quote:Op donderdag 1 september 2005 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb had sinds van de week een telefoon met camera
Ik doe dat zo sneaky dat je het niet eens door zult hebben.quote:
Weet oh ook precies topic is eerste dood?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef PhaE het volgende:
wooptiedoo.
Ik ookquote:Op donderdag 1 september 2005 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik doe dat zo sneaky dat je het niet eens door zult hebben.![]()
Ja, dat is waar, ik denk dat fotocamera's uitdrukkelijk verboden moeten worden.quote:
Ik heb alleen een Nikon D70 meequote:Op donderdag 1 september 2005 12:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, ik denk dat fotocamera's uitdrukkelijk verboden moeten worden.![]()
Ik weet overigens niet eens precies hoe die camera werkt, dus dat zou ik eerst moeten uitzoeken.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Nikon D70 mee
Die valt niet op
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet overigens niet eens precies hoe die camera werkt, dus dat zou ik eerst moeten uitzoeken.![]()
Op het knopje drukken kan helpenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet overigens niet eens precies hoe die camera werkt, dus dat zou ik eerst moeten uitzoeken.![]()
Tip van de dag!quote:Op donderdag 1 september 2005 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op het knopje drukken kan helpen
Ja, maar dan moet ik nog uitzoeken hoe ik die foto's op internet geplaatst krijg.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op het knopje drukken kan helpen
wat een kut stellingquote:Op donderdag 1 september 2005 12:21 schreef petitlapin het volgende:
stelling: een man die niets kent van technische apparatuur, en zelfs niet overweg kan met een camera, is niet geil. Een vrouw wil een loodgieter, elektricien, technicus, informaticus en garagist als man
Wat is een garagist?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:21 schreef petitlapin het volgende:
stelling: een man die niets kent van technische apparatuur, en zelfs niet overweg kan met een camera, is niet geil. Een vrouw wil een loodgieter, elektricien, technicus, informaticus en garagist als man
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:21 schreef petitlapin het volgende:
Taalverloederingquote:
waarom niet, betaal je je liever blauw aan vakmensen als je vrouw gratis en voor niets heel je huis zou kunnen bouwenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
En ik wil zeker geen vrouw die handig is met techniek
nee, gewoon het feit dat hij nog geen foto die hij heeft getrokken op het internet kan plaatsen, echt triestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |