Welkom in het Talpa-Tijdperk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:38 schreef Janetje het volgende:
Nou heb ik nederlandse tv, eindelijk, na 2 jaar belgische, na 2 jaar zeiken en verzuchten hoe heerlijk het zou zijn weer eens nl tv te kijken op mn kamer... kijk ik er nog nooit naar..
Wat is er mis met me? (of eigenlijk meer, met de programmering van die stomme nl zenders)
Daar kijk ik uit principe niet naar..quote:
Een reeks betekent niet meteen dat er vrijuit posts opgekrikt moeten worden. Zoals ik in het vorige topic al zei:quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Net5 is echt zo'n serie zender, ik kan me niet voorstellen dat je daar niks op kan vindenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar kijk ik uit principe niet naar..
Nickelodeon natuurlijk wel, dat is naast discovery essentieel bij mijn nachtelijke avonturen op fok...
Daarnaast moet het met een 'h' geschreven worden, meen ik: hola.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een reeks betekent niet meteen dat er vrijuit posts opgekrikt moeten worden. Zoals ik in het vorige topic al zei:
[..]
Sjongejonge wat een gezeik zeg. Alsof mij het wat kan verrekken hoeveel posts ik hebquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een reeks betekent niet meteen dat er vrijuit posts opgekrikt moeten worden. Zoals ik in het vorige topic al zei:
[..]
Man hap toch niet zoquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sjongejonge wat een gezeik zeg. Alsof mij het wat kan verrekken hoeveel posts ik heb![]()
billy bijdehand ook weer aanwezig?quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daarnaast moet het met een 'h' geschreven worden, meen ik: hola.
Chill out men..quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
billy bijdehand ook weer aanwezig?
Dude! Neem een biertje en ontspan ofzo!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
billy bijdehand ook weer aanwezig?
ja gewerkt enn school enzo...quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude! Neem een biertje en ontspan ofzo!![]()
Dan helemaal! Hier, een Hertog-Jan. Zet zelf wat ontspannen muziek op en denk nog even niet aan morgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ja gewerkt enn school enzo...
That's the spirit!quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan helemaal! Hier, een Hertog-Jan. Zet zelf wat ontspannen muziek op en denk nog even niet aan morgen[afbeelding]
* leolinedance zet Royksopp opquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan helemaal! Hier, een Hertog-Jan. Zet zelf wat ontspannen muziek op en denk nog even niet aan morgen[afbeelding]
Morgen een kroegje in duiken thuis waar ze hertog jan van de tap schenken... 1.40 per glasquote:Op vrijdag 2 september 2005 00:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waarquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Morgen een kroegje in duiken thuis waar ze hertog jan van de tap schenken... 1.40 per glas
Alblasserdamquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar
OMG... ik zapte net langs het weerbericht van Talpa... wat is dat slécht!!! Ik moest bijna janken van het lachen
Nederland hangt hier op A0-formaat boven m'n hoofd... en ik keek gewoon in een keer naar het goeie punt waar ik dacht dat het lagquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alblasserdam
kan intussen ook weer gewoon 1.60 zijn
Netjesquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Nederland hangt hier op A0-formaat boven m'n hoofd... en ik keek gewoon in een keer naar het goeie punt waar ik dacht dat het lag
*trots op mede-fok!ker is..quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef whoops het volgende:
Ik heb het, gelukkig, nog nooit gezien, dat hele talpa...
Sterker nog, ik heb heel m'n tv nog niet aan gehad sinds die zender er is...
Röyksoppquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance zet Royksopp op![]()
Thanx voor het biertje![]()
Morgen is chill. Van 9 tot 12 naar school. smiddags vrij. 's avonds de kroeg in![]()
Ik kom daar een keertje langs ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Morgen een kroegje in duiken thuis waar ze hertog jan van de tap schenken... 1.40 per glas
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:09 schreef whoops het volgende:
Ik heb het, gelukkig, nog nooit gezien, dat hele talpa...
Sterker nog, ik heb heel m'n tv nog niet aan gehad sinds die zender er is...
Daar ook al?quote:
Waarom tv kijken als je FOK! hebt?quote:
Daar zijn soms betere rellen te zien..quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Waarom tv kijken als je FOK! hebt?
♪ I'm gonna be a Fok!kerquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Waarom tv kijken als je FOK! hebt?
Ken ze geloof ik niet eensquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb ze live op Lowlands gezien, drie jaar terug
quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
♪ I'm gonna be a Fok!ker
'till I die! ♪
Jerry!! Jerry!! Jerry!! Jerry!! Jerry!! Jerry!! Janet!! Jerry!! Jerry!! Jerry!! Jerry!! Jerry!! Jerry!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar zijn soms betere rellen te zien..
Alt-honderdzoveel... Of natuurlijk gewoon de aloude copy-paste...quote:
Toe, stuur me een linkje op msnquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:33 schreef rompompom het volgende:
[..]Downloaden, voor straf
[..]
Geheim van de smid musicus
alt + 13
Nou de gevolgen nog afwachten morgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:38 schreef whoops het volgende:
Vandaag aan de geweldige combinatie bier-wijn-bier-witbier-bier-wijn bezig...
Werkt prima moet ik zeggen...
Twee weken geleden de combiquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:38 schreef whoops het volgende:
Vandaag aan de geweldige combinatie bier-wijn-bier-witbier-bier-wijn bezig...
Werkt prima moet ik zeggen...
Ik hoop niet dat ik morgen even brak ben als dinsdag...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou de gevolgen nog afwachten morgen
Het is de kracht van het combineren heb ik altijd geleerd...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Twee weken geleden de combi
Kristallbier, berliner Weize, tequilla, jägemeister, berliner Weize, martini, absinth, bier
Dat werkte ook best aardig
Dat geeft een soort van opvangkussen inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:45 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik morgen even brak ben als dinsdag...
Klein voordeel is dat ik niet hoef te werken morgen...
Zo 'dronken' ben ik zelden geweestquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:46 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is de kracht van het combineren heb ik altijd geleerd...
's Nachts een vent, 's middags een vent...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat geeft een soort van opvangkussen inderdaad
Good night BeFmod..quote:
Dronken zijn is underrated...quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo 'dronken' ben ik zelden geweesten hoop ik ook zelden meer te worden.. [afbeelding]
Hoewel.. ik moet zeggen dat het kaarten nog best goed ging...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |