Hey RPP!quote:
Ik kan er wel een paar voor jou bestellen.. stuk of 12, jij betaalt zelf natuurlijk...quote:
Vast welquote:
Mits AH pizza op mijn bonuskaartquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kan er wel een paar voor jou bestellen.. stuk of 12, jij betaalt zelf natuurlijk...
Ik kwam tot 135quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:31 schreef Zebbie het volgende:
[..]
134/3/7= meer dan 6 flesjes per dag, doe je goed![]()
Als je maar niet denkt dat ik het nog een keer na ga tellenquote:
Goed! Maar ik schrik van je, je lijkt wel vrolijck!quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:33 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hey RPP!
Hoe gaat het met de bodem van de oceaan?
Trouwens gister een kei optreden meegemaakt van Carnal Leftovers!
carnalleftovers.com trouwens (ik heb het guestbook gemaakt)
136quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik het nog een keer na ga tellen
Je bent gewoon gek gewordenquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed! Maar ik schrik van je, je lijkt wel vrolijck!
nee opnieuwquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:43 schreef The_Terminator het volgende:
2e poging:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu beter?
quote:
Wat????? !!!quote:
Ja... lang en stijfquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]Je bent wel een lul ook he?
*eensch is
Zoals ze in Zeeland altijd zeggen (echt, die zeggen NIKS anders!) Lull'n loat'n!quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:43 schreef The_Terminator het volgende:
2e poging:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu beter?
ja mooiquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik was nog wat vergeten
Kijk maar:
[afbeelding]
Dit is de final![]()
Ik heb beide dagelijks...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:51 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik heb net een goed gesprek gehad en ik heb de mogelijk onmeuglijk bezopen te worden.
Kriegheid alom!
Zaupfen hodverredomme!quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb beide dagelijks...
maar proost!
Mijn broer is een held.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zie je! Als ik het niet dacht! Hoeveel heb je gezopen?!
Site ziet er puick uit trouwens [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |