abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22079266
Zie MUUS vuile kutheks!!!!

Blijkbaar heeft hij een muis gemod die nu anatomisch correct is, inclusief schaamhaar en bonkjes. De foto's volgen nog. Hoe goed kan jij je computer modden in anatomisch correcte geslachtsdelen?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Admin maandag 20 september 2004 @ 13:08:17 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_22079288
Ik heb alleen mn schamhaar maar opgestuurd, niet mn hele muis
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 20 september 2004 @ 13:10:11 #3
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_22079328
Miauw
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  maandag 20 september 2004 @ 17:05:18 #4
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_22084926
Schaamhaar...bah
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  maandag 20 september 2004 @ 17:18:53 #5
55183 dork22
Always the hard way
pi_22085234
Uhm.. tja ik snap het niet hoor
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
Does he exist like me or you?
You do not exist.
pi_22085859
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:18 schreef dork22 het volgende:
Uhm.. tja ik snap het niet hoor
Dat geeft niet, hij was ook erg moeilijk
pi_22085985
Hij stinkt wel! Zou ik 'm een keer moeten wassen?
pi_22086062
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:49 schreef Dirkh het volgende:
Hij stinkt wel! Zou ik 'm een keer moeten wassen?
Lijkt mij wel ja, elke doos gaat stinken als je hem niet wast, dus een anatomisch correcte muis met schaamhaar zal dat ook doen denk ik. Maar neem wel een pH neutrale shampoo of van die speciale zeep voor een doos.
pi_22086182

Goed, wat heb ik hier voor moeten doen, voor als jullie ook je muis willen modden.

Allereerst heb je schaamhaar nodig. Je kan die van jezelf gebruiken of als je nog geen schaamhaar hebt, kan je yvonne even mailen.
Dan heb je een vlak opervlak nodig, waar je een beetje cola op giet. Dit laat je even liggen, zodat het een beetje plakkerig wordt.
Daarna strooi je het schaamhaar over de half opgedroogde cola heen. Dan wacht je weer even.
Neem dan een muis, bij voorkeur een optische, anders zit je bal onder het haar .
Ga dan met de nderkant van de muis door de cola met haar heen. Doe dit rustig aan.
Leg de muis op de kop, om te drogen.
Herhaal dit meerdere malen om een flinke laag haar aan de muis te kunnen laten plakken.

pi_22086712
De Micropon.

Zeer makkelijk om te gebruiken als je met iemand zit te lullen en je wilt alleen maar vieze taal uitkramen.

Hiervoor is nodig een tampon van jezelf (indien je van het vrouwlijk geslacht bent) van je moeder of je zus. Als er van bovenstaande niemand beschikbaar is, mail even naar yvonne.

De tampon moet wel gebruikt zijn. Het liefst gedroogd in de zon. Deze hang je aan de microfoon met het bijgeleverde touwtje.
Klaar! Een makkelijke mod, maar wel zeer handig.
Succes.
pi_22088811
De draadloze muis.

Het gemak van een draadloze muis is groot. Het geklier dat je snoer weer ergens achter blijft hangen is verleden tijd.
Maar wat doe je als je een klein budget hebt? Juist, je maakt je eigen draadloze muis.

Ga naar de winkel en koop een goedkope muis en lach de verkoper uit als hij probeert uit te leggen dat een draadloze (en ook nog eens dure) meer voordelen heeft.
Zoiets als deze:

Neem een schaar, liefst een scherpe. Als je geen scherpe hebt, mail yvonne dan even.
En knip het snoer ongeveer 7 á 8 cm van de muis af. (Denk er aan, het snoer mag niet korter, i.v.m. bereik van het signaal.)

Je hebt nu het moeilijkste gehad. Neem de stekker en steek die in de poort en drappeer het snoer een beetje langs je kast, het liefst op je buro.
Je muis kan je gewoon neerleggen waar je wilt, zolang er maar zicht is op het uiteinde van het snoer wat je hebt aangesloten op je pc. Dit in verband met de ontvangst en verzenden van het signaal.

maandag 20 september 2004 @ 20:32:26 #12
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_22090107
hoe pak je dat met deze aan? Je weet wel, zo een waar je met je vingers over het rode knopje moet strelen?

Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_22090301
Je haalt het balletje er uit, en knipt het snoer door.
Dan boor je een gaatje door het balletje en daar rijg je het snoertje doorheen.
Dan neem je je vriendin, als je die niet hebt kan je yvonne mailen en daar prop je het balletje in haar mond.

pi_22091207
Dit is wel een mooie video wall. Men neme wat goedkope monitors, paar kabeltjes aan elkaar knopen, lekker relaxed videokaartje erbij en voila:

maandag 20 september 2004 @ 21:15:13 #15
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22091261
Dirkh
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22091535
Geweldig topic! . .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_22091765
Waarom nog telkens klooien met de laatste virusscanner downloaden, licenties betalen, trage computers, als je op een veel betere manier bescherming tegen virussen kan krijgen. Het is zo simpel, gewoon een monddoekje.

pi_22091943
En als je er geen hebt moet je yvonne even mailen.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_22091987
quote:
Op maandag 20 september 2004 21:44 schreef beaverhausen het volgende:
Een virus of een monddoekje?
pi_22091991
quote:
Op maandag 20 september 2004 21:44 schreef beaverhausen het volgende:
  maandag 20 september 2004 @ 22:49:01 #21
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_22093765
quote:
Op maandag 20 september 2004 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
Geweldig topic! . .
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_22127839
Een ergonomisch toetsenbord, wie kan nog zonder?
Niemand!

Maar wat kosten die dingen. Een beetje een goede, die ook in standen te verstellen is kost al gauw zo'n 150 euro. Dat moet met minder geld te doen zijn.

Ga dus naar de winkel en vraag aan de verkoper om een gewoon toetsenbord. Lach de verkoper uit, als deze je een ergonomische wil verkopen. Die gasten willen alleen maar geld verdienen.
Zoiets als deze:

Neem een zaag, leen die van je vader, of als deze er geen een heeft, mail yvonne dan even.

Men zaagt eerst een kleine insnede aan de bovenkant.

En je doet dit dan ook aan de onderkant. Zoals op deze foto te zien is, moeten de zaagsneden wel direkt tegen over elkaar staan.

Als je dat gedaan hebt, leg dan het toetsenbord op een harde ondergrond, bijvoorbeeld op je buro en zorg ervoor dat de zaagsnede net iets over de rand van je buro uitsteken.
En geef dan een flinke duw aan het uitstekende gedeelte.

Het toetsenbord is nu bijna klaar. Er zullen wat deeltjes plastic en zo nog in de weg zitten. Die kan je gewoon wegscheuren.

En sluit het toetsenbord aan op je pc.
Je hebt dan een perfect werkende ergonomisch toetsenbord.

Ik weet zeker dat je hier jaren plezier van zal hebben en je hebt ook nog eens een hele hoop geld bespaart.
Succes!

pi_22130168
We kennen allemaal het probleem wel, van muziek cassettes. Voor de jongeren die niet weten wat muziek cassettes zijn, mail yvonne dan maar even.
Maar bij het intreden van de cd, blijft de goede muziek op je cassette staan en de recorder verdwijnt. Dus, hoe speel je die nou af op je pc.
Ik heb daar even een klein onderzoekje naar gedaan en heb een passende oplossing gevonden om je cassettes op de pc te kunnen afspelen.

Je koopt een monitor, dat hoeft niet zo'n dure te zijn. En als de verkoper je een dure tft probeert aan te smeren, lach hem dan recht in zijn bek uit en zeg: "Daar kan je helemaal geen muziekcassetes op afspelen, droppie!"
Maar goed, zo'n dingetje als hieronder is voldoende:

En dan heb je dus nog een cassettespeler nodig. Nou, je opa of oma heeft vast nog wel een auto radio cassette speler in de schuur of op zolder liggen. Vraag dan of je die mag hebben.
Maar een simpele voldoet al. In mijn geval een Phillips, maar het mag ook best een locomokuttietech zijn.

Je neemt de radio in je rechterhand (als je rechts bent, anders dus in de linkerhand) en je houd hem vast bij het frontje.
Met een ferme klap dus je de radio onder in de monitor. Zorg wel dat alle draadjes netjes in de monitor gaan.
En voila, spelen maar. Al je oude muziek weer luisteren en je pc is een stuk meer waard geworden.

Je kan hier weer jaren mee vooruit.

pi_22130351
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:37 schreef Dirkh het volgende:
Een ergonomisch toetsenbord, wie kan nog zonder?
Niemand!

Maar wat kosten die dingen. Een beetje een goede, die ook in standen te verstellen is kost al gauw zo'n 150 euro. Dat moet met minder geld te doen zijn.

Ga dus naar de winkel en vraag aan de verkoper om een gewoon toetsenbord. Lach de verkoper uit, als deze je een ergonomische wil verkopen. Die gasten willen alleen maar geld verdienen.
Zoiets als deze:

[afbeelding]

Neem een zaag, leen die van je vader, of als deze er geen een heeft, mail yvonne dan even.

Men zaagt eerst een kleine insnede aan de bovenkant.

[afbeelding]

En je doet dit dan ook aan de onderkant. Zoals op deze foto te zien is, moeten de zaagsneden wel direkt tegen over elkaar staan.

[afbeelding]

Als je dat gedaan hebt, leg dan het toetsenbord op een harde ondergrond, bijvoorbeeld op je buro en zorg ervoor dat de zaagsnede net iets over de rand van je buro uitsteken.
En geef dan een flinke duw aan het uitstekende gedeelte.

[afbeelding]

Het toetsenbord is nu bijna klaar. Er zullen wat deeltjes plastic en zo nog in de weg zitten. Die kan je gewoon wegscheuren.

En sluit het toetsenbord aan op je pc.
Je hebt dan een perfect werkende ergonomisch toetsenbord.

[afbeelding]

Ik weet zeker dat je hier jaren plezier van zal hebben en je hebt ook nog eens een hele hoop geld bespaart.
Succes!

pi_22156896
Meer!
Ik wil meer!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')