abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30180731
quote:
Op donderdag 1 september 2005 19:20 schreef ChrisJX het volgende:
Jij misschien
quote:
Op donderdag 1 september 2005 20:04 schreef _Arual_ het volgende:
Dat weet ik wel zeker.
Oh ja, natuurlijk...! Whahaha, LOL... Wat ben ik ook een sufkop vandaag zeg... dat wil je niet weten...!
Hoewel, je weet het nu dus tóch al. Nou maakt het óók niet meer uit.

Over 'later pas begrijpen' gesproken...

Ik denk dat ik maar eens weer vroeg naar bed moet, haha!

Dat doet me denken aan een voorvalletje wat ik in een ander topic ook al eens gepost had:
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 14:29 schreef Scootmobiel het volgende:
Ooit eens gehad op school, zo'n beetje tegen het einde van de laatste les aan...
Ik was inmiddels al behoorlijk moe en duf in m'n hoofd na een lange schooldag, dus ik verzucht tegen de klasgenote die naast me zat: 'Pffff, ik wou dat deze les afgelopen was... ik ben doodmoe.'

Zij blijkbaar zelf óók, want ze gaf als antwoord: 'Nou, ik ken er nóg een.'

Ik met m'n duffe kop: 'Oh ja? Wie dan?'

Zij: 'Nou, ik natuurlijk!!'

Ik: 'Oh, ehhh, ja, natuurlijk, ja... Stom van me.'
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_30181464
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef _Arual_ het volgende:
En wat dachten jullie van die user die in bijna ieder topic weer terugkeert, TS?
Ja, ik heb er een abonnement op genomen... en dan wil je dat ook zo goed mogelijk benutten natuurlijk!

Maarre... ff zonder gekheid... 't is gewoon m'n favoriete topicreeks, dus daar werk je dan ook graag aan mee, hè. Altijd weer lachen, deze reeks.
Als er een deel vol is, wacht ik altijd een poosje of er iemand een volgend deel aanmaakt, en zo niet, dan doe ik het gewoon zelf ff. Dan kunnen we gelijk weer verder.

Ff weer ontopic:
Ik dacht vroeger als kind altijd dat het absoluut verplicht was om elk half jaar naar de tandarts te gaan, echt vanuit de overheid dus... maar jaaaaren later begon het me langzaam duidelijk te worden dat het altijd mijn moeder was geweest die daar zo erg op toezag...!
pi_30187631
Ik haalde vroeger altijd, Aambeien en Aardbeien door elkaar.. snapte ook niet waarom mensen zo graag Aardbeien aten, totdat mij een keer toen werd uitgelegd dat Aardbeien niks met Aambeien te maken had
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_30188443
Ik vond het vroeger nooit logisch als men aan een NS-loket een retourtje bestelde, dat er dan een andere plaatsnaam als bestemming werd genoemd. Een retourticket had als eindbestemming immers hetzelfde station als vanwaar je vertrekt?

Pas later werd de kilometer-tariefstructuur van de NS me duidelijk.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_30189056
dat jude law een man is ipv een vrouw
weet ik ook pas sinds een paar maanden
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_30192498
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:53 schreef mistermaniac het volgende:
Las vroeger altijd boeken van Paul van Loon, in een van zijn boeken kwam ook het karakter P. Onnoval voor. Nu las ik die naam laatst weer, en zie ik dat het gewoon een anagram is van zijn eigen naam
Viel me laast ook op jah! Toevallig dat je het zegt
JOHNNY HEITINGA
pi_30193439
quote:
En wat dachten jullie van die user die in bijna ieder topic weer terugkeert, TS?
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:05 schreef Scootmobiel het volgende:
Ja, ik heb er een abonnement op genomen... en dan wil je dat ook zo goed mogelijk benutten natuurlijk!

Maarre... ff zonder gekheid... 't is gewoon m'n favoriete topicreeks, dus daar werk je dan ook graag aan mee, hè. Altijd weer lachen, deze reeks.
Als er een deel vol is, wacht ik altijd een poosje of er iemand een volgend deel aanmaakt, en zo niet, dan doe ik het gewoon zelf ff. Dan kunnen we gelijk weer verder.
Haha, nu ik dit weer nalees (na een gezonde en blijkbaar broodnodige portie nachtrust ) zie ik dat je het helemaal niet specifiek over deze topicreeks had, maar gewoon over het algemeen over 'bijna ieder topic'... Totaal verkeerd gelezen dus. Kan je zien hoe suf ik gisteravond was, haha!

Maar goed, blijkbaar hebben we allebei ongeveer dezelfde favoriete topics waar we in posten dan.

Great Minds Think Alike...
...but some of them do not always think very clearly, as you can see...!
pi_30195311
Ik dacht heel lang dat standy messen zo handig waren........
Maar snijden met een stanleymes ging toch wat makkelijker
pi_30199037
quote:

Volgens mij bedoelt Arual hier dat de user "TS" (Topic-Starter) in bijna elk topic genoemd wordt
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_30199513
quote:
Opvrijdag 2 september 2005 13:02 schreef rameijer het volgende:
Volgens mij bedoelt Arual hier dat de user "TS" (Topic-Starter) in bijna elk topic genoemd wordt
Misverstanden alom dus.
  zondag 4 september 2005 @ 10:35:43 #86
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_30252490
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:59 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik haalde vroeger altijd, Aambeien en Aardbeien door elkaar.. snapte ook niet waarom mensen zo graag Aardbeien aten, totdat mij een keer toen werd uitgelegd dat Aardbeien niks met Aambeien te maken had
/inkoppertje
Je bent de spertibonen nog vergeten

inkoppertje/

zucht, ik word een beetje moe van die huilende emotiocon. Die fokkers strooien er er echt mee.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_30253286
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:35 schreef Brett-Anderson het volgende:

zucht, ik word een beetje moe van die huilende emotiocon. Die fokkers strooien er er echt mee.
ben ik het helemaal mee eens, komt ook nogal onaardig over vind ik.

OT: dat het boordevol is en niet bordenvol.
  maandag 5 september 2005 @ 09:54:21 #88
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_30281262
tvp
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  maandag 5 september 2005 @ 15:45:31 #89
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_30289965
Ik dacht vroeger dat een gouden handdruk een massief gouden beeldje was van een hand...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_30290407
Toen ik in de brugklas zat lag een leraar van mij een tijdje in het ziekenhuis. Aardige brugwuppen als wij waren besloten wij de betreffende leraar klassikaal een kaartje te sturen. Een mooie groene (een 'opkikker' ) inclusief een opblaasbaar groen kussentje in de vorm van een kikker Maar toen de leraar weer voor de klas stond, had hij ons nooit bedankt voor de kaart

Jaren later moest ik er weer eens aan denken en toen begreep ik waarom: een opblaasbaar iets ontvangen is blijkbaar niet zo leuk als je met een klaplong in het ziekenhuis ligt
pi_30290963
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:59 schreef ChrisJX het volgende:
Jaren later moest ik er weer eens aan denken en toen begreep ik waarom: een opblaasbaar iets ontvangen is blijkbaar niet zo leuk als je met een klaplong in het ziekenhuis ligt
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_30291109
Als je aan rood haar denkt, dan denk je vaak aan echt fel rood of oranje haar. Mijn haar is rood/bruin en het heeft een hele tijd geduurd voordat ik zag dat ik inderdaad ook rood haar had.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_30291976
Wat ik dus lang niet begreep is waar dat 30+ en 48+... enz. voor stond op een pakje kaas.

Nou heb ik altijd gedacht dat de kaas die in een pakje zit waarop bijvoorbeeld 48+ staat voor mensen is die 48 jaar of ouder zijn Maar het blijkt dus de hoeveelheid vet ofzo in de kaas te zijn.
pi_30292343
quote:
Op maandag 5 september 2005 15:59 schreef ChrisJX het volgende:
Toen ik in de brugklas zat lag een leraar van mij een tijdje in het ziekenhuis. Aardige brugwuppen als wij waren besloten wij de betreffende leraar klassikaal een kaartje te sturen. Een mooie groene (een 'opkikker' ) inclusief een opblaasbaar groen kussentje in de vorm van een kikker Maar toen de leraar weer voor de klas stond, had hij ons nooit bedankt voor de kaart

Haha! Maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat er achter denkt, anders is het wel heel flauw.
pi_30292438
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:07 schreef Hugo- het volgende:

Haha! Maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat er achter denkt, anders is het wel heel flauw.
Misschien dacht hij bij terugkomst helemaal niet aan die kaart, kan natuurlijk. En hoewel niemand van ons eraan dacht dat die kaart mss niet zo leuk was (wisten wij veel) kan ik me ook wel indenken dat de betreffende leraar de kaart zelf toch niet zo geschikt vond
  maandag 5 september 2005 @ 18:05:29 #96
71919 wonderer
pi_30294036
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:56 schreef Zephyrus het volgende:
Wat ik dus lang niet begreep is waar dat 30+ en 48+... enz. voor stond op een pakje kaas.

Nou heb ik altijd gedacht dat de kaas die in een pakje zit waarop bijvoorbeeld 48+ staat voor mensen is die 48 jaar of ouder zijn Maar het blijkt dus de hoeveelheid vet ofzo in de kaas te zijn.
Ik dacht dat die kaas zo lang gerijpt had... dus 48+ maanden. Nu niet meer hoor, maar vroeger wel
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_30298467
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:14 schreef clementien het volgende:
Ik kwam recent tot de ondekking dat het kledingmerk van C&A, Canda, staat voor C and A

Ik dacht tot nu toe altijd dat het canada was.

Ik dacht vroeger ook altijd dat de verzekering gratis geregeld was ofzo. Dus als er iets kapot ging door mijn schuld dat de koningin of de regering dat dan betaalde.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_30299688
Hoe sinterklaas bij mijn schoentje kwam was mij als kind een raadsel, aangezien ik in een flat met centrale verwarming woonde.
  maandag 5 september 2005 @ 21:27:39 #99
128312 clementien
niet vergeetachtig
pi_30300499
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:02 schreef JU87 het volgende:
Hoe sinterklaas bij mijn schoentje kwam was mij als kind een raadsel, aangezien ik in een flat met centrale verwarming woonde.
En ik snapte het al helemaal niet meer toen ik een knuffelbeer zo groot als ik zelf was in mijn schoen nou ja, meer OP mijn schoen kreeg. Want we woonden dus ook in flat met centrale verwarming en hij paste ook niet door de klapraampjes boven de balkondeur (die altijd op slot zat) Mijn moeder zei altijd zoiets van: Zwarte Piet en/of Sinterklaas kunnen alles
Maai nooit met blote voeten het gras.
  Redactie Frontpage dinsdag 6 september 2005 @ 12:32:33 #100
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_30316450
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Ik dacht vroeger ook altijd dat de verzekering gratis geregeld was ofzo. Dus als er iets kapot ging door mijn schuld dat de koningin of de regering dat dan betaalde.
oeh I wish it was true
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 6 september 2005 @ 12:49:10 #101
101852 kokos
mividaloca
pi_30316924
Sinterklaas heeft een loper van alle huizen!
Viva los Vatos Locos
pi_30317006
Ik begreep niet waarom Zwarte Piet een witte rug en armen had. Een kindje dat een paar jaar ouder was probeerde me het wat omslachtig uit te leggen. "Ze zijn wit, maar ze worden zwart gemaakt." Als de dood was ik. Stel dat ook mij zoiets zou overkomen. Ik wilde niet zwart-wit zijn. Toen ik echt nachtmerries kreeg, heeft mijn moeder het me maar verteld.

Zodoende geloofde ik al ver voor groep drie niet meer in zwarte Pieten. In Sinterklaas wel, overigens.
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:02:31 #103
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_30317304
jamaar zwarte pieten zijn zwart omdat ze altijd door de schoorsteen kruipen. als tijdens het kruipen hun armen en rug bedekt zijn, worden die niet zwart. simpel toch?
pi_30317546
ik dacht vroeger dat
pi_30326831
Vroeger hadden ze ook van die halve ruberen tennisballetjes die als je ze op de grond legde altijd ineens de lucht inknalden.
Kwamen ze altijd naar mij toe (was toen een jaar of 9) dat ze dat dingetje wel eens op mijn oog zouden leggen dat ik dan een oog kwijt was.
Ik altijd vreselijk bang natuurlijk en zo hard mogelijk jankend naar huis.
Toch een jaartje of 3 geloofd.
pi_30328603
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef anexis79 het volgende:
Vroeger hadden ze ook van die halve ruberen tennisballetjes die als je ze op de grond legde altijd ineens de lucht inknalden ... en zo hard mogelijk jankend naar huis.
Dat ding springt zo omhoog omdat hij met kracht terug slaat naar zijn normale houding. Doordat het halve balletje dus naar z'n normale houding gaat en zo met veel kracht de grond raakt springt hij omhoog. Ik zou zo'n ding toch liever niet op mijn oog leggen.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_30329094
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:03 schreef caradoc het volgende:

[..]

Dat ding springt zo omhoog omdat hij met kracht terug slaat naar zijn normale houding. Doordat het halve balletje dus naar z'n normale houding gaat en zo met veel kracht de grond raakt springt hij omhoog. Ik zou zo'n ding toch liever niet op mijn oog leggen.
voelt ff naar maar je word er niet blind van ( ervaringsdeskundige )
pi_30333051
quote:
Vroeger hadden ze ook van die halve ruberen tennisballetjes die als je ze op de grond legde altijd ineens de lucht inknalden.
Kwamen ze altijd naar mij toe (was toen een jaar of 9) dat ze dat dingetje wel eens op mijn oog zouden leggen dat ik dan een oog kwijt was.
Volgens mij was dat een verhaal wat overal de ronte ging destijds, het komt mij nl ook bekend voor.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 6 september 2005 @ 21:17:15 #109
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_30333511
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 21:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Volgens mij was dat een verhaal wat overal de ronte ging destijds, het komt mij nl ook bekend voor.
Idd , heb ik ook altijd gelooft
pi_30334963
Het viel me net opeens op dat het Talpa logo uit 10 bolletjes bestaat.
(ok, niet jaaaaren later, maar toch wel laat )
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_30335027
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef SuperRembo het volgende:
Het viel me net opeens op dat het Talpa logo uit 10 bolletjes bestaat.
(ok, niet jaaaaren later, maar toch wel laat )
talpa? wasda?:P
pi_30337531
quote:
Dat verhaal kende ik ook maar dan een beetje anders. Dat op het journaal was geweest dat kinderen blind waren geworden door dat speeltje en dat het mss wel verboden zou worden/verboden was.

Maar goed, dat is dus niet waar
  woensdag 7 september 2005 @ 01:42:33 #113
47495 The_Punisher
Judge. Jury. Executioner
pi_30342129
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Dat verhaal kende ik ook maar dan een beetje anders. Dat op het journaal was geweest dat kinderen blind waren geworden door dat speeltje en dat het mss wel verboden zou worden/verboden was.

Maar goed, dat is dus niet waar
Er zijn wel problemen mee geweest. Je kon namelijk iets vacuum zuigen met die dingen (je oog bijvoorbeeld).
Daarom is er later een gaatje gemaakt in het midden van dat ding.

gevonden:
http://www.recall-warnings.com/cpsc-content-93-93065.html

[ Bericht 10% gewijzigd door The_Punisher op 07-09-2005 02:13:55 (url toegevoegd) ]
Why God? Why are the innocent dead and the guilty alive? Where is justice? Where is punishment?
Or have you already answered, have you already said to the world.
Here is justice, here is punishment. Here.... In me...
  woensdag 7 september 2005 @ 03:29:30 #114
119202 arise
mag ik even?
pi_30343110
Het zal vast en zeker al eens eerder zijn verteld, tijdens spelletjesshows (herexamen , als twee teams tegenover elkaar zitten opeens op t.v. boven elkaar zitten (camera en zo ) dacht ik altijd dat ze moesten rennen naar een bankje met 3 stoelen beneden , en de andere 3 rennen naar de stoeltjes daarboven .Ik kon ook nooit dat speciale bankje zien ..was altijd voor mij een wonder hoe de kandidaten dat toch deden .
Pas 2 maanden geleden kwam ik erachter hoe het in elkaar steekt..
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
pi_30346442
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:42 schreef The_Punisher het volgende:

[..]

Er zijn wel problemen mee geweest. Je kon namelijk iets vacuum zuigen met die dingen (je oog bijvoorbeeld).
Daarom is er later een gaatje gemaakt in het midden van dat ding.

gevonden:
http://www.recall-warnings.com/cpsc-content-93-93065.html
Ik vroeg me altijd af welke enorme pauper zo'n ding op zijn oog zou leggen.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 7 september 2005 @ 10:43:01 #116
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_30346708
Ik dacht altijd dat er in elk ei een kuikentje kon zitten en dat je pas bij het openen van het ei zag of dat wel of niet het geval was.
Op zondag kregen we bij het ontbijt altijd een gekookt eitje en het openen was dan altijd weer een spannend moment. Een hele opluchting als het ei gewoon eigeel en geen veren en snaveltje bevatte
  woensdag 7 september 2005 @ 14:15:50 #117
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_30353311
tvp
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
pi_30354864
Dacht vroeger dat wanneer ik tv keek die mensen aan het werk gingen, dus wanneer ik de tv uitzette (we hadden maar 2 zenders en ja ik weet het, 1975 is erg lang geleden) dat die mensen stopte met die dingen te doen en gingen zitten.
Was sport om snel van zender te wisselen om te kijken of ik ze kon betrappen...
pi_30359395
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:11 schreef Neptun3 het volgende:
Dacht vroeger dat wanneer ik tv keek die mensen aan het werk gingen, dus wanneer ik de tv uitzette (we hadden maar 2 zenders en ja ik weet het, 1975 is erg lang geleden) dat die mensen stopte met die dingen te doen en gingen zitten.
Was sport om snel van zender te wisselen om te kijken of ik ze kon betrappen...
Maar jullie tv was zeker langzaam met wisselen, om ze speeltijd te geven?
  woensdag 7 september 2005 @ 17:41:19 #120
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_30359520
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Ik vroeg me altijd af welke enorme pauper zo'n ding op zijn oog zou leggen.
Zo snapte ik ook niet dat er destijds een vrouw serieus is gestikt in een Flippo.
pi_30359882
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:

Zo snapte ik ook niet dat er destijds een vrouw serieus is gestikt in een Flippo.
Ja, en toen moesten die dingen ineens in plastic verpakt
  woensdag 7 september 2005 @ 21:36:58 #122
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_30367932

Ik zie nu pas dat het logo van speurders.nl de snuit van een hond voorstelt
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_30368282
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:52 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ja, en toen moesten die dingen ineens in plastic verpakt
als of je dan niet kan stikken
Viva los Vatos Locos
pi_30369949
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef Prowl het volgende:

[afbeelding]

Ik zie nu pas dat het logo van speurders.nl de snuit van een hond voorstelt
ik zag het later....(nu dus)
pi_30376846
Ik dacht als klein jochie altijd dat als je een cijfer "en een half" kreeg, dat dat een half onder je echte cijfer was dus 8.5 = 7,5 en 6,5 = 5,5. En snapte nooit als de juf schreef 1/2.

En ik dacht totdat ik een jaar of 6 a 7 was, dat je handtekening niet zelf "bedacht was". Maar dat je naar een soort bureau moest en daar zouden ze dan je handtekening ontwerpen.
pi_30376871
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:53 schreef Yonderboi het volgende:
Ik dacht heel lang dat standy messen zo handig waren........
Maar snijden met een stanleymes ging toch wat makkelijker
Ik dacht ook altijd dat die dingen Stendiemessen heetten haha.
  donderdag 8 september 2005 @ 06:49:07 #127
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_30377408
Ik had altijd medelijden met voetballers die bij de keeper moesten blijven (we noemen ze ook wel verdedigers). Ik dacht altijd dat dat de mindere spelers waren, en daarom niet mochten scoren. En ik vond het dan ook heel lullig dat ze altijd daar stonden, zonder dat de bondscoach ze ook maar één wedstrijd de kans gaf naar voren te gaan. Ik snapte dan ook niet dat ze niet in protest gingen ofzo...
  zondag 11 september 2005 @ 22:20:55 #128
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_30498519
Ik dacht altijd bij een bepaald nummer van Michael Jackson (ook zoiets, ik kom niet op de naam!) dat hij zong: Anywhere you're walking, anywhere you're walking, are you walking any....(ofzoiets). Pas vandeweek hoorde ik dat hij zingt: Anny are you OK?

Beetje vaag, want weet de titel niet en dus nog niet wat hij precies zong, maar inieder geval zong ik jaaaaarenlang wel mooi het verkeerde!
  zondag 11 september 2005 @ 22:22:52 #129
101852 kokos
mividaloca
pi_30498587
Smooth Criminal
Viva los Vatos Locos
  zondag 11 september 2005 @ 22:24:01 #130
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_30498621
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DIE

dank!
pi_30499115
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef Quoi het volgende:
Ik dacht altijd bij een bepaald nummer van Michael Jackson (ook zoiets, ik kom niet op de naam!) dat hij zong: Anywhere you're walking, anywhere you're walking, are you walking any....(ofzoiets). Pas vandeweek hoorde ik dat hij zingt: Anny are you OK?

Beetje vaag, want weet de titel niet en dus nog niet wat hij precies zong, maar inieder geval zong ik jaaaaarenlang wel mooi het verkeerde!
Haha ja dat ik precies hetzelfde met dat liedje Smooth Criminal, ik dacht ook steeds dat ie Anywhere you're walking zong, totdat ik laatst zijn lyric opzocht
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_30499319
Hmmm misschien is deze al geweest.

Je had altijd de serie "Married with Children", met Al Bundy e.d.

Ik heb altijd gedacht dat Married with Children betekende: Getrouwd "met" de kinderen. Maar het betekent dus "Getrouwd, met kinderen", oftewel het geeft een vorm van samenleven weer...

Toen ik tot deze ontdekking kwam heb ik het voorzichtig gepolsd bij enkele anderen. Gelukkig was niemand ooit op deze ontdekking gekomen... (achteraf gezien: Getrouwd met de kinderen: Married to Children... schaam!!!)
  zondag 11 september 2005 @ 22:56:42 #133
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_30499836
Vroeger gingen we vaak naar Duitsland met vakantie en in steden zag ik vaak de Einbahnstrasse. Ik dacht dat dat gewoon een veel voorkomende straatnaam was.
Pas veeeeeel later, toen ik Duits leerde op de middelbare school, kwam ik er achter dat het een straat met éénrichtingsverkeer betrof
pi_30499863
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:43 schreef ToBe het volgende:
Hmmm misschien is deze al geweest.

Je had altijd de serie "Married with Children", met Al Bundy e.d.

Ik heb altijd gedacht dat Married with Children betekende: Getrouwd "met" de kinderen. Maar het betekent dus "Getrouwd, met kinderen", oftewel het geeft een vorm van samenleven weer...

Toen ik tot deze ontdekking kwam heb ik het voorzichtig gepolsd bij enkele anderen. Gelukkig was niemand ooit op deze ontdekking gekomen... (achteraf gezien: Getrouwd met de kinderen: Married to Children... schaam!!!)
toch verdenk ik de schrijvers van een dubbele bodem, aangezien die vader het grootste kind was...

heb op mijn werk veel CV's moeten doorlezen en als ik iedereen een euro moet geven die doodleuk bij "huwelijkse staat" opschrijft : getrouwd met een dochter...
pi_30499906
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:56 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Vroeger gingen we vaak naar Duitsland met vakantie en in steden zag ik vaak de Einbahnstrasse. Ik dacht dat dat gewoon een veel voorkomende straatnaam was.
Pas veeeeeel later, toen ik Duits leerde op de middelbare school, kwam ik er achter dat het een straat met éénrichtingsverkeer betrof
in de categorie Sortie Ausfahrt dan maar ?

edit : zelfs de einbahnstrasse staat in de OP
pi_30501557
Ik legde onlangs pas de link tussen de naam Baha Men en het feit dat ze van de Bahamas komen.
pi_30502227
Ik zag opeens dat "spitfire" (dat legedarische vliegtuig uit de tweede wereldoorlog) natuurlijk gewoon "vuurspuwer" betekend.
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_30502757
Philip Cocu was Pipelecu
Parkeerplaats was karpeerplaats

Sinterklaas had een sleutel van onze deur want wij hadden geen echte schoorsteen
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_30502843
En Lamellen zijn Mallellen
Koelkast is Kastkoel
Washandje is Handwasje
Zaklamp was een Zaklantaarnpaal

*Niet dat ik daar nu jaren later achter ben gekomen, was meer een aanvulling op de vorig post

[ Bericht 34% gewijzigd door mistermaniac op 12-09-2005 00:36:08 ]
  maandag 12 september 2005 @ 00:50:24 #140
71919 wonderer
pi_30503367
Mijn moeder kwam er vandaag achter dat de twee kopjes knop op een senseo apparaat NIET betekent dat je kopje dan sneller vol is.
  maandag 12 september 2005 @ 02:11:14 #141
109964 Jeffurrr
De man die bij de bakker komt
pi_30504766
Ik kwam er vrij laat achter dat 'vlees' niet zomaar een homp 'eetvlees' is, maar dat het compleet uit spieren en pezen bestaat. En dat terwijl ik met glans voor Biologie 1 en 2 was geslaagd op t VWO. D'OH!
Poehee, poehee...
  maandag 12 september 2005 @ 02:12:03 #142
109964 Jeffurrr
De man die bij de bakker komt
pi_30504771
shite quote knop...
Poehee, poehee...
pi_30505521
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:56 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Neeeeeeeeeeeh. Einbahnstraße?? Waaaaaaah. Bliep, tjirp tjirp.. je suis Napoleon!!!! aargh.

Lees de openingspost nou eens, luilaksmurf.
Speciaal voor jou OP = openingspost, ja comprendre?

ongelovelijk hoeveel zielen dat nou niet gesnapt hebben, het is erg he
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_30505531
Ik heb het altijd al goed begrepen en nooit fout gedacht, maar het is altijd zo verleidelijk om te denken dat groen en bruin kleurgebruik in de atlas staat voor rotsbodem of veel bebossing, maar dat staat toch echt voor het aantal meters boven zeeniveau. Ik kan er nog steeds moeilijk aan wennen.

Ik wist als kind niet wat een melkmuil was. Muil is ook een schoen en daardoor moest ik aan een schoen denken. Maar ja die oude woorden gebruiken we toch niet meer.

En ik was eens een raadseltje aan het oplossen, kwam er ineens "adelheids roosen" tevoorschijn. Ik vond dat zo'n rare naam dat ik zeker wist dat ik ergens een foutje gemaakt moest hebben.

Het kan vriezen het kan dooien, als je haar maar goed zit, zandzakken voor de deur... etc, allemaal vaak gehoorde uitspraken.
Totdat ik ineens weer die liedjes van vroeger tegen kom en ik meteen snap, waarom dat zo graag gezegd wordt! D'oh!

[ Bericht 52% gewijzigd door Brett-Anderson op 12-09-2005 04:23:53 ]
pi_30574155
quote:
Op maandag 12 september 2005 02:11 schreef Jeffurrr het volgende:
Ik kwam er vrij laat achter dat 'vlees' niet zomaar een homp 'eetvlees' is, maar dat het compleet uit spieren en pezen bestaat. En dat terwijl ik met glans voor Biologie 1 en 2 was geslaagd op t VWO. D'OH!
Ik weet het nu pas

Oja ik dacht vroeger altijd dat het "kwartje van kok" zegmaar rechtstreeks naar kok's eigen bankrekening ging...ik dacht al die man moet dan wel heel erg rijk zijn
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_30576996
Ik had vroeger een snackfetish. Ik dacht dat je patat als betat schreef en uitsprak. En dat je bitterballen als witteballen moest spellen en uitspreken.
pi_30599581
quote:
Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef Quoi het volgende:

Ik dacht altijd dat ie zong 'Anny in je Hokkie'
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  vrijdag 16 september 2005 @ 04:59:38 #148
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_30626155
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:50 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder kwam er vandaag achter dat de twee kopjes knop op een senseo apparaat NIET betekent dat je kopje dan sneller vol is.
Ze denkt zeker ook dat het 5 keer zo snel warm is als je de knop van de radiator op 5 zet i.p.v. op 1
Asjemenou
  vrijdag 16 september 2005 @ 05:09:36 #149
71919 wonderer
pi_30626187
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 04:59 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Ze denkt zeker ook dat het 5 keer zo snel warm is als je de knop van de radiator op 5 zet i.p.v. op 1
Nee. Ze is heus wel slim, alleen hier had ze even niet over nagedacht.
  vrijdag 16 september 2005 @ 05:24:23 #150
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_30626230
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 05:09 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee. Ze is heus wel slim, alleen hier had ze even niet over nagedacht.
Oh, want ik dacht dat eerst wel
Asjemenou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')