quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Kalm...quote:Op donderdag 1 september 2005 03:21 schreef bonapartist het volgende:
Stilte.
Landelijkquote:Op donderdag 1 september 2005 03:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kalm...
Sereen..
Mooi...
Kampvuur..
Kumbaya...
Ach flikker op naar je kutbrommertopic..quote:
Helquote:Op donderdag 1 september 2005 03:24 schreef bonapartist het volgende:
[..]
Landelijk
Rustig
Vredig
Frivool
Puur
Frituur
Ja maar...... Ik hou van jequote:Op donderdag 1 september 2005 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach flikker op naar je kutbrommertopic..
Negeer een stopbord en word geschept door een vuilniswagen.. kan je meteen mee..
Geen idee. Spaans bier begint met een C.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:16 schreef ElCondor het volgende:
Morgen op vakantie!!! Dan gaan we over op de [PeS]
Rara wat is dat?
Ik ga naar Spanje btw
Paella y San Miguel (pwned by Heineken trouwens)?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:16 schreef ElCondor het volgende:
Morgen op vakantie!!! Dan gaan we over op de [PyS]
Rara wat is dat?
Ik ga naar Spanje btw
Que? Wat van Jett? Slaafje, bazin, kloon?quote:Op donderdag 1 september 2005 04:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja maar...... Ik hou van je![]()
Jij bent toch die van Jett![]()
Misschien bedoelt hij "van jetje geven"?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Que? Wat van Jett? Slaafje, bazin, kloon?
Nee
Vrijdag vrij is tof, want op donderdagavond stappen is tofquote:Op donderdag 1 september 2005 17:45 schreef whoops het volgende:
Hoi.
Ik ga naar huis, in het kader van het weekend.
Doei, groetjes en kusjes, whoops
Dat is ook precies de reden dat ik vrijdag altijd vrij ben...quote:Op donderdag 1 september 2005 18:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vrijdag vrij is tof, want op donderdagavond stappen is tof
Ouwe lulquote:Op donderdag 1 september 2005 18:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden dat ik vrijdag altijd vrij ben...
Al ga ik tegenwoording niet heel vaak meer uit op donderdag...
Ik hou mijn feestjes altijd gewoon thuis...quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach flikker op naar je kutbrommertopic..
Negeer een stopbord en word geschept door een vuilniswagen.. kan je meteen mee..
Ha spiekert die er niet is..quote:
Ik ben niet thuis hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 19:44 schreef Janetje het volgende:
Ik wil verdammt nochmal weer eens uit!!
Waarom is nou iedereen weer naar huis!?!
Hee, daar heb je de Barmanquote:
niet waarquote:Op donderdag 1 september 2005 21:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis hoor
[..]
Hee, daar heb je de Barman
Je komt net van de straat af?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:15 schreef JDude het volgende:
Blauw meldt zich ook weer eens
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef Janetje het volgende:
Je komt net van de straat af?
quote:
Is dat topic nou al op slot? Of is het een getal onder de 1000 inmiddels?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:15 schreef JDude het volgende:
Blauw meldt zich ook weer eens
* meldt .quote:Op donderdag 1 september 2005 23:52 schreef Janetje het volgende:
wie is er nog meer zielig thuis?
Een ouwe BeFmod!quote:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat er een Dukes of Hazzard - remake - film uit isquote:
Goh nu al? Met Knoxville en J. Simpson..quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag achter gekomen dat er een Dukes of Hazzard - remake - film uit is
Ja, met al dat mooie weer een tijdje geen TV gekekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goh nu al? Met Knoxville en J. Simpson..
Ik heb het mooie weer een beetje vermeden.. iets te warm voor mij...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, met al dat mooie weer een tijdje geen TV gekeken
Maar goed, ik keek die serie altijd... dus ga de film dan ook maar checken
Zelfs al iemand gevonden die met me mee wil
quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb het mooie weer een beetje vermeden.. iets te warm voor mij...
Mjah.. ik zou het vast een beetje nep vinden, dus ik sla deze film maar over.
[afbeelding] Good for you!
Hmm.. ja.. dat dan weer wel... ja daar moeten we ook eerlijk over wezen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef JDude het volgende:
[..]Ochja, met een goeie voorraad hapjes en drank in de achtertuin kom je een heel eind
Tja, nep... ik vind het wel geinig. Ik wacht ook nog steeds op The A-Team movie
![]()
Je probeert me te ontlopen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef JDude het volgende:
[..]Ochja, met een goeie voorraad hapjes en drank in de achtertuin kom je een heel eind
![]()
Natuurlijk..quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:17 schreef rompompom het volgende:
Niet thuis, wel zielig. Mag dat ook?
De vent die Hannibal speelt is doodquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:14 schreef JDude het volgende:
![]()
Ik heb nét gereageerd, Z.quote:
Ik had de nieuwe line-up al eens uitgedacht, maar ben m vergeten geloof ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
De vent die Hannibal speelt is dood
Niemand kan hem vervangen!
Shiiiiit, ik dacht 1 ofzo, of 2quote:
Die anderen leven toch nog allemaal gewoon? Die kun je dan niet met goed fatsoen vervangen vind ik!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik had de nieuwe line-up al eens uitgedacht, maar ben m vergeten geloof ik
De volledige cast van The Dukes is ook vast nog niet dood. Maar de meesten lijken niet meer op hun personages van twintig jaar geleden. Een rimpelige Murdoc van 50 komt niet écht overtuigend meer over, wel?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die anderen leven toch nog allemaal gewoon? Die kun je dan niet met goed fatsoen vervangen vind ik!
Er moet gewoon een of andere totaal onbekende vent van straat worden geplukt die onwijs op hem lijkt en dan maar hopen dat er een klein beetje acteertalent in zit!
Nou, als hij dezelfde capriolen uithaalt, maakt het niet zoveel uit wat hem betreft. Face achter een rollator die makkelijk met de vrouwtjes omgaat is weer een ander verhaal natuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:28 schreef JDude het volgende:
[..]
De volledige cast van The Dukes is ook vast nog niet dood. Maar de meesten lijken niet meer op hun personages van twintig jaar geleden. Een rimpelige Murdoc van 50 komt niet écht overtuigend meer over, wel?
Welkom in het Talpa-Tijdperk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:38 schreef Janetje het volgende:
Nou heb ik nederlandse tv, eindelijk, na 2 jaar belgische, na 2 jaar zeiken en verzuchten hoe heerlijk het zou zijn weer eens nl tv te kijken op mn kamer... kijk ik er nog nooit naar..
Wat is er mis met me? (of eigenlijk meer, met de programmering van die stomme nl zenders)
Daar kijk ik uit principe niet naar..quote:
Een reeks betekent niet meteen dat er vrijuit posts opgekrikt moeten worden. Zoals ik in het vorige topic al zei:quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Net5 is echt zo'n serie zender, ik kan me niet voorstellen dat je daar niks op kan vindenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar kijk ik uit principe niet naar..
Nickelodeon natuurlijk wel, dat is naast discovery essentieel bij mijn nachtelijke avonturen op fok...
Daarnaast moet het met een 'h' geschreven worden, meen ik: hola.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een reeks betekent niet meteen dat er vrijuit posts opgekrikt moeten worden. Zoals ik in het vorige topic al zei:
[..]
Sjongejonge wat een gezeik zeg. Alsof mij het wat kan verrekken hoeveel posts ik hebquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een reeks betekent niet meteen dat er vrijuit posts opgekrikt moeten worden. Zoals ik in het vorige topic al zei:
[..]
Man hap toch niet zoquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sjongejonge wat een gezeik zeg. Alsof mij het wat kan verrekken hoeveel posts ik heb![]()
billy bijdehand ook weer aanwezig?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daarnaast moet het met een 'h' geschreven worden, meen ik: hola.
Chill out men..quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
billy bijdehand ook weer aanwezig?
Dude! Neem een biertje en ontspan ofzo!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
billy bijdehand ook weer aanwezig?
ja gewerkt enn school enzo...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude! Neem een biertje en ontspan ofzo!![]()
Dan helemaal! Hier, een Hertog-Jan. Zet zelf wat ontspannen muziek op en denk nog even niet aan morgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ja gewerkt enn school enzo...
That's the spirit!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan helemaal! Hier, een Hertog-Jan. Zet zelf wat ontspannen muziek op en denk nog even niet aan morgen[afbeelding]
* leolinedance zet Royksopp opquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan helemaal! Hier, een Hertog-Jan. Zet zelf wat ontspannen muziek op en denk nog even niet aan morgen[afbeelding]
Morgen een kroegje in duiken thuis waar ze hertog jan van de tap schenken... 1.40 per glasquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waarquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Morgen een kroegje in duiken thuis waar ze hertog jan van de tap schenken... 1.40 per glas
Alblasserdamquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar
OMG... ik zapte net langs het weerbericht van Talpa... wat is dat slécht!!! Ik moest bijna janken van het lachen
Nederland hangt hier op A0-formaat boven m'n hoofd... en ik keek gewoon in een keer naar het goeie punt waar ik dacht dat het lagquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alblasserdam
kan intussen ook weer gewoon 1.60 zijn
Netjesquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Nederland hangt hier op A0-formaat boven m'n hoofd... en ik keek gewoon in een keer naar het goeie punt waar ik dacht dat het lag
*trots op mede-fok!ker is..quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef whoops het volgende:
Ik heb het, gelukkig, nog nooit gezien, dat hele talpa...
Sterker nog, ik heb heel m'n tv nog niet aan gehad sinds die zender er is...
Röyksoppquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance zet Royksopp op![]()
Thanx voor het biertje![]()
Morgen is chill. Van 9 tot 12 naar school. smiddags vrij. 's avonds de kroeg in![]()
Ik kom daar een keertje langs ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Morgen een kroegje in duiken thuis waar ze hertog jan van de tap schenken... 1.40 per glas
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef whoops het volgende:
Ik heb het, gelukkig, nog nooit gezien, dat hele talpa...
Sterker nog, ik heb heel m'n tv nog niet aan gehad sinds die zender er is...
Daar ook al?quote:
Waarom tv kijken als je FOK! hebt?quote:
Daar zijn soms betere rellen te zien..quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Waarom tv kijken als je FOK! hebt?
♪ I'm gonna be a Fok!kerquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Waarom tv kijken als je FOK! hebt?
Ken ze geloof ik niet eensquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb ze live op Lowlands gezien, drie jaar terug
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
♪ I'm gonna be a Fok!ker
'till I die! ♪
Jerry!! Jerry!! Jerry!! Jerry!! Jerry!! Jerry!! Janet!! Jerry!! Jerry!! Jerry!! Jerry!! Jerry!! Jerry!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar zijn soms betere rellen te zien..
Alt-honderdzoveel... Of natuurlijk gewoon de aloude copy-paste...quote:
Toe, stuur me een linkje op msnquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:33 schreef rompompom het volgende:
[..]Downloaden, voor straf
[..]
Geheim van de smid musicus
alt + 13
Nou de gevolgen nog afwachten morgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:38 schreef whoops het volgende:
Vandaag aan de geweldige combinatie bier-wijn-bier-witbier-bier-wijn bezig...
Werkt prima moet ik zeggen...
Twee weken geleden de combiquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:38 schreef whoops het volgende:
Vandaag aan de geweldige combinatie bier-wijn-bier-witbier-bier-wijn bezig...
Werkt prima moet ik zeggen...
Ik hoop niet dat ik morgen even brak ben als dinsdag...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou de gevolgen nog afwachten morgen
Het is de kracht van het combineren heb ik altijd geleerd...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Twee weken geleden de combi
Kristallbier, berliner Weize, tequilla, jägemeister, berliner Weize, martini, absinth, bier
Dat werkte ook best aardig
Dat geeft een soort van opvangkussen inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik morgen even brak ben als dinsdag...
Klein voordeel is dat ik niet hoef te werken morgen...
Zo 'dronken' ben ik zelden geweestquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:46 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is de kracht van het combineren heb ik altijd geleerd...
's Nachts een vent, 's middags een vent...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat geeft een soort van opvangkussen inderdaad
Good night BeFmod..quote:
Dronken zijn is underrated...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo 'dronken' ben ik zelden geweesten hoop ik ook zelden meer te worden.. [afbeelding]
Hoewel.. ik moet zeggen dat het kaarten nog best goed ging...
Slaaptrusten enzo...quote:
Slaap lekker JDudequote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Dronken zijn is underrated...Ken je de url van 14.gif al uit je kop?
Wat deed je, strippoker?![]()
Dat heb je niet zelf getyptquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]Mwah.. het kan leuk zijn... http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif
![]()
Neen, een duits spelletje.. geen kleren uittrekken involved
over bij-editen gesprokenquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat heb je niet zelf getypt
En nog later bijge-edit ook trouwens!
Dat truucje kennen wel allemaal wel hoor...quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Echt wel![]()
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif
Hmm. Ik weet het niet. Kan je niet even een camfilmpje maken waarop je het typt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Jazeker kan datquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm. Ik weet het niet. Kan je niet even een camfilmpje maken waarop je het typt?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat truucje kennen wel allemaal wel hoor...
Wees gerust, ik heb het gewoon een keer gecopied en vijf keer gepaste...quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:07 schreef Janetje het volgende:
[..]Als je het 4 keer getypt hebt weet je het ook wel uit je hoofd hoor
![]()
![]()
Ik type het ook alleen vanwege Whatpulse zelfquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb het gewoon een keer gecopied en vijf keer gepaste...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik type het ook alleen vanwege Whatpulse zelf
Ik kots van jou...quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kots van jou...
Hehehe.. garpje..
Bladiebladieblaatquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:27 schreef whoops het volgende:
Whatpulse werkt niet op mijn nerd-computers... Anders had ik gewonnen....
Een echte net-niet-rel dus...quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:29 schreef rompompom het volgende:
[..]Als je dat subje er niet bij had gezet, wás ik me toch een partij kwaad geworden!
![]()
![]()
Rpp en rellen?quote:
Ik zei toch net-niet...quote:
Ben nogal impulsief zoals je weetquote:
Ik fix het voor je.... Als BeFnerd zijnde...quote:
Waarom, wat heeft het met bef te makenquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik fix het voor je.... Als BeFnerd zijnde...
Ja, da's ook waar...quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom, wat heeft het met bef te maken
Ja, ik zei het ook zomaar, niet echt serieus ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 02:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom, wat heeft het met bef te maken
quote:Op vrijdag 2 september 2005 02:56 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, da's ook waar...
Maar aan de andere kant, hoe vaak lees jij de OP nog door?
Helaas, kans gemist, hij's nu weg...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:02 schreef Janetje het volgende:
[..]af en toe om te kijken of er nog nieuwe quotes bij staan..
Met den poten van den OP afblijven is het motto...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Helaas, kans gemist, hij's nu weg...
En ik zet 'm dus niet weer terug...![]()
Ik heb één keer een dubbele link naar de OP eruit gehaaldquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met den poten van den OP afblijven is het motto...
Zeg maar whoops, wat ik me nou al afvraag sinds ik je hier eerst zag rondhuppelen, jouw username is toch dezelfde als die van dat gastje dat nogal vaak rondhuppelt op tmf?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Helaas, kans gemist, hij's nu weg...
En ik zet 'm dus niet weer terug...![]()
Ik heb er twee keer een quote in gezet... Waarvan eentje reedsch weer verwijderd...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb één keer een dubbele link naar de OP eruit gehaald
Ik huppel niet rond op tmf, over het algemeen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg maar whoops, wat ik me nou al afvraag sinds ik je hier eerst zag rondhuppelen, jouw username is toch dezelfde als die van dat gastje dat nogal vaak rondhuppelt op tmf?
Ben jij dat of heb je gewoon dezelfde username?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:12 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik huppel niet rond op tmf, over het algemeen...
Jij wel dus?
Ok, als jullie over TMF gaan praten haak ik écht afquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:12 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik huppel niet rond op tmf, over het algemeen...
Jij wel dus?
Poosje geleden daar nog wat gereld met killswitch, petre86 en cerror.. was best lachenquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:13 schreef Janetje het volgende:
[..]In een ver en duister verleden wel gedaan ja..
![]()
tot ik Fok! ontdekte..
Laaaters....quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, als jullie over TMF gaan praten haak ik écht af
Maar het is sowieso wel tijd, dus ik spreek u later wel weer![]()
Whehehe daar had ik vast bij moeten zijn...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Poosje geleden daar nog wat gereld met killswitch, petre86 en cerror.. was best lachen
Nee, jij hebt mij verlaten voor peter! Ja, omdat jij vreemd ging met die en die! Maar waarom nou met een man??!! Ja.. jij gaf me niet veel keus.. Ja janet, hij is nu van mij...geweldig was dat...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Whehehe daar had ik vast bij moeten zijn...
Tegenwoordig open je voor dat soort dingen gewoon wat relkloons voor in R&P ?
Maar hier kan je wel voor altijd nog teruglezen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:33 schreef Janetje het volgende:
[..]Het was iig humor.
Mwah.. misschien wel een leuk idee om eens te doen.. maar ja.. hier kan het meteen gesloten worden![]()
Hehehe.. ja dat is waarquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:36 schreef whoops het volgende:
[..]
Maar hier kan je wel voor altijd nog teruglezen...
Ik zie mezelf in 2040 nog wel over de vloer rollen van het lachen over Fok!...
Dirkh's casemod is inderdaad geniaal ja...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. ja dat is waar![]()
Ik moet echt eens alle TTT's doornemen..
*alvast absolute favoriet heeft....
een oude TTT (geloof ik):
[showoff topic] Case modden met dirkh: de kutmuis
Naja.. trusten
Dat dacht ik..quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Dirkh's casemod is inderdaad geniaal ja...
Deze staat als eerste in mijn bookmarks: [TK]Een wandelende takquote:
Ik geloof pas dat je 'm zelft tiept als je hem fonetisch kan opdreunen... Dus: haa tee tee pee dubbele punt slash slash.... Etc...quote:
Dat kan ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:46 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik geloof pas dat je 'm zelft tiept als je hem fonetisch kan opdreunen... Dus: haa tee tee pee dubbele punt slash slash.... Etc...
Als ik zou weten hoe dat klotefilmpje te verkleinen zou ik hem er al op hebben staan.. En ik ben nu thuis..quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op dat filmpje
Zeg, ga eens vlot aan de HJ jijquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als ik zou weten hoe dat klotefilmpje te verkleinen zou ik hem er al op hebben staan.. En ik ben nu thuis..niet in mn kamertje.
Goed plan..quote:
Vriendin of geen vriendin, daar gaat een HJ echt niet minder van smaken!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goed plan..alleen fliendinnetje belt niet terug...
Ze gaat niet mee...quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vriendin of geen vriendin, daar gaat een HJ echt niet minder van smaken!
Sómmige mensenquote:
Wie slaat er nou een tap-HJ af?quote:
Nou, het is aardig aan het doodbloeden andersquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
Zo, ik heb een aantal BeF topics gemist in de week dat ik naar Walibi was zie ik
Zeker, erg veel lol gehadquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, het is aardig aan het doodbloeden anders
Alles wel? Leuke tijd gehad aldaar?
Biel en flituulquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef Janetje het volgende:
Bier of andere alcoholbevattende substanties!
Dude! Heb je tijd ovel ofzo? Ik zou zeggen die fliettent uit de OP en deze elvool telugquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kunstwerkje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Jezus fucking chlistus...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kunstwerkje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het neerleggen was niet zo veel werk hoor, heb alleen wel 3 weken lang veel bier moeten zuipen voordat ik al die doppen bij elkaar hadquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude! Heb je tijd ovel ofzo? Ik zou zeggen die fliettent uit de OP en deze elvool telug
Doe ik morgen wel ffquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:14 schreef rompompom het volgende:
Moet je eigenlijk vool het mooie wel effe lechte haken maken om BeF heen
Lekkelquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:18 schreef petre86 het volgende:
eeeeeeeey bieltje?
Ik heb nogquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:18 schreef petre86 het volgende:
eeeeeeeey bieltje?
Nah.. omdat jij het bent..quote:
Bquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
*ik heb nog*
Mag dat?
A) Ja
B) Nee
u heeft nog 10 seconden
liefquote:
a... uhhh bquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
*ik heb nog*
Mag dat?
A) Ja
B) Nee
u heeft nog 10 seconden
quote:
*naar overkant kijkt..quote:
foutquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:23 schreef jackson het volgende:
[..]
a... uhhh b
nee toch a....
b
ben ik te laat?
ik ben te laat heh?
nee toch...
kut ik ben te laat
Lekker!!quote:
Where are you waiting for?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
*naar overkant kijkt..
*pizzaria ziet..
quote:
Ik heb gedronken dus lul maar watquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:23 schreef Janetje het volgende:
[..]wacht maar tot je mee leert kennen..
ja ....quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
fout
het goede antwoord was:
B) dat mag niet, dat kan niet.
uitleg:
wanneer men u de vraag steld die de aanleiding van deze tegenvraag is, drinkt u uw huidige bier in 1 atje op, en zegt u volmondig: "JA! doe mij nog maar zo'n lekker biertje!"
134/3/7= meer dan 6 flesjes per dag, doe je goedquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het neerleggen was niet zo veel werk hoor, heb alleen wel 3 weken lang veel bier moeten zuipen voordat ik al die doppen bij elkaar had
Dat kan harder...quote:
Hey RPP!quote:
Ik kan er wel een paar voor jou bestellen.. stuk of 12, jij betaalt zelf natuurlijk...quote:
Vast welquote:
Mits AH pizza op mijn bonuskaartquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kan er wel een paar voor jou bestellen.. stuk of 12, jij betaalt zelf natuurlijk...
Ik kwam tot 135quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:31 schreef Zebbie het volgende:
[..]
134/3/7= meer dan 6 flesjes per dag, doe je goed![]()
Als je maar niet denkt dat ik het nog een keer na ga tellenquote:
Goed! Maar ik schrik van je, je lijkt wel vrolijck!quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:33 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hey RPP!
Hoe gaat het met de bodem van de oceaan?
Trouwens gister een kei optreden meegemaakt van Carnal Leftovers!
carnalleftovers.com trouwens (ik heb het guestbook gemaakt)
136quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik het nog een keer na ga tellen
Je bent gewoon gek gewordenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed! Maar ik schrik van je, je lijkt wel vrolijck!
nee opnieuwquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:43 schreef The_Terminator het volgende:
2e poging:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu beter?
quote:
Wat????? !!!quote:
Ja... lang en stijfquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]Je bent wel een lul ook he?
*eensch is
Zoals ze in Zeeland altijd zeggen (echt, die zeggen NIKS anders!) Lull'n loat'n!quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:43 schreef The_Terminator het volgende:
2e poging:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu beter?
ja mooiquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik was nog wat vergeten
Kijk maar:
[afbeelding]
Dit is de final![]()
Ik heb beide dagelijks...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:51 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik heb net een goed gesprek gehad en ik heb de mogelijk onmeuglijk bezopen te worden.
Kriegheid alom!
Zaupfen hodverredomme!quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb beide dagelijks...
maar proost!
Mijn broer is een held.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zie je! Als ik het niet dacht! Hoeveel heb je gezopen?!
Site ziet er puick uit trouwens [afbeelding]
Ben al bezigquote:
Maar... et kan niet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, ik wilde dat ik mee kon doen!
Mag je er zelf infrottenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
Ok, een 2e final. Deze lijkt me het beste voor de OP
[afbeelding]
Ik heb hier genoeg bier om iemand te aborteren zonder verder verdovingquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, ik wilde dat ik mee kon doen!
Sterk!quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik heb hier genoeg bier om iemand te aborteren zonder verder verdoving
Waterquote:
Er is niks anders??quote:
Mag ik bij jou komen zuipen dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Grapje zekerquote:
Amateur aborteur! Ook na de geboorte nog?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik kan me hier altijd wel kort zuipen... meer dan 100 flessen wijn en genoeg andere shitquote:
Over zulks maak ik nooit grappen...quote:
Dat ene lijk met dat lange haar als hoofdplaatje is mijn broerquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zijn band? Echt een hele vette lay-out
[..]
Nee, schip zonder alcohol enzo
gaar zeg als je nix hebtquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Over zulks maak ik nooit grappen...
Kopiër gewoon:quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag je er zelf infrotten
Ik stem die zogenaamde Meet-plek er democratisch uit trouwens.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Oh ja.. er is nog melk.. maar dat is niet zo lekker om 2 uur desnachts...quote:
Die van GJ was ook van jou zeker?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:04 schreef Duncan-Death het volgende:
twee quotes uit de OP zijn van mij wist je dat?
Prima ende puick.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat vinden jullie ervan? Doen?
Tuurlijk was die van GJ van mijquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die van GJ was ook van jou zeker?
ééntje ervan van mij... en dat frituurkot yvonne was van mij
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:08 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Tuurlijk was die van GJ van mij
Hij was porno aan het kijken toen ik postte
Duhuh!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:09 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik wist het...
Dat taalgebruik endezo...
Ja ik ken hem niet!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:10 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Duhuh!
Alsof Dazzled zo ingenieus is
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:08 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Tuurlijk was die van GJ van mij
Hij was porno aan het kijken toen ik postte
Ik vond het ook al frappante overeenkomsten vertonen, helemaal toen Janetje me vertelde dat dat een bekende van jou isquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:10 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Duhuh!
Alsof Dazzled zo ingenieus is
Dazzled is mijn beste vriendquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vond het ook al frappante overeenkomsten vertonen, helemaal toen Janetje me vertelde dat dat een bekende van jou is
Tofheid!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:14 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Dazzled is mijn beste vriend
Gertjan heet hij.
Hij krijgt altijd alle mooie vrouwen.
Water in benzine zou ook wel een leuke zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:19 schreef Janetje het volgende:
Ik wil een schriftelijke cursus water in bier veranderen...
Water in goud...quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Water in benzine zou ook wel een leuke zijn![]()
Dan moet je bij Jezus.. Oh nee, dat was wijn, laat maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:19 schreef Janetje het volgende:
Ik wil een schriftelijke cursus water in bier veranderen...
Wijn is voor mietjes!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet je bij Jezus.. Oh nee, dat was wijn, laat maar
Dat komt zo aan in je maag he.. vooral als het weer verhardt...quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vloeibaar goud dan. Goudgeel, met een leuk kraagje
Bij mij komt het er weer gewoon vloeibaar uit. Verloren, voor altijdquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat komt zo aan in je maag he.. vooral als het weer verhardt...
Bier heb je al..quote:
Ik kots op jouw ava.. mag wel hequote:
Ik denk niet dat iedereen dat boeitquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kots op jouw ava.. mag wel he
Tuurlijk, daarom is ie er ook in de bijpassende kleur.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof enzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom is ie er ook in de bijpassende kleur.
Geef maar toe, je wilt weer naar België terug!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh..quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geef maar toe, je wilt weer naar België terug!
Absoluut. Ik mag jou ook wel.quote:
He schijterd, terug naar PUB.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:34 schreef Duncan-Death het volgende:
peop!
Je bent de enige..quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Absoluut. Ik mag jou ook wel.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
He schijterd, terug naar PUB.![]()
Serieus, belgen hebben wel iets op het accentje na.quote:
Misschien dat je wat kan aftappen ergens?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahuh..in ieder geval de Belgische programmering terug..
IK BEN GVD GEEN BELG!!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Serieus, belgen hebben wel iets op het accentje na.
Lief hè, zo'n zachte 'g'quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
IK BEN GVD GEEN BELG!!!!
IK ZAT ER ALLEEN MAAR OP KAMERS!!!
Och germ.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
IK BEN GVD GEEN BELG!!!!
IK ZAT ER ALLEEN MAAR OP KAMERS!!!
quote:
Nog even kijken of je wel oldskool bent?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:38 schreef Jaguarized het volgende:
Is jackson er nog? Of ligt die al half te slapen? En whoops?
Ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:41 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Nog even kijken of je wel oldskool bent?
Jij dan! Jij hebt een nummer boven de 120,000!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:41 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Nog even kijken of je wel oldskool bent?
Wat een kutn00b idd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij dan! Jij hebt een nummer boven de 120,000!
Wehehehehehehehequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij dan! Jij hebt een nummer boven de 120,000!
Ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ja verdomme he komt nou heel PUB overlopen hierheen?
Ja, houd jij ze eens effe bij je daar!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ja verdomme he komt nou heel PUB overlopen hierheen?
Niet op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als er maar bier en frituur is![]()
Stelletje overlopers.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, houd jij ze eens effe bij je daar!
Tief op straathoer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |