Neu, dat doe ik 1x per week, meer dan genoegquote:Op donderdag 1 september 2005 09:45 schreef Sjeen het volgende:
check hotmail effe
Maar een dag kan langer dan 24 uur zijn.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neu, dat doe ik 1x per week, meer dan genoeg
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:53 schreef petitlapin het volgende:
is sjeen je zus, ynske, dan heb je een schattig nichtje
Ach, na je worp zou het na een tijdje weer moeten kunnenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:02 schreef petitlapin het volgende:
ik heb een zomerkleed aangetrokken dat veel te veel spant, ik dacht dat het nog ging gaan, maar het is echt geen zicht
Dat ligt eraan waar naar toequote:
soms piep ik eens in OUD, voor zover ik het me herinner heet je meid Isa, correct me if I am wrongquote:
geen tieten wel een buikquote:Op donderdag 1 september 2005 10:02 schreef petitlapin het volgende:
ik heb een zomerkleed aangetrokken dat veel te veel spant, ik dacht dat het nog ging gaan, maar het is echt geen zicht
Rightquote:Op donderdag 1 september 2005 10:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
soms piep ik eens in OUD, voor zover ik het me herinner heet je meid Isa, correct me if I am wrong![]()
quote:
psst had van pap en mam gister een hele grote leuke winnie the pooh kaart gekregenquote:
jij altijd Godt jij altijdquote:
Al dat moderne gedoequote:
Ik weet dat omdat ik er ook benquote:Op donderdag 1 september 2005 10:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben overal
Dat weet pheno ook![]()
neeeeeeeeeej, dat weet ik nog niet, nog drie weekjes wachten, godt mag de vrouwelijke variant ook nog eventjes opzoeken.quote:
Beurre (m)quote:Op donderdag 1 september 2005 10:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik laat het wel weten, dan wil ik naamadvies, al staat het voor een meid al zo goed als vast
Pffff, dan niet...quote:
neej Pheno waagt zich niet aan het grote geilheidstopicquote:
Ik laat je inderdaad met rust op de wcquote:
Als ik geil ben dan neuk ik. Daar heb ik geen topic voor nodigquote:Op donderdag 1 september 2005 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej Pheno waagt zich niet aan het grote geilheidstopic
die heeft hier al genoeg van Pietertje gezien
heey die is nieuwquote:Op donderdag 1 september 2005 10:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Pffff, dan niet...![]()
Even het nichtje van Ynske spammen...
[afbeelding]
Wat een schatjequote:Op donderdag 1 september 2005 10:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Pffff, dan niet...![]()
Even het nichtje van Ynske spammen...
[afbeelding]
Ik zou jeroen heten als ik een jongetje wasquote:Op donderdag 1 september 2005 10:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
neeeeeeeeeej, dat weet ik nog niet, nog drie weekjes wachten, godt mag de vrouwelijke variant ook nog eventjes opzoeken.
Ik laat het wel weten, dan wil ik naamadvies, al staat het voor een meid al zo goed als vast
afblijvenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat een schatje
Mag ik dr hebben?
tis geen dingquote:Op donderdag 1 september 2005 10:16 schreef petitlapin het volgende:
oh, la petite puce, 't is echt een schattig ding, sjeen en ynske
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:13 schreef Una_Piedra het volgende:
Ynske Gefeliciteerd
[afbeelding]
Feest
![]()
quote:
Jammerquote:Op donderdag 1 september 2005 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik laat je inderdaad met rust op de wc
ook niet delen?quote:
Blij dat je geen jongetje bentquote:Op donderdag 1 september 2005 10:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik zou jeroen heten als ik een jongetje was
thnx meisquote:
Je belt JoeyT maar op als je je aars afgeveegd wilt hebbenquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
ook niet delen?![]()
Dan moet mn zus maar eens gaan beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |