Ja, dat dan weer wel.quote:
De meest lompe zinsconstructie: "Hij is wereldberoemd in Nederland"quote:Op donderdag 1 september 2005 11:38 schreef clementien het volgende:
En ik dacht vroeger ook altijd dat als je "wereldberoemd" was, dat dan letterlijk iedereen op de wereld je kende. Zodra 1 iemand ter wereld niet wist wie je was, dan was je niet wereldberoemd
en mijn tante die altijd riep : dit is een echte Claude et Antoinne....en me ik maar afvragen wanneer het tussen Doir en YSL op de catwalk zou verschijnen...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:14 schreef clementien het volgende:
Ik kwam recent tot de ondekking dat het kledingmerk van C&A, Canda, staat voor C and A
Dan moet ik die ook nog maar een keer kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb vroeger heel vaak met mijn nichtje de film The NeverEnding Story gekeken. Ik was nog erg jong, 8 ofzo.
Afgelopen zaterdag hebben we de film weer eens gekeken (ben ondertussen 21), en er werd mij veel meer duidelijk, bijvoorbeeld wie de enge wolf nou precies was, en waarom Atreyu's paard Artax nou doodgaat in het moeras (ik dacht vroeger gewoon omdat ie wegzakte, maar het schijnt dus een andere oorzaak te hebben...)
Fout. Het steelpannetje is maar een deel van het sterrenbeeld Grote Beerquote:Op donderdag 1 september 2005 15:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb vorige week iets geleerd over sterren. het steelpannetje = de grote beer en het is geen onderdeel van, zoals ik altijd dacht
wist ik veel
wtfquote:Op donderdag 1 september 2005 16:03 schreef rameijer het volgende:
[..]
Fout. Het steelpannetje is maar een deel van het sterrenbeeld Grote Beer![]()
bron: http://www.spacesecrets.com/informatie/index.php?sectie=artikel&artikel_id=14&categorie=4quote:De meeste mensen denken dat Ursa Major en het steelpannetje één en hetzelfde zijn. Dat is maar gedeeltelijk waar: het steelpannetje is maar een deel (ongeveer de helft) van het sterrenbeeld. Het is wel het deel wat het helderst is en daarom weten veel mensen niet dat het sterrenbeeld eigenlijk nog groter is.
weet je dat héél zeker?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:03 schreef rameijer het volgende:
[..]
Fout. Het steelpannetje is maar een deel van het sterrenbeeld Grote Beer![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ursa_Majorquote:De bijnaam voor dit sterrenbeeld is onder andere "de Steelpan"
Hij bedoelt wrs dat de sterren die het steelpannetje vormen (vier voor het pannetje en drie voor de steel, dacht ik) niet het hele sterrenbeeld Grote Beer vormenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:15 schreef moomoo het volgende:
weet je dat héél zeker?
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ursa_Major
Schuld van de Grieken, die hebben de boel bedachtquote:Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef _Arual_ het volgende:
Ik snap sowieso niet veel van die sterrenbeelden. Het is maar wat je erin ziet toch? Je zou toch net zo goed andere punten met elkaar kunnen verbinden? Er is iemand met heel veel fantasie bezig geweest.
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:15 schreef moomoo het volgende:
[..]
weet je dat héél zeker?
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ursa_Major
Goh, en hoe zou het toch komen dat "het steelpannetje" een bijnaam is voor de Ursa Major, aldus Wikipedia?quote:De meeste mensen denken dat Ursa Major en het steelpannetje één en hetzelfde zijn. Dat is maar gedeeltelijk waar: het steelpannetje is maar een deel (ongeveer de helft) van het sterrenbeeld. Het is wel het deel wat het helderst is en daarom weten veel mensen niet dat het sterrenbeeld eigenlijk nog groter is.
Ehhh... welke user bedoel je?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:02 schreef _Arual_ het volgende:
En wat dachten jullie van die user die in bijna ieder topic weer terugkeert, TS?
Geen idee dacht ook altijd dat ze op de auto's richtequote:Op donderdag 1 september 2005 18:45 schreef PM-girl het volgende:
Maaruh, hoe meet politie dan je snelheid met een lasergun?
Doen ze ook. ze rossen infra rood stralen richting je auto ( pulsen ) je auto kaatst die stralen terug en word weer opgevangen door de lasergun. en door de tijd tussen de pulsen te meten weten ze je snelheidquote:Op donderdag 1 september 2005 13:34 schreef socks het volgende:
Tot een week geleden dacht ik dat als de politie snelheidsmetingen doet, ze met een lasergun op je auto richten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |