je was er niet toen ik je nodig hadquote:
ok dank jequote:
Echt kei grappig dit!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Brabants is de moeder aller talen ja, dat klopt. Kei wauw.
Hoezo ?? Toch een leuk stel zo . . .quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoezo ?? Toch een leuk stel zo . . .![]()
![]()
Ik meen op te merken dat je me niet geheel serieus neemt,quote:
das keikutquote:Op donderdag 1 september 2005 11:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik meen op te merken dat je me niet geheel serieus neemt,.
Dacht het toch nietquote:
Dat heb je kei goed!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik meen op te merken dat je me niet geheel serieus neemt,.
Ik ben kei single.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:30 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Je kwetst mijn tere kinderzieltje,quote:Op donderdag 1 september 2005 11:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat heb je kei goed!
Dat heb je kei goed!
Ik schreeuw het van de daaaken..
blablabla ende zo.
Over een uur ga ik weerquote:
och ende wee.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je kwetst mijn tere kinderzieltje,.
Eindelijk iets ontopic!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef Mukie het volgende:
Mukie,
You can feel the love around you and are, in turn, willing to do what you need to do in order to demonstrate the depth of your feelings. Just be aware of the tendency now toward embellishing your intentions. There will be a price to pay if you emotionally over-commit now.
Mijn horoscoop
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat heb je kei goed!
Dat heb je kei goed!
Ik schreeuw het van de daaaken..
blablabla ende zo.
vind je t gekquote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik ben tijdelijk allergisch voor terrasjes
Ik ook . . .quote:
Doe niet zo raarquote:
Yup, en die is nu ziek thuisquote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind je t gek
leeft Elcora nog?
hij was toch nog gekomen he....
ow god...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:36 schreef PhaE het volgende:
[..]
Yup, en die is nu ziek thuis
Ik was rond een uurtje of vier thuis, alleen geen idee meer hoe ik daar ben gekomen
Dat zeggen alleen paupersquote:
* Blijkbaar pauper isquote:
Je moet het ook laten betalenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* Blijkbaar pauper is
Gister nog even een terrasje gepakt in scheveningen. 3 fucking euro voor een glas sinas
je bent helemaal geen singlequote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef ThunderChild het volgende:
Volgens mij weet iedereen dat ik single ben . . .![]()
Ik krijg steeds spammailtjes van die zogenaamde "dating sites" in m'n mailboxen . . .![]()
omdat ik int bourgondische Limburg het prima naar mn zin hebquote:Op donderdag 1 september 2005 11:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ook . . .
Waarom moet je dan zover weg wonen !!![]()
![]()
Als het nu ook nog zou kloppen misschien wel jaquote:
Dan zou het geen goed antwoord zijn, soms moet je gewoon wat aanpassingen maken.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me keigoed!
Ik voel me keigoed!
Niemand kan mij iets maaaaaken
Ik voel me keigoed!
Ik voel me keigoed!
en ik schreeuw het van de daaaaaken
Ik voel me keigoed!
Ik voel me keigoed!
De hele wereld die is gek en ik okaaaaay...
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef Ynske het volgende:
.
thnxquote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd!!!
![]()
Wat voor taart heb je?
Wat weet jij wat ik niet weet ??quote:
Dat klinkt lekker . . .quote:Op donderdag 1 september 2005 11:40 schreef Mukie het volgende:
omdat ik int bourgondische Limburg het prima naar mn zin heb![]()
Ja Ynske gefeliciteerd.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd!!!
![]()
Wat voor taart heb je?
Dank jequote:Op donderdag 1 september 2005 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja Ynske gefeliciteerd.![]()
btw: kom je vanavond dawg?
sorry hoor...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan zou het geen goed antwoord zijn, soms moet je gewoon wat aanpassingen maken.![]()
Ja. Wil je dat niet meer doen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx
lekkerein je snoet weet je nog
Dawg kan nietquote:Op donderdag 1 september 2005 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je die dan ook eten?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:43 schreef Godlike02 het volgende:
kut taart
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. Wil je dat niet meer doen.
En weer weg. Work as always.![]()
uitlikkenquote:
Mag ik hier uit aflijden dat ik de kans loop vanavond een icoon uit de Griekse oudheid tegen te komen?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |