het desondanks vast van me leren.![]()
doe ik tochquote:
Beginnersgeluk, one lucky strikequote:Op donderdag 1 september 2005 10:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze heeft een kind
Klein teken dat ze het al kan?
zeg ga je nu ook al zo wapperen als Joey?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Beginnersgeluk, one lucky strike![]()
Je kent me ook zo goed he...quote:Op donderdag 1 september 2005 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe ik toch
Tranceptor moet je gewoon vragen offie wil :
Hoi Nuecken?
Hoi Knuffelen?
maareh houdt jij het nu maar bij die ander
lijkt me een veel beter plan
TC als zwager?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe ik toch
Tranceptor moet je gewoon vragen offie wil :
Hoi Nuecken?
Hoi Knuffelen?
maareh houdt jij het nu maar bij die ander
lijkt me een veel beter plan
Wapperen?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg ga je nu ook al zo wapperen als Joey?
laat dat nu net de bedoeling zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 10:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kent me ook zo goed he...![]()
Ik zou die twee dingen niet aan mij vragen, want je krijgt tegenwoordig nul op het rekest.![]()
De ideale schoonzoon heur.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
TC als zwager?
Geen goed idee?![]()
Zolang het bij knuffelen blijft.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:53 schreef Sjeen het volgende:
Ok, try again...
Hai Transc... Knuffelen?
Knuffelen is een ruim begripquote:Op donderdag 1 september 2005 10:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zolang het bij knuffelen blijft.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
jaloers absoluut nietquote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zie ik iemand jaloers worden?![]()
![]()
jij verkeerd?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Tranceptor het volgende:
Wat ik me even afvraag onder de singles. Als jullie nou een vriendin hebben, hoe val je over het algemeen bij je schoonfamilie?
en dan heb ik het dus niet over degenen wiens schoonmoeder geen kinderwens heeft/had
Dat zeggen ze allemaal....quote:Op donderdag 1 september 2005 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaloers absoluut niet
maareh ik ga mijn nichtje t toch niet aandoen om in contact te moetne komen met Tranceptor
How wacht effe... het gaat je dus alleen maar om het welzijn van Isaquote:Op donderdag 1 september 2005 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaloers absoluut niet
maareh ik ga mijn nichtje t toch niet aandoen om in contact te moetne komen met Tranceptor
ik mag toch hopen dat jij inmiddels oud en wijs genoeg bent he...quote:Op donderdag 1 september 2005 10:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
How wacht effe... het gaat je dus alleen maar om het welzijn van Isa![]()
Nee, ik lig altijd goed bij schoonfamilie tot nu toe met één uitzondering. Ik ben ook goed voor de meisjes met wie ik een relatie heb en dat zien die ouders ook.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat jij inmiddels oud en wijs genoeg bent he...
maareh tip:
houd je bij de oude
hihiquote:Op donderdag 1 september 2005 10:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, ik lig altijd goed bij schoonfamilie tot nu toe met één uitzondering. Ik ben ook goed voor de meisjes met wie ik een relatie heb en dat zien die ouders ook.
maar wel liefquote:
fotoboek gecheckt heeft... Valt toch wel meequote:Op donderdag 1 september 2005 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi
wens ik je veel succes bij mijn ouders...
geloof me die moeten twee keer slikken
Meestal erg goedquote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Tranceptor het volgende:
Wat ik me even afvraag onder de singles. Als jullie nou een vriendin hebben, hoe val je over het algemeen bij je schoonfamilie?
en dan heb ik het dus niet over degenen wiens schoonmoeder geen kinderwens heeft/had
that's your opinionquote:Op donderdag 1 september 2005 11:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
fotoboek gecheckt heeft... Valt toch wel mee![]()
Ik heb bij een meisje waar ik twee weken mee 'had' ... meer contact met haar moeder gehad dan met haar.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:01 schreef PhaE het volgende:
[..]
Meestal erg goed
Heb vaak nog contact met de ouders van de ex lang nadat de relatie voorbij is..
Nah, ok smaken verschillen natuurlijk... Maar ik denk dat niemand bij onze ouders in de smaak valt, althans de eerste maanden sowieso niet. Ze moeten het eerst verdienenquote:
Die fiets weer?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb bij een meisje waar ik twee weken mee 'had' ... meer contact met haar moeder gehad dan met haar.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nah, ok smaken verschillen natuurlijk... Maar ik denk dat niemand bij onze ouders in de smaak valt, althans de eerste maanden sowieso niet. Ze moeten het eerst verdienen![]()
Dat zei een ex van me ook. Niemand werd geaccepteerd...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nah, ok smaken verschillen natuurlijk... Maar ik denk dat niemand bij onze ouders in de smaak valt, althans de eerste maanden sowieso niet. Ze moeten het eerst verdienen![]()
jij nietquote:Op donderdag 1 september 2005 11:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zei een ex van me ook. Niemand werd geaccepteerd...
Ik denk dat als je gewoon lekker jezelf bent dat je snel genoeg geaccepteerd wordt. Ik ben bovendien niet zo moeilijk in de omgang en praat makkelijk.
Mijn vader heeft de eerste keer dat mijn vriendje bij ons thuiskwam (nu zo'n elf jaar geleden) eerst twee uur met z'n hoofd onder de motorkap gehangen en daarna nog een paar uur niks gezegd...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zei een ex van me ook. Niemand werd geaccepteerd...![]()
Ik denk dat als je gewoon lekker jezelf bent dat je snel genoeg geaccepteerd wordt. Ik ben bovendien niet zo moeilijk in de omgang en praat makkelijk.![]()
Zegt Brugman je iets?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij niet
mijn ouders wel
en dan is t lastig praten hoor
Kei gezellig.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn vader heeft de eerste keer dat mijn vriendje bij ons thuiskwam (nu zo'n elf jaar geleden) eerst twee uur met z'n hoofd onder de motorkap gehangen en daarna nog een paar uur niks gezegd...
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn vader heeft de eerste keer dat mijn vriendje bij ons thuiskwam (nu zo'n elf jaar geleden) eerst twee uur met z'n hoofd onder de motorkap gehangen en daarna nog een paar uur niks gezegd...
quote:
Supersfeertjequote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gezelligheid kent geen tijd.![]()
Ik ben weg
Hahaha, dat mag ook wel na 11 jaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Supersfeertje
Is inmiddels helemaal bijgetrokken hoor![]()
Redelijk vlot toch nog?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hahaha, dat mag ook wel na 11 jaar.![]()
achquote:Op donderdag 1 september 2005 11:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hahaha, dat mag ook wel na 11 jaar.![]()
Braboooooo!!quote:
hoor wie t zegtquote:
Een Brabo ja,quote:
quote:
quote:
Tegenwoordig kan iedereen kei zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
, heulemaal nie. Als je kei gaat gebruiken ben je gewoon gedoemd.
Ik blame Hans Teeuwen btw!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan iedereen kei zeggen.![]()
Brabants is de moeder aller talen ja, dat klopt. Kei wauw.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan iedereen kei zeggen.![]()
zeg gooi maar met keienquote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Brabands is de moeder aller talen ja, dat klopt. Kei wauw.
Ik kijk keigoed uit.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg gooi maar met keien
kijk wel ff uit waar ze landen he
je was er niet toen ik je nodig hadquote:
ok dank jequote:
Echt kei grappig dit!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Brabants is de moeder aller talen ja, dat klopt. Kei wauw.
Hoezo ?? Toch een leuk stel zo . . .quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoezo ?? Toch een leuk stel zo . . .![]()
![]()
Ik meen op te merken dat je me niet geheel serieus neemt,quote:
das keikutquote:Op donderdag 1 september 2005 11:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik meen op te merken dat je me niet geheel serieus neemt,.
Dacht het toch nietquote:
Dat heb je kei goed!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik meen op te merken dat je me niet geheel serieus neemt,.
Ik ben kei single.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:30 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Je kwetst mijn tere kinderzieltje,quote:Op donderdag 1 september 2005 11:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat heb je kei goed!
Dat heb je kei goed!
Ik schreeuw het van de daaaken..
blablabla ende zo.
Over een uur ga ik weerquote:
och ende wee.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je kwetst mijn tere kinderzieltje,.
Eindelijk iets ontopic!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef Mukie het volgende:
Mukie,
You can feel the love around you and are, in turn, willing to do what you need to do in order to demonstrate the depth of your feelings. Just be aware of the tendency now toward embellishing your intentions. There will be a price to pay if you emotionally over-commit now.
Mijn horoscoop
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat heb je kei goed!
Dat heb je kei goed!
Ik schreeuw het van de daaaken..
blablabla ende zo.
vind je t gekquote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ben tijdelijk allergisch voor terrasjes
Ik ook . . .quote:
Doe niet zo raarquote:
Yup, en die is nu ziek thuisquote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind je t gek
leeft Elcora nog?
hij was toch nog gekomen he....
ow god...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:36 schreef PhaE het volgende:
[..]
Yup, en die is nu ziek thuis
Ik was rond een uurtje of vier thuis, alleen geen idee meer hoe ik daar ben gekomen
Dat zeggen alleen paupersquote:
* Blijkbaar pauper isquote:
Je moet het ook laten betalenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Blijkbaar pauper is
Gister nog even een terrasje gepakt in scheveningen. 3 fucking euro voor een glas sinas
je bent helemaal geen singlequote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef ThunderChild het volgende:
Volgens mij weet iedereen dat ik single ben . . .![]()
Ik krijg steeds spammailtjes van die zogenaamde "dating sites" in m'n mailboxen . . .![]()
omdat ik int bourgondische Limburg het prima naar mn zin hebquote:Op donderdag 1 september 2005 11:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ook . . .
Waarom moet je dan zover weg wonen !!![]()
![]()
Als het nu ook nog zou kloppen misschien wel jaquote:
Dan zou het geen goed antwoord zijn, soms moet je gewoon wat aanpassingen maken.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me keigoed!
Ik voel me keigoed!
Niemand kan mij iets maaaaaken
Ik voel me keigoed!
Ik voel me keigoed!
en ik schreeuw het van de daaaaaken
Ik voel me keigoed!
Ik voel me keigoed!
De hele wereld die is gek en ik okaaaaay...
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef Ynske het volgende:
.
thnxquote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd!!!
![]()
Wat voor taart heb je?
Wat weet jij wat ik niet weet ??quote:
Dat klinkt lekker . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 11:40 schreef Mukie het volgende:
omdat ik int bourgondische Limburg het prima naar mn zin heb![]()
Ja Ynske gefeliciteerd.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd!!!
![]()
Wat voor taart heb je?
Dank jequote:Op donderdag 1 september 2005 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja Ynske gefeliciteerd.![]()
btw: kom je vanavond dawg?
sorry hoor...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan zou het geen goed antwoord zijn, soms moet je gewoon wat aanpassingen maken.![]()
Ja. Wil je dat niet meer doen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx
lekkerein je snoet weet je nog
Dawg kan nietquote:Op donderdag 1 september 2005 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je die dan ook eten?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:43 schreef Godlike02 het volgende:
kut taart
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. Wil je dat niet meer doen.
En weer weg. Work as always.![]()
uitlikkenquote:
Mag ik hier uit aflijden dat ik de kans loop vanavond een icoon uit de Griekse oudheid tegen te komen?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
hehehe dat ligt er ook maar net aan bij wiequote:
Ja, ik ben te herkennen aan m'n toga.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mag ik hier uit aflijden dat ik de kans loop vanavond een icoon uit de Griekse oudheid tegen te komen?
iddquote:Op donderdag 1 september 2005 11:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
hehehe dat ligt er ook maar net aan bij wie
Overigens is dat afhankelijk van Ynske, als zij vergeet om op het station op te komen halen wordt het niks.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mag ik hier uit aflijden dat ik de kans loop vanavond een icoon uit de Griekse oudheid tegen te komen?
neej schatquote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Overigens is dat afhankelijk van Ynske, als zij vergeet om op het station op te komen halen wordt het niks.![]()
Het is dat je jarig beht, anders zou ik uit wraak een uur te laat komen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej schat
ik zal er zijn.... op tijd dit keer
Zou je niet eens met de tijd mee gaan, kwa kleding keuze?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik ben te herkennen aan m'n toga.![]()
Nieuw, nieuw, nieuw!quote:
Hmmm... Nu je het zegt, zou dat misschien de reden zijn dat ik nog single ben?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zou je niet eens met de tijd mee gaan, kwa kleding keuze?
zegquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hmmm... Nu je het zegt, zou dat misschien de reden zijn dat ik nog single ben?![]()
Oh nee, ik weet dankzij Christine sinds vorige week dat dat door mijn avatar komt.quote:
wat een onzin,quote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh nee, ik weet dankzij Christine sinds vorige week dat dat door mijn avatar komt.![]()
Anders haal ik je op hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Overigens is dat afhankelijk van Ynske, als zij vergeet om op het station op te komen halen wordt het niks.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh nee, ik weet dankzij Christine sinds vorige week dat dat door mijn avatar komt.![]()
Ja, in zijn tijd was die man (Thomas Jefferson) een ware womanizer.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een onzin,
das toch een lekkere geile vent
Pinguin komt ook?quote:
quote:
quote:
Je mag me terugbrengen naar het station.quote:
Je blijft er maar slapenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag me terugbrengen naar het station.![]()
Dat gaat niet, want ik moet morgenochtend bij de studieadviseur zijn om wat dingetjes te regelen.quote:
Zeg dan tegen die man dat je vrouwen in het wild bestudeerd hebtquote:Op donderdag 1 september 2005 12:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat gaat niet, want ik moet morgenochtend bij de studieadviseur zijn om wat dingetjes te regelen.![]()
Smakelijk !quote:
Moet ie dr wel een verslag over makenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dan tegen die man dat je vrouwen in het wild bestudeerd hebt
Met foto'squote:Op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet ie dr wel een verslag over maken
Het is een vrouw en ik studeer geen psychiatrie.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dan tegen die man dat je vrouwen in het wild bestudeerd hebt
Ik ben geen helderziendequote:Op donderdag 1 september 2005 12:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een vrouw en ik studeer geen psychiatrie.![]()
Bio dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een vrouw en ik studeer geen psychiatrie.![]()
Nou vooruit danquote:
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofdquote:
Ik heb sinds van de week een telefoon met camera, dus ik zal vanavond Pheno wel voor je fotograferen.quote:
Sacha, Willemijn en Annemiekquote:
ja doenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb sinds van de week een telefoon met camera, dus ik zal vanavond Pheno wel voor je fotograferen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |