abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30114727
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:17 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat heb je aan?
Iets zwarts . Ryan kan het lezen als hij na 12en thuiskomt...

Best jammer eigenlijk. .
pi_30114746
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:15 schreef Stali. het volgende:

[..]

Ja, het is niet gezond allemaal... Ik heb van de week al zo'n naar bericht op Fok! gelezen over een user die ook op zijn manier ergens hard voor vocht maar zichzelf wat heeft aangedaan. Naar. Een akelig idee, je hoopt wel dat iemand hulp zoekt. Ik hoop dat 1 van die lui Lucida weer in de realiteit weet te brengen. Dit zeg ik niet eens om te jennen, het allemaal zo gek wat hij schrijft.
Dat hoop ik ook wel al vrees ik dat ze deze berichten weer uit zullen leggen als iets bijzonder naars .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30114979
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook wel al vrees ik dat ze deze berichten weer uit zullen leggen als iets bijzonder naars .
Ik hoop dat sjun een beetje vat op hem heeft, die kent Lucida IRL, dat helpt misschien.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:32:14 #104
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_30115234
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:02 schreef Stali. het volgende:
Momenteel hebben ze niets beters te doen dan onderling ruzie maken. .

Ik maak me eerlijk gezegd toch wel een klein beetje zorgen om Lucida en dan doel ik niet op zijn dreigement om mij om te brengen en etc maar het is allemaal zo ongelooflijk gestoord. .
Hij mist deze dierentuin van FOK! van list bedrog van what's hot or not.
pi_30115449
lucida houdt het wat voor gezien geloof ik : hier

En sjun en lucida zijn het ook niet eens alhier
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:40:04 #106
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30115562
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef sizzler het volgende:
60% van de gedetineerde is allochtoon.

Stel je voor dat je alle allochtonen in Nederland het land uitflikkert. hypothetisch Zou Nederland dan ook 60% veiliger zijn? Hebben we dan 60% minder politie nodig? Of heeft elke samenleving een architectonische structuur en worden die rollen opgevuld door Nederlanders?
Kijk, dit zijn dus dingen waar ik dagelijks over na denk.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:46:30 #107
89730 Drugshond
pi_30115786
ff iets anders.....

Koken voor luie mensen : les 2. (De truuk met de blender)
Vandaag spagettisaus gemaakt en alles ingevroren.

Wat is er allemaal in de blender gestopt.
3 bakken champions (2x bruin 1x wit)
1 pot olijven
2 potten zoete uitjes
1 potje knoflook (bleek achteraf iets te veel van het goede te zijn, kut).
1/4 potje sambal
1 potje pesto
3 parika's
1 zak uienringen
1 kop broccoli
2 potten spagetti saus
7 eieren (eerst gebakken en toen in de blender gestopt).
Behoorlijk wat peper

Gebakken
1,3 kilo gehakt + met ketchap saus.

Alles in een joekel van een spagetti pan gestopt en 2 uur op een rustig vuurtje door laten koken.

En nu alles ingevroren....in kleine bakjes (kwam bakjes te kort zodat ik zelfs mijn broodtrommel heb op moeten offeren om de saus ergens kwijt te raken).

De saus is wel gelukt... alleen een beetje scherp van smaak geworden.
pi_30115853
Ach ik loop even langs de appie en haal daar wat makkelijke spullen en maak er een prutje van smaakt me ook meestal prima .
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:56:36 #109
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_30116111
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:46 schreef Drugshond het volgende:
ff iets anders.....

Koken voor luie mensen : les 2. (De truuk met de blender)
Vandaag spagettisaus gemaakt en alles ingevroren.

Wat is er allemaal in de blender gestopt.
3 bakken champions (2x bruin 1x wit)
1 pot olijven
2 potten zoete uitjes
1 potje knoflook (bleek achteraf iets te veel van het goede te zijn, kut).
1/4 potje sambal
1 potje pesto
3 parika's
1 zak uienringen
1 kop broccoli
2 potten spagetti saus
7 eieren (eerst gebakken en toen in de blender gestopt).
Behoorlijk wat peper

Gebakken
1,3 kilo gehakt + met ketchap saus.

Alles in een joekel van een spagetti pan gestopt en 2 uur op een rustig vuurtje door laten koken.

En nu alles ingevroren....in kleine bakjes (kwam bakjes te kort zodat ik zelfs mijn broodtrommel heb op moeten offeren om de saus ergens kwijt te raken).

De saus is wel gelukt... alleen een beetje scherp van smaak geworden.
hoezo voor luie mensen? Alleen al die dingen op een booschappenlijstje opschrijven is al vermoeiend..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30116154
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Kijk, dit zijn dus dingen waar ik dagelijks over na denk.
That doesn' t surprise me at all.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30116206
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:46 schreef Drugshond het volgende:
[...]
Eieren in de spaghettisaus?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:01:45 #112
89730 Drugshond
pi_30116304
Ik heb nooit een boodschappenlijstje.... ik loop de schappen af en gooi wat in mijn kar.
Ik maak altijd mijn saus (min of meer) zelf... en soms lig ik te rommelen met een paar ingredienten meer of minder. Toch nog een paar dingen vergeten voor de smaak...
spekblokjes... en wat rode wijn (tijdens het koken).

Spekblokjes heb ik niet in huis. En met de rode wijn ben ik bezig
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:02:29 #113
89730 Drugshond
pi_30116444
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:35 schreef du_ke het volgende:
Ze kosten ook een kapitaal. En nieuwe wegen aanleggen (zeker op hoogte op de slappe Nederlandse bodem is bijzonder duur).
Dat kan makkelijk betaald worden door de miljarden die elk jaar naar het Rijk vloeien bovendien hebben wegen een economische meerwaarde.

Waarom denk je dat bedrijven en winkels vaak in de buurt van wegen liggen?
quote:
Nou hoeveel van die vele miljarden gaan er jaarlijks naar het OV? En je overdrijft iedereen in het OV wil niemand en het kan niet eens. Echter het OV moet wel beter en beter zichtbaar worden als behoorlijk alternatief.
Ja een semi-gedwongen alternatief is echt een behoorlijk alternatief
Het OV is voor proleten en mensen die economisch geen meerwaarde hebben. Het hele idee achter de OV jaarkaart is studenten dwingen plaats te nemen in het OV, bovendien is het een sigaar uit eigen doos. Vrijwel niemand zit voor zijn lol in het OV. Ik niet iig.
quote:
Och dat valt reuze mee hoor het stadsvervoer is rendabel en ook de NS doet het aardig.
Ja met bergen aan subsidies.
quote:
Gratis voor de gebruiker het moet inderdaad op een andere manier opgehoest worden. Overigens hoeft dit niet veel duurder uit te pakken zoals in Vlaanderen blijkt.
Ik ben fel tegen gratis OV omdat het een bevestiging is van het onrendabel zijn van het OV.
Waarom ben je niet bereid om kostprijs + wintmarge te betalen als je zo graag in het OV zit? Als het OV zaligmakend is lijkt het me niet meer dan logisch dat je ervoor wilt betalen.
pi_30116550
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:02 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Sure why not ?!...
Ben ik niet gewend.

Voor de minder luie student:
quote:
Sizzler's Lasagne

Wat heb je nodig?
-Pakje lasagnebladeren
-Potje saus
-Pakje bechamelsaus
-Melk (voor de bechamel, 1/2 liter)
-Gehakt
-Kaas
-Pesto
-knoflook
-Paprika's
-Champignons
-Bosuitjes
-Prei
-Ui
-Mais

Voor extra smaak: gorgonzola kaas

De groenten in kleine stukjes snijden. Daarna even bakken. Het vlees zonder vet bakken en wat peper en zout erdoor. Knoflook meebakken. De bechamelsaus roer je door de halve liter melk en verwarm je al roerend tot hij wat dikker wordt. Je kan er peper of nootmuskaat door doen voor de smaak. Daarna is het een kwestie van laagjes in de ovenschotel leggen. Zorg er wel voor dat de bladen in het " vocht" zitten, anders koeken ze aan of worden ze niet gaar. Dus eerst een laagje saus in de ovenschaal, dan een laagje lasagnebladen, wat gehakt, weer wat saus, bladen, groenten, saus, bladen, kaas, etc. Als de schaal bijna vol is giet je er op het laatst de bechamelsaus overheen. Dan nog een uurtje in de over laten pruttelen (220 graden) en je hebt een heerlijke lasagne.
pi_30116652
Ik ben blij dat ik nog thuis woon. Zelf koken kost zoveel tijd en als je voor jezelf iets moet klaar maken gooi je altijd het meeste weg

Magnetron maaltijden
pi_30116737
er zit een Turk bij mij in de straat die ook dat soort dingen kan maken voor weinig. Da's erg fijn
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30116884
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:13 schreef Tafkahs het volgende:
er zit een Turk bij mij in de straat die ook dat soort dingen kan maken voor weinig. Da's erg fijn
Heel goed zo help je de lokale middenstand van allochtoonse afkomst.

Het VNO-NCW is trots op je
pi_30116897
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het VNO-NCW is trots op je
pi_30116912
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat kan makkelijk betaald worden door de miljarden die elk jaar naar het Rijk vloeien bovendien hebben wegen een economische meerwaarde.

Waarom denk je dat bedrijven en winkels vaak in de buurt van wegen liggen?
[..]
het onderhoud en beperkte uitbreiding kan best maar serieus investeren vergt heel veel geld. Dan praat je voor een snelweg ook al snel over miljarden.
quote:
Ja een semi-gedwongen alternatief is echt een behoorlijk alternatief
Waarom semi-gedwongen? Je kan er voor kiezen het hoeft niet...
quote:
Het OV is voor proleten en mensen die economisch geen meerwaarde hebben.
Zo dat is nogal een uitspraak ik ken zat mensen die dagelijks naar hun goed betaalde baan gaan op een comfortabele snelle manier.
quote:
Het hele idee achter de OV jaarkaart is studenten dwingen plaats te nemen in het OV, bovendien is het een sigaar uit eigen doos. Vrijwel niemand zit voor zijn lol in het OV. Ik niet iig.
[..]
Tussen jou en vrijwel niemand zit nog een groot verschil. De studentensteden en instellingen zijn vrijwel allemaal zeer goed met het OV te bereiken. Van m'n ouders tot de universiteit schelen OV en auto elkaar een keer 10 minuten (op een dik uur) maar dan kan ik wel nog even uitslapen en m'n krantje lezen in plaats van dat ik constant op de weg moet letten.
quote:
Ja met bergen aan subsidies.
[..]
Is dat zo welke bergen dan?
quote:
Ik ben fel tegen gratis OV omdat het een bevestiging is van het onrendabel zijn van het OV.
Waarom ben je niet bereid om kostprijs + wintmarge te betalen als je zo graag in het OV zit? Als het OV zaligmakend is lijkt het me niet meer dan logisch dat je ervoor wilt betalen.
Het gaat me in onderstaande om het stads en streekvervoer, NS is een ander verhaal.

Het is meer ter opvulling van de huidige niet gebruikte cappaciteit. Waarom ouderen of gehandicapten niet de mogelijkheid geven om goedkoop of gratis met de bus te gaan in de daluren? Is goedkoper dan allerlei taxidiensten. Door een betere bezetting wordt het ook aantrekkelijker om een regelmatiger dienstregeling uit te voeren. Het kan helpen de vicieuze cirkel van minder geld dus minder klanten dus minder geld etc te doorbreken.
pi_30116963
Heb ook een prima Turk om de hoek voor dat soort dingen .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:20:12 #122
89730 Drugshond
pi_30116980
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:08 schreef sizzler het volgende:
Ben ik niet gewend.

Voor de minder luie student:
Leuke combi.... Blijft lekker spul Lasange... alleen de heftigheid van het eten merk je pas uren later. Ooit in een zotte bui + weddenschap 1,5 kilo zelfgemaakte (een studente erg lekker kon koken) lasange op . Er bleef nog veel te veel (van dat lekkere spul) over en ze wou het weg kieperen... mooi niet dus.
pi_30116995
Oh en wat is het OV? Er zit een wezenlijk verschil tussen trein en bus.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 00:23:51 #124
89730 Drugshond
pi_30117120
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:11 schreef MrX1982 het volgende:
Magnetron maaltijden
Die troep van de AH is te duur en smaakloos.... best wel kansloos voedsel. Je kunt dan nog beter naar een goede kantonese chinees gaan. Heb je meer... smaakt beter... en de volgende dag heb je nog steeds genoeg
pi_30117179
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 00:23 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Die troep van de AH is te duur en smaakloos.... best wel kansloos voedsel. Je kunt dan nog beter naar een goede kantonese chinees gaan. Heb je meer... smaakt beter... en de volgende dag heb je nog steeds genoeg
Och de AH heeft een aantal heel aardige varianten en is dichterbij dan de chinees .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')