Knuffelen is een ruim begripquote:Op donderdag 1 september 2005 10:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zolang het bij knuffelen blijft.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
jaloers absoluut nietquote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zie ik iemand jaloers worden?![]()
![]()
jij verkeerd?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Tranceptor het volgende:
Wat ik me even afvraag onder de singles. Als jullie nou een vriendin hebben, hoe val je over het algemeen bij je schoonfamilie?
en dan heb ik het dus niet over degenen wiens schoonmoeder geen kinderwens heeft/had
Dat zeggen ze allemaal....quote:Op donderdag 1 september 2005 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaloers absoluut niet
maareh ik ga mijn nichtje t toch niet aandoen om in contact te moetne komen met Tranceptor
How wacht effe... het gaat je dus alleen maar om het welzijn van Isaquote:Op donderdag 1 september 2005 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaloers absoluut niet
maareh ik ga mijn nichtje t toch niet aandoen om in contact te moetne komen met Tranceptor
ik mag toch hopen dat jij inmiddels oud en wijs genoeg bent he...quote:Op donderdag 1 september 2005 10:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
How wacht effe... het gaat je dus alleen maar om het welzijn van Isa![]()
Nee, ik lig altijd goed bij schoonfamilie tot nu toe met één uitzondering. Ik ben ook goed voor de meisjes met wie ik een relatie heb en dat zien die ouders ook.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat jij inmiddels oud en wijs genoeg bent he...
maareh tip:
houd je bij de oude
hihiquote:Op donderdag 1 september 2005 10:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, ik lig altijd goed bij schoonfamilie tot nu toe met één uitzondering. Ik ben ook goed voor de meisjes met wie ik een relatie heb en dat zien die ouders ook.
maar wel liefquote:
fotoboek gecheckt heeft... Valt toch wel meequote:Op donderdag 1 september 2005 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi
wens ik je veel succes bij mijn ouders...
geloof me die moeten twee keer slikken
Meestal erg goedquote:Op donderdag 1 september 2005 10:55 schreef Tranceptor het volgende:
Wat ik me even afvraag onder de singles. Als jullie nou een vriendin hebben, hoe val je over het algemeen bij je schoonfamilie?
en dan heb ik het dus niet over degenen wiens schoonmoeder geen kinderwens heeft/had
that's your opinionquote:Op donderdag 1 september 2005 11:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
fotoboek gecheckt heeft... Valt toch wel mee![]()
Ik heb bij een meisje waar ik twee weken mee 'had' ... meer contact met haar moeder gehad dan met haar.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:01 schreef PhaE het volgende:
[..]
Meestal erg goed
Heb vaak nog contact met de ouders van de ex lang nadat de relatie voorbij is..
Nah, ok smaken verschillen natuurlijk... Maar ik denk dat niemand bij onze ouders in de smaak valt, althans de eerste maanden sowieso niet. Ze moeten het eerst verdienenquote:
Die fiets weer?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb bij een meisje waar ik twee weken mee 'had' ... meer contact met haar moeder gehad dan met haar.![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nah, ok smaken verschillen natuurlijk... Maar ik denk dat niemand bij onze ouders in de smaak valt, althans de eerste maanden sowieso niet. Ze moeten het eerst verdienen![]()
Dat zei een ex van me ook. Niemand werd geaccepteerd...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nah, ok smaken verschillen natuurlijk... Maar ik denk dat niemand bij onze ouders in de smaak valt, althans de eerste maanden sowieso niet. Ze moeten het eerst verdienen![]()
jij nietquote:Op donderdag 1 september 2005 11:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zei een ex van me ook. Niemand werd geaccepteerd...
Ik denk dat als je gewoon lekker jezelf bent dat je snel genoeg geaccepteerd wordt. Ik ben bovendien niet zo moeilijk in de omgang en praat makkelijk.
Mijn vader heeft de eerste keer dat mijn vriendje bij ons thuiskwam (nu zo'n elf jaar geleden) eerst twee uur met z'n hoofd onder de motorkap gehangen en daarna nog een paar uur niks gezegd...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zei een ex van me ook. Niemand werd geaccepteerd...![]()
Ik denk dat als je gewoon lekker jezelf bent dat je snel genoeg geaccepteerd wordt. Ik ben bovendien niet zo moeilijk in de omgang en praat makkelijk.![]()
Zegt Brugman je iets?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij niet
mijn ouders wel
en dan is t lastig praten hoor
Kei gezellig.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn vader heeft de eerste keer dat mijn vriendje bij ons thuiskwam (nu zo'n elf jaar geleden) eerst twee uur met z'n hoofd onder de motorkap gehangen en daarna nog een paar uur niks gezegd...
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn vader heeft de eerste keer dat mijn vriendje bij ons thuiskwam (nu zo'n elf jaar geleden) eerst twee uur met z'n hoofd onder de motorkap gehangen en daarna nog een paar uur niks gezegd...
quote:
Supersfeertjequote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gezelligheid kent geen tijd.![]()
Ik ben weg
Hahaha, dat mag ook wel na 11 jaar.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Supersfeertje
Is inmiddels helemaal bijgetrokken hoor![]()
Redelijk vlot toch nog?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hahaha, dat mag ook wel na 11 jaar.![]()
achquote:Op donderdag 1 september 2005 11:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hahaha, dat mag ook wel na 11 jaar.![]()
Braboooooo!!quote:
hoor wie t zegtquote:
Een Brabo ja,quote:
quote:
quote:
Tegenwoordig kan iedereen kei zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
, heulemaal nie. Als je kei gaat gebruiken ben je gewoon gedoemd.
Ik blame Hans Teeuwen btw!quote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan iedereen kei zeggen.![]()
Brabants is de moeder aller talen ja, dat klopt. Kei wauw.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan iedereen kei zeggen.![]()
zeg gooi maar met keienquote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Brabands is de moeder aller talen ja, dat klopt. Kei wauw.
Ik kijk keigoed uit.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg gooi maar met keien
kijk wel ff uit waar ze landen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |