hehehe dat ligt er ook maar net aan bij wiequote:
Ja, ik ben te herkennen aan m'n toga.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mag ik hier uit aflijden dat ik de kans loop vanavond een icoon uit de Griekse oudheid tegen te komen?
iddquote:Op donderdag 1 september 2005 11:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
hehehe dat ligt er ook maar net aan bij wie
Overigens is dat afhankelijk van Ynske, als zij vergeet om op het station op te komen halen wordt het niks.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mag ik hier uit aflijden dat ik de kans loop vanavond een icoon uit de Griekse oudheid tegen te komen?
neej schatquote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Overigens is dat afhankelijk van Ynske, als zij vergeet om op het station op te komen halen wordt het niks.![]()
Het is dat je jarig beht, anders zou ik uit wraak een uur te laat komen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej schat
ik zal er zijn.... op tijd dit keer
Zou je niet eens met de tijd mee gaan, kwa kleding keuze?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik ben te herkennen aan m'n toga.![]()
Nieuw, nieuw, nieuw!quote:
Hmmm... Nu je het zegt, zou dat misschien de reden zijn dat ik nog single ben?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zou je niet eens met de tijd mee gaan, kwa kleding keuze?
zegquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hmmm... Nu je het zegt, zou dat misschien de reden zijn dat ik nog single ben?![]()
Oh nee, ik weet dankzij Christine sinds vorige week dat dat door mijn avatar komt.quote:
wat een onzin,quote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh nee, ik weet dankzij Christine sinds vorige week dat dat door mijn avatar komt.![]()
Anders haal ik je op hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Overigens is dat afhankelijk van Ynske, als zij vergeet om op het station op te komen halen wordt het niks.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh nee, ik weet dankzij Christine sinds vorige week dat dat door mijn avatar komt.![]()
Ja, in zijn tijd was die man (Thomas Jefferson) een ware womanizer.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een onzin,
das toch een lekkere geile vent
Pinguin komt ook?quote:
quote:
quote:
Je mag me terugbrengen naar het station.quote:
Je blijft er maar slapenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag me terugbrengen naar het station.![]()
Dat gaat niet, want ik moet morgenochtend bij de studieadviseur zijn om wat dingetjes te regelen.quote:
Zeg dan tegen die man dat je vrouwen in het wild bestudeerd hebtquote:Op donderdag 1 september 2005 12:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat gaat niet, want ik moet morgenochtend bij de studieadviseur zijn om wat dingetjes te regelen.![]()
Smakelijk !quote:
Moet ie dr wel een verslag over makenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dan tegen die man dat je vrouwen in het wild bestudeerd hebt
Met foto'squote:Op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet ie dr wel een verslag over maken
Het is een vrouw en ik studeer geen psychiatrie.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dan tegen die man dat je vrouwen in het wild bestudeerd hebt
Ik ben geen helderziendequote:Op donderdag 1 september 2005 12:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een vrouw en ik studeer geen psychiatrie.![]()
Bio dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 12:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een vrouw en ik studeer geen psychiatrie.![]()
Nou vooruit danquote:
Nu heb ik dat liedje in mijn hoofdquote:
Ik heb sinds van de week een telefoon met camera, dus ik zal vanavond Pheno wel voor je fotograferen.quote:
Sacha, Willemijn en Annemiekquote:
ja doenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb sinds van de week een telefoon met camera, dus ik zal vanavond Pheno wel voor je fotograferen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |