quote:
Oh ja, natuurlijk...! Whahaha, LOL...quote:Op donderdag 1 september 2005 20:04 schreef _Arual_ het volgende:
Dat weet ik wel zeker.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:29 schreef Scootmobiel het volgende:
Ooit eens gehad op school, zo'n beetje tegen het einde van de laatste les aan...
Ik was inmiddels al behoorlijk moe en duf in m'n hoofd na een lange schooldag, dus ik verzucht tegen de klasgenote die naast me zat: 'Pffff, ik wou dat deze les afgelopen was... ik ben doodmoe.'
Zij blijkbaar zelf óók, want ze gaf als antwoord: 'Nou, ik ken er nóg een.'
Ik met m'n duffe kop: 'Oh ja? Wie dan?'
Zij: 'Nou, ik natuurlijk!!'
Ik: 'Oh, ehhh, ja, natuurlijk, ja... Stom van me.'![]()
Ja, ik heb er een abonnement op genomen... en dan wil je dat ook zo goed mogelijk benutten natuurlijk!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef _Arual_ het volgende:
En wat dachten jullie van die user die in bijna ieder topic weer terugkeert, TS?
Viel me laast ook op jah! Toevallig dat je het zegtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:53 schreef mistermaniac het volgende:
Las vroeger altijd boeken van Paul van Loon, in een van zijn boeken kwam ook het karakter P. Onnoval voor. Nu las ik die naam laatst weer, en zie ik dat het gewoon een anagram is van zijn eigen naam
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef _Arual_ het volgende:
En wat dachten jullie van die user die in bijna ieder topic weer terugkeert, TS?
Haha, nu ik dit weer nalees (na een gezonde en blijkbaar broodnodige portie nachtrustquote:Op donderdag 1 september 2005 22:05 schreef Scootmobiel het volgende:
Ja, ik heb er een abonnement op genomen... en dan wil je dat ook zo goed mogelijk benutten natuurlijk!![]()
![]()
Maarre... ff zonder gekheid... 't is gewoon m'n favoriete topicreeks, dus daar werk je dan ook graag aan mee, hè. Altijd weer lachen, deze reeks.
Als er een deel vol is, wacht ik altijd een poosje of er iemand een volgend deel aanmaakt, en zo niet, dan doe ik het gewoon zelf ff. Dan kunnen we gelijk weer verder.![]()
Volgens mij bedoelt Arual hier dat de user "TS" (Topic-Starter) in bijna elk topic genoemd wordtquote:Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef _Arual_ het volgende:
Misverstanden alom dus.quote:Opvrijdag 2 september 2005 13:02 schreef rameijer het volgende:
Volgens mij bedoelt Arual hier dat de user "TS" (Topic-Starter) in bijna elk topic genoemd wordt![]()
/inkoppertjequote:Op vrijdag 2 september 2005 00:59 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik haalde vroeger altijd, Aambeien en Aardbeien door elkaar.. snapte ook niet waarom mensen zo graag Aardbeien aten, totdat mij een keer toen werd uitgelegd dat Aardbeien niks met Aambeien te maken had
ben ik het helemaal mee eens, komt ook nogal onaardig over vind ik.quote:Op zondag 4 september 2005 10:35 schreef Brett-Anderson het volgende:
zucht, ik word een beetje moe van die huilende emotiocon. Die fokkers strooien er er echt mee.
quote:Op maandag 5 september 2005 15:59 schreef ChrisJX het volgende:
Jaren later moest ik er weer eens aan denken en toen begreep ik waarom: een opblaasbaar iets ontvangen is blijkbaar niet zo leuk als je met een klaplong in het ziekenhuis ligt
Haha! Maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat er achter denkt, anders is het wel heel flauw.quote:Op maandag 5 september 2005 15:59 schreef ChrisJX het volgende:
Toen ik in de brugklas zat lag een leraar van mij een tijdje in het ziekenhuis. Aardige brugwuppen als wij warenbesloten wij de betreffende leraar klassikaal een kaartje te sturen. Een mooie groene (een 'opkikker'
) inclusief een opblaasbaar groen kussentje in de vorm van een kikker
Maar toen de leraar weer voor de klas stond, had hij ons nooit bedankt voor de kaart
Jaren later moest ik er weer eens aan denken en toen begreep ik waarom: een opblaasbaar iets ontvangen is blijkbaar niet zo leuk als je met een klaplong in het ziekenhuis ligt
Misschien dacht hij bij terugkomst helemaal niet aan die kaart, kan natuurlijk. En hoewel niemand van ons eraan dacht dat die kaart mss niet zo leuk was (wisten wij veel) kan ik me ook wel indenken dat de betreffende leraar de kaart zelf toch niet zo geschikt vondquote:Op maandag 5 september 2005 17:07 schreef Hugo- het volgende:
Haha! Maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat er achter denkt, anders is het wel heel flauw.
Ik dacht dat die kaas zo lang gerijpt had... dus 48+ maanden. Nu niet meer hoor, maar vroeger welquote:Op maandag 5 september 2005 16:56 schreef Zephyrus het volgende:
Wat ik dus lang niet begreep is waar dat 30+ en 48+... enz. voor stond op een pakje kaas.
Nou heb ik altijd gedacht dat de kaas die in een pakje zit waarop bijvoorbeeld 48+ staat voor mensen is die 48 jaar of ouder zijnMaar het blijkt dus de hoeveelheid vet ofzo in de kaas te zijn.
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:14 schreef clementien het volgende:
Ik kwam recent tot de ondekking dat het kledingmerk van C&A, Canda, staat voor C and A
En ik snapte het al helemaal niet meer toen ik een knuffelbeer zo groot als ik zelf was in mijn schoen nou ja, meer OP mijn schoenquote:Op maandag 5 september 2005 21:02 schreef JU87 het volgende:
Hoe sinterklaas bij mijn schoentje kwam was mij als kind een raadsel, aangezien ik in een flat met centrale verwarming woonde.
oeh I wish it was truequote:Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger ook altijd dat de verzekering gratis geregeld was ofzo. Dus als er iets kapot ging door mijn schuld dat de koningin of de regering dat dan betaalde.
Dat ding springt zo omhoog omdat hij met kracht terug slaat naar zijn normale houding. Doordat het halve balletje dus naar z'n normale houding gaat en zo met veel kracht de grond raakt springt hij omhoog. Ik zou zo'n ding toch liever niet op mijn oog leggen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef anexis79 het volgende:
Vroeger hadden ze ook van die halve ruberen tennisballetjes die als je ze op de grond legde altijd ineens de lucht inknalden ... en zo hard mogelijk jankend naar huis.
voelt ff naar maar je word er niet blind vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:03 schreef caradoc het volgende:
[..]
Dat ding springt zo omhoog omdat hij met kracht terug slaat naar zijn normale houding. Doordat het halve balletje dus naar z'n normale houding gaat en zo met veel kracht de grond raakt springt hij omhoog. Ik zou zo'n ding toch liever niet op mijn oog leggen.
Volgens mij was dat een verhaal wat overal de ronte ging destijds, het komt mij nl ook bekend voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef anexis79 het volgende:
Vroeger hadden ze ook van die halve ruberen tennisballetjes die als je ze op de grond legde altijd ineens de lucht inknalden.
Kwamen ze altijd naar mij toe (was toen een jaar of 9) dat ze dat dingetje wel eens op mijn oog zouden leggen dat ik dan een oog kwijt was.
Ik altijd vreselijk bang natuurlijk en zo hard mogelijk jankend naar huis.
Toch een jaartje of 3 geloofd.![]()
![]()
Idd , heb ik ook altijd gelooftquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een verhaal wat overal de ronte ging destijds, het komt mij nl ook bekend voor.
talpa? wasda?:Pquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef SuperRembo het volgende:
Het viel me net opeens op dat het Talpa logo uit 10 bolletjes bestaat.
(ok, niet jaaaaren later, maar toch wel laat)
Dat verhaal kende ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef anexis79 het volgende:
Vroeger hadden ze ook van die halve ruberen tennisballetjes die als je ze op de grond legde altijd ineens de lucht inknalden.
Kwamen ze altijd naar mij toe (was toen een jaar of 9) dat ze dat dingetje wel eens op mijn oog zouden leggen dat ik dan een oog kwijt was.
Ik altijd vreselijk bang natuurlijk en zo hard mogelijk jankend naar huis.
Toch een jaartje of 3 geloofd.![]()
![]()
Er zijn wel problemen mee geweest. Je kon namelijk iets vacuum zuigen met die dingen (je oog bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat verhaal kende ik ookmaar dan een beetje anders. Dat op het journaal was geweest dat kinderen blind waren geworden door dat speeltje en dat het mss wel verboden zou worden/verboden was.
Maar goed, dat is dus niet waar
Ik vroeg me altijd af welke enorme pauper zo'n ding op zijn oog zou leggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:42 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Er zijn wel problemen mee geweest. Je kon namelijk iets vacuum zuigen met die dingen (je oog bijvoorbeeld).
Daarom is er later een gaatje gemaakt in het midden van dat ding.
gevonden:
http://www.recall-warnings.com/cpsc-content-93-93065.html
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:11 schreef Neptun3 het volgende:
Dacht vroeger dat wanneer ik tv keek die mensen aan het werk gingen, dus wanneer ik de tv uitzette (we hadden maar 2 zenders en ja ik weet het, 1975 is erg lang geleden) dat die mensen stopte met die dingen te doen en gingen zitten.
Was sport om snel van zender te wisselen om te kijken of ik ze kon betrappen...
Zo snapte ik ook niet dat er destijds een vrouw serieus is gestikt in een Flippo.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af welke enorme pauper zo'n ding op zijn oog zou leggen.
Ja, en toen moesten die dingen ineens in plastic verpaktquote:Op woensdag 7 september 2005 17:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo snapte ik ook niet dat er destijds een vrouw serieus is gestikt in een Flippo.
als of je dan niet kan stikkenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ja, en toen moesten die dingen ineens in plastic verpakt
ik zag het later....(nu dus)quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef Prowl het volgende:
[afbeelding]
Ik zie nu pas dat het logo van speurders.nl de snuit van een hond voorstelt
Ik dacht ook altijd dat die dingen Stendiemessen heetten haha.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:53 schreef Yonderboi het volgende:
Ik dacht heel lang dat standy messen zo handig waren........
Maar snijden met een stanleymes ging toch wat makkelijker
Haha ja dat ik precies hetzelfde met dat liedje Smooth Criminal, ik dacht ook steeds dat ie Anywhere you're walking zong, totdat ik laatst zijn lyric opzochtquote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef Quoi het volgende:
Ik dacht altijd bij een bepaald nummer van Michael Jackson (ook zoiets, ik kom niet op de naam!) dat hij zong: Anywhere you're walking, anywhere you're walking, are you walking any....(ofzoiets). Pas vandeweek hoorde ik dat hij zingt: Anny are you OK?
Beetje vaag, want weet de titel niet en dus nog niet wat hij precies zong, maar inieder geval zong ik jaaaaarenlang wel mooi het verkeerde!
toch verdenk ik de schrijvers van een dubbele bodem, aangezien die vader het grootste kind was...quote:Op zondag 11 september 2005 22:43 schreef ToBe het volgende:
Hmmm misschien is deze al geweest.
Je had altijd de serie "Married with Children", met Al Bundy e.d.
Ik heb altijd gedacht dat Married with Children betekende: Getrouwd "met" de kinderen. Maar het betekent dus "Getrouwd, met kinderen", oftewel het geeft een vorm van samenleven weer...
Toen ik tot deze ontdekking kwam heb ik het voorzichtig gepolsd bij enkele anderen. Gelukkig was niemand ooit op deze ontdekking gekomen... (achteraf gezien: Getrouwd met de kinderen: Married to Children... schaam!!!)
in de categorie Sortie Ausfahrt dan maar ?quote:Op zondag 11 september 2005 22:56 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Vroeger gingen we vaak naar Duitsland met vakantie en in steden zag ik vaak de Einbahnstrasse. Ik dacht dat dat gewoon een veel voorkomende straatnaam was.
Pas veeeeeel later, toen ik Duits leerde op de middelbare school, kwam ik er achter dat het een straat met éénrichtingsverkeer betrof![]()
Neeeeeeeeeeeh. Einbahnstraße?? Waaaaaaah. Bliep, tjirp tjirp.. je suis Napoleon!!!! aargh.quote:Op zondag 11 september 2005 22:56 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Vroeger gingen we vaak naar Duitsland met vakantie en in steden zag ik vaak de Einbahnstrasse. Ik dacht dat dat gewoon een veel voorkomende straatnaam was.
Pas veeeeeel later, toen ik Duits leerde op de middelbare school, kwam ik er achter dat het een straat met éénrichtingsverkeer betrof![]()
Ik weet het nu pasquote:Op maandag 12 september 2005 02:11 schreef Jeffurrr het volgende:
Ik kwam er vrij laat achter dat 'vlees' niet zomaar een homp 'eetvlees' is, maar dat het compleet uit spieren en pezen bestaat. En dat terwijl ik met glans voor Biologie 1 en 2 was geslaagd op t VWO. D'OH!
Ik dacht altijd dat ie zong 'Anny in je Hokkie'quote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef Quoi het volgende:
Ik dacht altijd bij een bepaald nummer van Michael Jackson (ook zoiets, ik kom niet op de naam!) dat hij zong: Anywhere you're walking, anywhere you're walking, are you walking any....(ofzoiets). Pas vandeweek hoorde ik dat hij zingt: Anny are you OK?
Beetje vaag, want weet de titel niet en dus nog niet wat hij precies zong, maar inieder geval zong ik jaaaaarenlang wel mooi het verkeerde!
Ze denkt zeker ook dat het 5 keer zo snel warm is als je de knop van de radiator op 5 zet i.p.v. op 1quote:Op maandag 12 september 2005 00:50 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder kwam er vandaag achter dat de twee kopjes knop op een senseo apparaat NIET betekent dat je kopje dan sneller vol is.
Nee. Ze is heus wel slim, alleen hier had ze even niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:59 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ze denkt zeker ook dat het 5 keer zo snel warm is als je de knop van de radiator op 5 zet i.p.v. op 1
Oh, want ik dacht dat eerst welquote:Op vrijdag 16 september 2005 05:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Ze is heus wel slim, alleen hier had ze even niet over nagedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |