Ik geloof pas dat je 'm zelft tiept als je hem fonetisch kan opdreunen... Dus: haa tee tee pee dubbele punt slash slash.... Etc...quote:
Dat kan ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:46 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik geloof pas dat je 'm zelft tiept als je hem fonetisch kan opdreunen... Dus: haa tee tee pee dubbele punt slash slash.... Etc...
Als ik zou weten hoe dat klotefilmpje te verkleinen zou ik hem er al op hebben staan.. En ik ben nu thuis..quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op dat filmpje
Zeg, ga eens vlot aan de HJ jijquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als ik zou weten hoe dat klotefilmpje te verkleinen zou ik hem er al op hebben staan.. En ik ben nu thuis..niet in mn kamertje.
Goed plan..quote:
Vriendin of geen vriendin, daar gaat een HJ echt niet minder van smaken!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goed plan..alleen fliendinnetje belt niet terug...
Ze gaat niet mee...quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vriendin of geen vriendin, daar gaat een HJ echt niet minder van smaken!
Wie slaat er nou een tap-HJ af?quote:
Nou, het is aardig aan het doodbloeden andersquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
Zo, ik heb een aantal BeF topics gemist in de week dat ik naar Walibi was zie ik
Zeker, erg veel lol gehadquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, het is aardig aan het doodbloeden anders
Alles wel? Leuke tijd gehad aldaar?
Biel en flituulquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef Janetje het volgende:
Bier of andere alcoholbevattende substanties!
Dude! Heb je tijd ovel ofzo? Ik zou zeggen die fliettent uit de OP en deze elvool telugquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kunstwerkje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Jezus fucking chlistus...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:09 schreef The_Terminator het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kunstwerkje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het neerleggen was niet zo veel werk hoor, heb alleen wel 3 weken lang veel bier moeten zuipen voordat ik al die doppen bij elkaar hadquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude! Heb je tijd ovel ofzo? Ik zou zeggen die fliettent uit de OP en deze elvool telug
Doe ik morgen wel ffquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:14 schreef rompompom het volgende:
Moet je eigenlijk vool het mooie wel effe lechte haken maken om BeF heen
Lekkelquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:18 schreef petre86 het volgende:
eeeeeeeey bieltje?
Ik heb nogquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:18 schreef petre86 het volgende:
eeeeeeeey bieltje?
Nah.. omdat jij het bent..quote:
Bquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
*ik heb nog*
Mag dat?
A) Ja
B) Nee
u heeft nog 10 seconden
liefquote:
a... uhhh bquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
*ik heb nog*
Mag dat?
A) Ja
B) Nee
u heeft nog 10 seconden
quote:
*naar overkant kijkt..quote:
foutquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:23 schreef jackson het volgende:
[..]
a... uhhh b
nee toch a....
b
ben ik te laat?
ik ben te laat heh?
nee toch...
kut ik ben te laat
Lekker!!quote:
Where are you waiting for?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
*naar overkant kijkt..
*pizzaria ziet..
quote:
Ik heb gedronken dus lul maar watquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:23 schreef Janetje het volgende:
[..]wacht maar tot je mee leert kennen..
ja ....quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
fout
het goede antwoord was:
B) dat mag niet, dat kan niet.
uitleg:
wanneer men u de vraag steld die de aanleiding van deze tegenvraag is, drinkt u uw huidige bier in 1 atje op, en zegt u volmondig: "JA! doe mij nog maar zo'n lekker biertje!"
134/3/7= meer dan 6 flesjes per dag, doe je goedquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het neerleggen was niet zo veel werk hoor, heb alleen wel 3 weken lang veel bier moeten zuipen voordat ik al die doppen bij elkaar had
Dat kan harder...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |