Het neerleggen was niet zo veel werk hoor, heb alleen wel 3 weken lang veel bier moeten zuipen voordat ik al die doppen bij elkaar hadquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude! Heb je tijd ovel ofzo? Ik zou zeggen die fliettent uit de OP en deze elvool telug
Doe ik morgen wel ffquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:14 schreef rompompom het volgende:
Moet je eigenlijk vool het mooie wel effe lechte haken maken om BeF heen
Lekkelquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:18 schreef petre86 het volgende:
eeeeeeeey bieltje?
Ik heb nogquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:18 schreef petre86 het volgende:
eeeeeeeey bieltje?
Nah.. omdat jij het bent..quote:
Bquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
*ik heb nog*
Mag dat?
A) Ja
B) Nee
u heeft nog 10 seconden
liefquote:
a... uhhh bquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
*ik heb nog*
Mag dat?
A) Ja
B) Nee
u heeft nog 10 seconden
quote:
*naar overkant kijkt..quote:
foutquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:23 schreef jackson het volgende:
[..]
a... uhhh b
nee toch a....
b
ben ik te laat?
ik ben te laat heh?
nee toch...
kut ik ben te laat
Lekker!!quote:
Where are you waiting for?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
*naar overkant kijkt..
*pizzaria ziet..
quote:
Ik heb gedronken dus lul maar watquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:23 schreef Janetje het volgende:
[..]wacht maar tot je mee leert kennen..
ja ....quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
fout
het goede antwoord was:
B) dat mag niet, dat kan niet.
uitleg:
wanneer men u de vraag steld die de aanleiding van deze tegenvraag is, drinkt u uw huidige bier in 1 atje op, en zegt u volmondig: "JA! doe mij nog maar zo'n lekker biertje!"
134/3/7= meer dan 6 flesjes per dag, doe je goedquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het neerleggen was niet zo veel werk hoor, heb alleen wel 3 weken lang veel bier moeten zuipen voordat ik al die doppen bij elkaar had
Dat kan harder...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |