quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef Stali. het volgende:
Je zal maar door zo'n gek gebeld worden....
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?p=3488#3488
Vertel eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef Stali. het volgende:
Door zo'n hijgerd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef Stali. het volgende:
Wat een aap. Hij doet zelfs populistisch om te laten zien dat het zogenaamd geen racist isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:55 schreef Tafkahs het volgende:
wat heeft Nawijn nou weer te zeiken![]()
Kalu moet een versneld naturalisatieproces krijgen, want hij is een goede speler voor Feijenoord
Wat is het toch een idioot
Ja, hij wil zich ook nog eens laten gelden als advocaat, want dat schijnt ie te zijn. Hij zal je maar gevoegd worden...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een aap. Hij doet zelfs populistisch om te laten zien dat het zogenaamd geen racist is.
Momenteel hebben ze niets beters te doen dan onderling ruzie maken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha
Ze hebben dus echt niets beters te doen dan de POl Slowchat te lezen
.
en als je hem nou belt om een en ander op te klaren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:02 schreef Stali. het volgende:
[..]
Momenteel hebben ze niets beters te doen dan onderling ruzie maken..
Ik maak me eerlijk gezegd toch wel een klein beetje zorgen om Lucida en dan doel ik niet op zijn dreigement om mij om te brengen en etc maar het is allemaal zo ongelooflijk gestoord..
Had ik zijn nummer maar. Er zijn zoveel Hfmns in Amsterdam, anders zou ik het inderdaad gewoon doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
en als je hem nou belt om een en ander op te klaren?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
du_ke, ...hijghhhh ik ben je vader........
Hfmnsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:04 schreef Stali. het volgende:
[..]
Had ik zijn nummer maar. Er zijn zoveel Hfmns in Amsterdam, anders zou ik het inderdaad gewoon doen.
Hij komt volgens mij ook nog eens uit het bijzonder blanke Blokzijlquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:03 schreef pberends het volgende:
Nawijn is schijnheilig, hij was eerst advocaat van asielzoekers (om ze zoveel mogelijk Nederland binnen te houden, ook al waren het economische asielzokers) en vervolgens gaat ie zeuren om een streng beleid terwijl hij er eerst flink aan meewerkte.
Hijcccccccchhhh Hafmo ?quote:
Hij heeft het idd erg moeilijk volgens mij. Best sneu eigenlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:02 schreef Stali. het volgende:
[..]
Momenteel hebben ze niets beters te doen dan onderling ruzie maken..
Ik maak me eerlijk gezegd toch wel een klein beetje zorgen om Lucida en dan doel ik niet op zijn dreigement om mij om te brengen en etc maar het is allemaal zo ongelooflijk gestoord..
Ja, het is niet gezond allemaal... Ik heb van de week al zo'n naar bericht op Fok! gelezen over een user die ook op zijn manier ergens hard voor vocht maar zichzelf wat heeft aangedaan. Naar. Een akelig idee, je hoopt wel dat iemand hulp zoekt. Ik hoop dat 1 van die lui Lucida weer in de realiteit weet te brengen. Dit zeg ik niet eens om te jennen, het allemaal zo gek wat hij schrijft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft het idd erg moeilijk volgens mij. Best sneu eigenlijk.
Wat heb je aan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:08 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis....
Daarom post ik het hier, je weet maar nooit met dat soort gekken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |