Dat ding springt zo omhoog omdat hij met kracht terug slaat naar zijn normale houding. Doordat het halve balletje dus naar z'n normale houding gaat en zo met veel kracht de grond raakt springt hij omhoog. Ik zou zo'n ding toch liever niet op mijn oog leggen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef anexis79 het volgende:
Vroeger hadden ze ook van die halve ruberen tennisballetjes die als je ze op de grond legde altijd ineens de lucht inknalden ... en zo hard mogelijk jankend naar huis.
voelt ff naar maar je word er niet blind vanquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:03 schreef caradoc het volgende:
[..]
Dat ding springt zo omhoog omdat hij met kracht terug slaat naar zijn normale houding. Doordat het halve balletje dus naar z'n normale houding gaat en zo met veel kracht de grond raakt springt hij omhoog. Ik zou zo'n ding toch liever niet op mijn oog leggen.
Volgens mij was dat een verhaal wat overal de ronte ging destijds, het komt mij nl ook bekend voor.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef anexis79 het volgende:
Vroeger hadden ze ook van die halve ruberen tennisballetjes die als je ze op de grond legde altijd ineens de lucht inknalden.
Kwamen ze altijd naar mij toe (was toen een jaar of 9) dat ze dat dingetje wel eens op mijn oog zouden leggen dat ik dan een oog kwijt was.
Ik altijd vreselijk bang natuurlijk en zo hard mogelijk jankend naar huis.
Toch een jaartje of 3 geloofd.![]()
![]()
Idd , heb ik ook altijd gelooftquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een verhaal wat overal de ronte ging destijds, het komt mij nl ook bekend voor.
talpa? wasda?:Pquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef SuperRembo het volgende:
Het viel me net opeens op dat het Talpa logo uit 10 bolletjes bestaat.
(ok, niet jaaaaren later, maar toch wel laat)
Dat verhaal kende ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef anexis79 het volgende:
Vroeger hadden ze ook van die halve ruberen tennisballetjes die als je ze op de grond legde altijd ineens de lucht inknalden.
Kwamen ze altijd naar mij toe (was toen een jaar of 9) dat ze dat dingetje wel eens op mijn oog zouden leggen dat ik dan een oog kwijt was.
Ik altijd vreselijk bang natuurlijk en zo hard mogelijk jankend naar huis.
Toch een jaartje of 3 geloofd.![]()
![]()
Er zijn wel problemen mee geweest. Je kon namelijk iets vacuum zuigen met die dingen (je oog bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat verhaal kende ik ookmaar dan een beetje anders. Dat op het journaal was geweest dat kinderen blind waren geworden door dat speeltje en dat het mss wel verboden zou worden/verboden was.
Maar goed, dat is dus niet waar
Ik vroeg me altijd af welke enorme pauper zo'n ding op zijn oog zou leggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:42 schreef The_Punisher het volgende:
[..]
Er zijn wel problemen mee geweest. Je kon namelijk iets vacuum zuigen met die dingen (je oog bijvoorbeeld).
Daarom is er later een gaatje gemaakt in het midden van dat ding.
gevonden:
http://www.recall-warnings.com/cpsc-content-93-93065.html
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:11 schreef Neptun3 het volgende:
Dacht vroeger dat wanneer ik tv keek die mensen aan het werk gingen, dus wanneer ik de tv uitzette (we hadden maar 2 zenders en ja ik weet het, 1975 is erg lang geleden) dat die mensen stopte met die dingen te doen en gingen zitten.
Was sport om snel van zender te wisselen om te kijken of ik ze kon betrappen...
Zo snapte ik ook niet dat er destijds een vrouw serieus is gestikt in een Flippo.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af welke enorme pauper zo'n ding op zijn oog zou leggen.
Ja, en toen moesten die dingen ineens in plastic verpaktquote:Op woensdag 7 september 2005 17:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo snapte ik ook niet dat er destijds een vrouw serieus is gestikt in een Flippo.
als of je dan niet kan stikkenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ja, en toen moesten die dingen ineens in plastic verpakt
ik zag het later....(nu dus)quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef Prowl het volgende:
[afbeelding]
Ik zie nu pas dat het logo van speurders.nl de snuit van een hond voorstelt
Ik dacht ook altijd dat die dingen Stendiemessen heetten haha.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:53 schreef Yonderboi het volgende:
Ik dacht heel lang dat standy messen zo handig waren........
Maar snijden met een stanleymes ging toch wat makkelijker
Haha ja dat ik precies hetzelfde met dat liedje Smooth Criminal, ik dacht ook steeds dat ie Anywhere you're walking zong, totdat ik laatst zijn lyric opzochtquote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef Quoi het volgende:
Ik dacht altijd bij een bepaald nummer van Michael Jackson (ook zoiets, ik kom niet op de naam!) dat hij zong: Anywhere you're walking, anywhere you're walking, are you walking any....(ofzoiets). Pas vandeweek hoorde ik dat hij zingt: Anny are you OK?
Beetje vaag, want weet de titel niet en dus nog niet wat hij precies zong, maar inieder geval zong ik jaaaaarenlang wel mooi het verkeerde!
toch verdenk ik de schrijvers van een dubbele bodem, aangezien die vader het grootste kind was...quote:Op zondag 11 september 2005 22:43 schreef ToBe het volgende:
Hmmm misschien is deze al geweest.
Je had altijd de serie "Married with Children", met Al Bundy e.d.
Ik heb altijd gedacht dat Married with Children betekende: Getrouwd "met" de kinderen. Maar het betekent dus "Getrouwd, met kinderen", oftewel het geeft een vorm van samenleven weer...
Toen ik tot deze ontdekking kwam heb ik het voorzichtig gepolsd bij enkele anderen. Gelukkig was niemand ooit op deze ontdekking gekomen... (achteraf gezien: Getrouwd met de kinderen: Married to Children... schaam!!!)
in de categorie Sortie Ausfahrt dan maar ?quote:Op zondag 11 september 2005 22:56 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Vroeger gingen we vaak naar Duitsland met vakantie en in steden zag ik vaak de Einbahnstrasse. Ik dacht dat dat gewoon een veel voorkomende straatnaam was.
Pas veeeeeel later, toen ik Duits leerde op de middelbare school, kwam ik er achter dat het een straat met éénrichtingsverkeer betrof![]()
Neeeeeeeeeeeh. Einbahnstraße?? Waaaaaaah. Bliep, tjirp tjirp.. je suis Napoleon!!!! aargh.quote:Op zondag 11 september 2005 22:56 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Vroeger gingen we vaak naar Duitsland met vakantie en in steden zag ik vaak de Einbahnstrasse. Ik dacht dat dat gewoon een veel voorkomende straatnaam was.
Pas veeeeeel later, toen ik Duits leerde op de middelbare school, kwam ik er achter dat het een straat met éénrichtingsverkeer betrof![]()
Ik weet het nu pasquote:Op maandag 12 september 2005 02:11 schreef Jeffurrr het volgende:
Ik kwam er vrij laat achter dat 'vlees' niet zomaar een homp 'eetvlees' is, maar dat het compleet uit spieren en pezen bestaat. En dat terwijl ik met glans voor Biologie 1 en 2 was geslaagd op t VWO. D'OH!
Ik dacht altijd dat ie zong 'Anny in je Hokkie'quote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef Quoi het volgende:
Ik dacht altijd bij een bepaald nummer van Michael Jackson (ook zoiets, ik kom niet op de naam!) dat hij zong: Anywhere you're walking, anywhere you're walking, are you walking any....(ofzoiets). Pas vandeweek hoorde ik dat hij zingt: Anny are you OK?
Beetje vaag, want weet de titel niet en dus nog niet wat hij precies zong, maar inieder geval zong ik jaaaaarenlang wel mooi het verkeerde!
Ze denkt zeker ook dat het 5 keer zo snel warm is als je de knop van de radiator op 5 zet i.p.v. op 1quote:Op maandag 12 september 2005 00:50 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder kwam er vandaag achter dat de twee kopjes knop op een senseo apparaat NIET betekent dat je kopje dan sneller vol is.
Nee. Ze is heus wel slim, alleen hier had ze even niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 04:59 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ze denkt zeker ook dat het 5 keer zo snel warm is als je de knop van de radiator op 5 zet i.p.v. op 1
Oh, want ik dacht dat eerst welquote:Op vrijdag 16 september 2005 05:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Ze is heus wel slim, alleen hier had ze even niet over nagedacht.
quote:Put yo ass on my face
I love the way your pussy tastes
Girl you know you are the one
Take that ass and make me come (2x)
Wiggle, wiggle, wiggle like a gypsy queen,quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:03 schreef Dennis_enzo het volgende:
Toen ik klein was had ik 'wiggle wiggle' vaak hard aanstaan, en ik zong altijd hard mee (nou ja, de klanken dan, ik kon nog geen Engels). Later kwam ik erachter wat ze nou eigenlijk zongen
[..]
Doirquote:Op donderdag 1 september 2005 13:08 schreef missC het volgende:
[..]
en mijn tante die altijd riep : dit is een echte Claude et Antoinne....en me ik maar afvragen wanneer het tussen Doir en YSL op de catwalk zou verschijnen...
Dat je je posts kan editten?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:30 schreef missC het volgende:
wtfquote:Op woensdag 21 september 2005 15:53 schreef wabbit het volgende:
ik kom er net pas achter dat wicky de viking een jongen was![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:53 schreef wabbit het volgende:
Dat heb ik me ook afgevraagd.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:53 schreef wabbit het volgende:
der bestaan toch geen stoere meisjes vikingen?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:53 schreef wabbit het volgende:
Die hebben dan ook een jurkje aan in de seriequote:Op woensdag 21 september 2005 21:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
der bestaan toch geen stoere meisjes vikingen?![]()
In de 78-delige van 1975 t/m 1979 door de KRO uitgezonden tekenfilmserie 'Wickie, de Viking' is Wickie de zoon van Halvar, de leider van het vikingdorp.quote:
Verrek nou je het zegtquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:34 schreef Nepthys het volgende:
Ik realiseerde me vandaag opeens dat 'Oranje boven' precies dezelfde melodie heeft als 'We zijn er bijna'
Ja, ik haalde die twee dan ook wel eens door elkaar... Dan zong ik keihard mee: 'We zijn er bijna, we zijn er bijna, leve de koningin!'quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:34 schreef Nepthys het volgende:
Ik realiseerde me vandaag opeens dat 'Oranje boven' precies dezelfde melodie heeft als 'We zijn er bijna'
Dat is toch ook zo? Het woord orgie komt oorspronkelijk van die feesten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:34 schreef -Marjo- het volgende:
Dat een orgie iets heel anders is dan een eetfeestje...
Ik dacht dat die feestjes in Asterix waar die Romeienen liggend eten orgies heetten...
Ja, maar nu betekent het iets anders...quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:51 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Het woord orgie komt oorspronkelijk van die feesten.
Hahahaquote:Op woensdag 21 september 2005 15:53 schreef wabbit het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef moryana het volgende:
Vroeger dacht ik dus ook altijd dat stampot boerenkool en stampot mous 2 verschillende dingen waren! Mous luste ik wel, maar boerenkool niet. Nu weet ik wel beter en lust ik het geen van beide.
Stamppot Mous is toch boerenkool-stamppot met gerst?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:43 schreef moryana het volgende:
Vroeger dacht ik dus ook altijd dat stampot boerenkool en stampot mous 2 verschillende dingen waren! Mous luste ik wel, maar boerenkool niet. Nu weet ik wel beter en lust ik het geen van beide.
het verbaasd me echt hoe weinig sommige vrouwen van het voetbal afweten.. Zo was ik laatst met een groepje aan het voetballen en op een gegeven moment wilt zo'n meid die bal dus gewoon halverwege de achterlijn ingooien ipv op de cornerstip trappenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:07 schreef tanna het volgende:
Effe weer over voetbal; het zijn meestal dezelfde die scoren, en ik vond die gasten altijd van die uitslovers die een ander geen kans wilden geven om uit te blinken..........maar het blijkt dus hun taak in de wedstrijd te zijn, scoren......snappen jullie me een beetje?![]()
Ben nl geen voetballover![]()
vrouwen zijn niet de enige hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 05:01 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
het verbaasd me echt hoe weinig sommige vrouwen van het voetbal afweten.. Zo was ik laatst met een groepje aan het voetballen en op een gegeven moment wilt zo'n meid die bal dus gewoon halverwege de achterlijn ingooien ipv op de cornerstip trappen. K bedoel je hebt het Nederlands elftal toch weleens zien spelen of niet dan!
.
ik heb het begrip "laatste man" nooit begrepen, want dat is dus niet de keeper, maar in mijn visie (letterlijk : wat ik zie) is dat wel zo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 05:11 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
vrouwen zijn niet de enige hoor
heb me jarenlang zitten afrvragen bij welke club die man in het zwart hoorde die altijd zo druk zwaaiend en fluitend over het veld huppelde.
Waarom moet je iets van voetbal afweten? Ik kan je zo de regels voor karate of skispringen uitleggen, maar die van voetbal niet. Ik bedoel, je hebt toch wel eens naar het nieuwjaarsspringen in Garmisch-Partenkirchn gekeken of niet dan!quote:Op zaterdag 24 september 2005 05:01 schreef Sport_Life het volgende:
het verbaasd me echt hoe weinig sommige vrouwen van het voetbal afweten.. Zo was ik laatst met een groepje aan het voetballen en op een gegeven moment wilt zo'n meid die bal dus gewoon halverwege de achterlijn ingooien ipv op de cornerstip trappen. K bedoel je hebt het Nederlands elftal toch weleens zien spelen of niet dan!
.
Een Oostenrijker vroeg eens aan mij of we in Nederland ook tunnels hadden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:08 schreef Donkey_ het volgende:
Ik snapte vroeger nooit, waarom we bergen op onze munten hadden staan, we hebben toch helemaal geen bergen...
Later kwam ik erachter die bergen het hoofd van beatrix voor moest stellen![]()
Bij straatvoetbal is dat normaal hoor, corners (quote:Op zaterdag 24 september 2005 05:01 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
.
Jij: Maar wel heuvels!quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:41 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een Oostenrijker vroeg eens aan mij of we in Nederland ook tunnels hadden.
Ik: uh... ja, natuurlijk wel...
hij: maar er zijn toch geen bergen
we speelden ook op een grasveld... normaal veld met normale goals.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij straatvoetbal is dat normaal hoor, corners () maak je maar op een grasveld
.
Krijg nou wat...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:34 schreef Nepthys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |